PDA

View Full Version : net gekocht: hughes & Kettner PCS 50



rockabilly_rebel
21 oktober 2002, 14:41
Wat vinden jullie van deze versterker?


Ik vind het cleane geluid super, maar de distortion is echt zwaar klote!!! Kheb hem 2e hands gekocht voor 200 Euro, goede koop meen ik. Wat me opvalt is ik echt het volume en sound van mijn gitaar lager moet zetten als ik de versterker vol open zet. En; voor een 100 watt versterker kan ie niet echt superhard (wel hard genoeg hoor).

Iemand van hier een mening????

Ic3gl0vE
21 oktober 2002, 22:38
waarom koop je een versterker waar je niet blij mee bent?

Lacrymosa
22 oktober 2002, 11:59
Is et een buizebak?
dan is et probleem op te lossen met een boost pedaal.

CheerS!!

rockabilly_rebel
23 oktober 2002, 13:35
"waarom koop je een versterker waar je niet blij mee bent?"

Volgens mij begrijp je het niet helemaal! Ik ben er zeker wel blij mee anders had ik hem nooit gekocht gekkie. De distorion is niet echt vet, daarvoor moet ik een pedaal aanschaffen, maar het cleane geluid...hmmmm lekker!

Laurens
23 oktober 2002, 14:07
vind je ergens op internet informatie ( prentje of zo ) over die versterker ? want ik ken het type niet. ik vind trouwens dat je uit een H&K echt wel een snedige distortion kan uithalen, als je'm een beetje goed afstelt...

Ic3gl0vE
27 oktober 2002, 00:01
Op 2002-10-23 13:35, schreef rockabilly_rebel:
"waarom koop je een versterker waar je niet blij mee bent?"

Volgens mij begrijp je het niet helemaal! Ik ben er zeker wel blij mee anders had ik hem nooit gekocht gekkie. De distorion is niet echt vet, daarvoor moet ik een pedaal aanschaffen, maar het cleane geluid...hmmmm lekker!



achzo.. dat ken ik ja :smile:
Ik heb zelf een Attax100 en daar zit niet echt een metaldistortion in. voor rock is 'ie wel aardig. Boss gt3 ervoor en weg is het probleem