PDA

View Full Version : Everman Fuzzdrive G2



Jeroenvanhulsteijn
13 januari 2006, 20:21
Jaha, net de betaling overgemaakt. Hopen dat de Belgen een snelle bezorgdienst hebben.

Vroeger een tijdje de G1 gehad. En nu dus de G2. Weer lekker fuzzen...

Jeroenvanhulsteijn
13 januari 2006, 20:22
en de site werkt hier als een speer. Goed bezig die blubberkoppen!!

Robbert
13 januari 2006, 20:29
De G2 is écht ok!

Rock&Roll2
14 januari 2006, 13:08
Hij zal zo snel mogelijk bij jou geraken ;)
Ik vind het zelf ook fijn als nieuwe pedalen niet te lang op zich laten wachten.

Jeroenvanhulsteijn
14 januari 2006, 16:04
Lang leve België!! :D

Rock&Roll
16 januari 2006, 15:55
Verdorie Justin Everman, kon je dat pedaal nu niet enkele grammen lichter gemaakt hebben!! Wel jeroen, blijkbaar heb je nog een extra paar euro's korting gekregen :d

Jeroenvanhulsteijn
21 januari 2006, 09:06
allez he, tis binnen. Ziet er goed uit.

Hij werkt alleen niet lekker met mn amp :( Need some other pedals. Darn. Dit zuigt. I need preamp distortion. Daar is deze niet goed in. Continue the search....

Robbert
21 januari 2006, 09:55
Wat voor amp heb je en wat voor buizen?

Jeroenvanhulsteijn
21 januari 2006, 10:25
tis een ATT Little Willie. 1 kanaals, 30 watt, EL84, 2x8" spkrs. Best wel een erg cleane versterker. Meestal speel ik met treble voluit en bas op een kwart. Spikey punchy clean.

Ik kan hem wel op randje breakup instellen en kijken wat het pedaal dan doet. Maar daar had ik hem eigenlijk niet voor gekocht. Ik zocht meer preamp oversturing. Nuja. daar is deze geloof ik niet eigenlijk niet voor bedoel. Dit pedaal werkt het best als het iets de gloria in kan hallelujahen.

Ook nog eens proberen in combinatie met een distortion pedaal dan maar.

GuitarMaster
21 januari 2006, 12:31
tis een ATT Little Willie. 1 kanaals, 30 watt, EL84, 2x8" spkrs. Best wel een erg cleane versterker. Meestal speel ik met treble voluit en bas op een kwart. Spikey punchy clean.

Ik kan hem wel op randje breakup instellen en kijken wat het pedaal dan doet. Maar daar had ik hem eigenlijk niet voor gekocht. Ik zocht meer preamp oversturing. Nuja. daar is deze geloof ik niet eigenlijk niet voor bedoel. Dit pedaal werkt het best als het iets de gloria in kan hallelujahen.

Ook nog eens proberen in combinatie met een distortion pedaal dan maar.

Als hij icm een distortion ook niet bevalt en je hem weg wilt doen moet je het maar ff laten weten, ik zoek al een tijdje een fuzzdrive.
BTW, je PM-inbox is vol.

Rock&Roll
21 januari 2006, 13:29
That sucks man, hopelijk heb je er niet te veel spijt van. De fuzzdrive is nog wel een populair pedaal ;)

Robbert
21 januari 2006, 21:06
Jazeker, maar ik weet ook van Sash dat hij nogal buisgevoelig is; scheen toch duidelijk minder te werken op een EL34 bak dan op een 6V6 :)

Mitch
21 januari 2006, 21:09
Hij was er duidelijk meer tevreden over met de Fender dan met de Marshall, ja. Jeroen heeft mail :listen:

Jeroenvanhulsteijn
22 januari 2006, 15:22
nou, net nog even getest met een behringer gdi erachter. Wat lichte oversturing ingesteld op de GDI. Everman ingetrapt.....kijk..en dan kom je op het terrein waar de Everman goed in is. Eindeloze, smooth sustain.

Van de week komt er een Marshall Drivemaster binnen. Kijken of dat een beetje leuke combinatie is.