PDA

View Full Version : Niks voor jou Orpheo?



Squier4ever
15 januari 2006, 13:50
http://cgi.ebay.com/Vintage-1975-GIBSON-Les-Paul-CUSTOM-Black-Kahler-EMGs_W0QQitemZ7381530102QQcategoryZ47072QQrdZ1QQcm dZViewItem

zie title

Ibanez RuleZ
15 januari 2006, 13:56
wow.... erg mooi, al ben ik benieuwd hoeveel de kahler uit je toon eet.

Harrald

Agent_Smith
15 januari 2006, 15:13
EMG's ....
Kahler....

JvD.
15 januari 2006, 15:18
als die brug nou zwart was =/

SBloke
15 januari 2006, 15:45
WAUW!....

gasgasgasgasgasgas.....

Bram+
15 januari 2006, 17:08
Van een weggezogen tone zul je niet zoveel last hebben als je er toch al EMGs in hebt denk ik?

Squier4ever
15 januari 2006, 17:28
denk idd ook dat da mee zal vallen, vind em persoonlijk minder, maja

Vonk
15 januari 2006, 17:31
Nou vind ik die EMG's erbij er niet uitzien. Vooral op de foto rechtsboven en de tweede van de linker kolom zie je alleen maar zwart tussen de brug en het fretboard. Misschien dat een slagplaat met witte rand het nog mooi kan maken, maar ik vind het niets...

Negative K3 fan
15 januari 2006, 17:32
kahlers vreten veel minder t0000ne dan een FR!

robert-gitarist
15 januari 2006, 17:56
Mooie Les Paul.
Jammer van die tremelo.

Orpheo
15 januari 2006, 18:50
Het grappige is dat Orpheo zelf nog niet eens gereageerd heeft :P


natuurlijk is dat grappig.....

ha ha ha









ik heb net 11 uur gewerkt... geen wonder dat ik dan niet kan reageren....

maar even alle gekheid op een stokje. neej, deze les paul is t niet voor me. hij heeft een kahler, is opzich heel goed, maar niet voor een les paul. aan deze axe zou teveel gesleuteld moeten worden voor het een axe voor mij zou zijn (i.e.: EMG's eruit, andere pups erin) en mn financien staan er nu niet naar :) de ENIGE les paul die imo wel een kahler mag hebben is een silverburst.

maar desalnietemin: bedankt dat je aan me dacht :D

overigens, mijn komend gitaarprojectje wordt HEEL cool, dat kan ik jullie wel zeggen. sommige forummers weten er al wat van, (en maar een iemand de echte details, en daarmee weet hij het hele proces).. maar over 3 weken weten jullie meer. tipje van de sluier: het wordt GEEN les paul.

hoofd
15 januari 2006, 18:56
tipje van de sluier: het wordt GEEN les paul.

Heb je dan eindelijk het licht gezien, en stap je over op een tele?

;)

Orpheo
15 januari 2006, 18:59
Heb je dan eindelijk het licht gezien, en stap je over op een tele?

;)


ghehe, nee. ik heb "besloten" dat ik meer veelzijdigheid in mn rig wil dmv gitaren. qua amps ben ik absoluut voorzien, wellicht een stompbox en een chorusje op zijn tijd. ik wil iets uhm.... anders... maar dat merken jullie wel als het definitief van start gaat.

Aron Maiden
15 januari 2006, 19:45
Echt een lelijk ding, ik vind les pauls heel mooi, maar met trem enz.. echt niet mooi.. maarja smaakverschil;)

wimmeltje
16 januari 2006, 07:57
LP is wel gaaf maar de trem erop vind ik niks. Een FR brug zou ik dan liever zien.

love_emo
16 januari 2006, 09:10
Ik zeg ook, echt lelijk. Geen tremelo op een custom....
x.

Orpheo
16 januari 2006, 11:41
tja.. ik heb dan weer liever kahlers op mijn gitaren dan floyd rose's. kahlers zuigen VEEL minder tone, zijn imo stabieler, makkelijker in gebruik...

maar een trem op een les paul? das iets als floyd op een tele, of een tom op een strat.....

hoofd
16 januari 2006, 11:59
maar een trem op een les paul? das iets als floyd op een tele, of een tom op een strat.....

Bigsby's zijn dan wel weer geil, zowel op tele's als op Les Paul's!

Orpheo
16 januari 2006, 12:35
Bigsby's zijn dan wel weer geil, zowel op tele's als op Les Paul's!
qua looks wel ja. maar t werkt zo rot. stemmen is met een bigsby ook geen pretje vind ik, en ga je even wiebelen ermee ontstemt je gitaar weer.....dus nee, voor mij geen bigsby helaas.