PDA

View Full Version : Samick Ag-15R



Gallikton
14 januari 2006, 22:48
Na een tijdje met een 'Stack in A Box' doosje van Dean te hebben 'gespeeld'. Besloot ik een eenvoudig versterkertje te kopen, omdat het doosje te weinig knopjes had. En met een koptelefoon of de geluidskaart van je computer niet alles is.

Mijn gitaar is een kleine 'Rok Axe' imitatie stratocaster, die nog steeds niet helemaal goed is afgesteld. (Snaren rammelen tegen de fretjes etc.) De vriend van wie ik de gitaar heb gekocht had er een kleine versterker bij die echt nergens naar klonk.
De Samick die ik gekocht hebt klonk veel beter dan ik van een dergelijk eenvoudig versterkertje verwacht had. De elementen in de gitaar zijn al niet van zulke beste kwaliteit en toch klonk het geheel niet slecht.

De versterker heeft hi/low ingangen, een mic aansluiting, een fx-loop (geen idee waarvoor dat is). En verder nog een equalizer met 3 knopjes, en een reverb. (Het is waarschijnlijk een 15 Watt)

Misschien kan ik binnenkort ook andere gitaren op de versterker uitproberen. Zijn er nog meer mensen die dezelfde versterker hebben en wat hun ervaring daarmee is? Ik ben benieuwd :)