PDA

View Full Version : Donders wat een geil pedaal! ;-)



Speeddemon
13 januari 2006, 20:02
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/Rangeboost01a.jpg
:-)
Ik moet nog een nieuwe foto van de binnenkant maken,
die is ook erg strak met bijna alleen blauwe draden (0,25mm^2 en 0.14mm^2).

8-)

Jeroenvanhulsteijn
13 januari 2006, 20:19
donders, das zeker een geil pedaal. Ik ga vast sparen.

Speeddemon
13 januari 2006, 20:22
Hij's heel betaalbaar hoor. :smile:
Heb er nog 2 binnenkort klaar voor een introductieprijs,
daarna gaat de prijs omhoog, maar wordt ie ook wat verbeterd (als 't goed is powdercoated, al heb ik nog problemen om die exacte toffe 'botsauto-metallic' kleur uit te leggen aan m'n leverancier), met een NOS OC44 of AC126 Ge tor. 8)

Rhythm Machine
13 januari 2006, 20:30
Ziet er inderdaad zeeer goed uit. kan je de gelijkenissen en verschillen met een Keeley Java Boost eens opsommen?

Johan.

Speeddemon
13 januari 2006, 20:35
Ik heb nog nooit een Javaboost gehoord,
maar afgezien van het ontbreken van een tone-control en afgaande op de omschrijving van de Javaboost (Rangemaster clone met switchbare input-caps voor meer mid of laag), doet ie nagenoeg 't zelfde.
Zelfde onderdelen ook zo'n beetje (al zijn mijn OC44's van Philips en niet van Mullard, maar dat kan nog geregeld worden), maar hij gebruikt 2 trimpots om de tor te biassen. Ik doe dat door meten, luisteren en de juiste weerstand te kiezen. Scheelt flink in ruimte op de printplaat.

(en de mijne heeft een praktischere plaatsing van de 9V adapter-jack. :p )

Rhythm Machine
13 januari 2006, 20:42
Bouw je nog andere pedalen? Misschien nog een paar fotootjes?

Johan.

Speeddemon
13 januari 2006, 20:52
een Fuzz (hiervan komt ook een 3-knops versie, waarbij de 'grit' van de Fuzz regelbaar is):
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/fuzzworkorange.jpg

een exacte Boss FA-1 Clone (moderne layout en originele layout):
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/FA-104.jpg http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/fa-1cloneside3.jpg

Speeddemon
13 januari 2006, 20:53
en:

de Clean Sanchez (MXR Micro Amp gebaseerde cleanboost):
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/cleansanchez1.jpg
(duurt nog effe voordat de volgende set weer gemaakt wordt. Die worden gezeefdrukt en hebben powdercoated behuizingen, net zoals de MiG*Boosts)

en de MiG*Boost, maar daarvan ligt de produktie op z'n gat.
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/Migboost3st.jpg

LordRiffenstein
13 januari 2006, 21:30
Damn, ik heb wel zien in zowel die Fuzzwork Orange als je Fet Ampclone. you´ve got mail :)

Speeddemon
13 januari 2006, 21:48
Hoe is "kijk eens, ik vind m'n laatste bouw-ding mooi, dat wil ik graag delen op 't forum waar ik veel geleerd heb en veel info geef" spam?!

Ik dacht ook aan 'Trouble Booster', maar als je Terrible uitspreekt met een Pikey accent (à la Brad Pitt in Snatch) klinkt 't als Treble. :cool:

Rhythm Machine
13 januari 2006, 21:52
Hij heeft het ook maar op het forum gezet omdat ik er naar vroeg. En het zijn ook hele mooie spullen die best gezien mogen worden. Terrible Booster vind ik overigens schitterend gevonden! Speeddemon, kan je wat meer vertellen over die FET Amp clone? (ik ken het origineel niet)

Johan.

Speeddemon
13 januari 2006, 22:00
Dit is 't origineel:

http://filters.muziq.be/files/pics/boss_fa-1_001.jpg
't is een zeer veelzijdige clean-boost met ongelofelijk veel volume 'on tap'.
Unity Gain is nl. al bereikt met de volume knop op '9 uur'.
Verder reageert de EQ zeer goed en muzikaal. Je kan een Strat ermee vetter maken dan een Les Paul en andersom zo'n beetje.
(tijdje terug is 't me gelukt een 60's Shadow geluidje uit m'n Les Paul Custom ermee te toveren)

De reden dat ik 'm gekloond heb, is om wat dingetjes aan 't origineel te verbeteren (hij is nu schakelbaar; True Bypass, indicatie LED, praktischere layout, 9V adapter ingang) en omdat er nog steeds veel vraag naar 't origineel is (zelfs een afgetrapte originele FA-1 levert nog makkelijk $225-250 op, de meeste gaan voor $275-350, als ze mooi en compleet zijn).

Rhythm Machine
13 januari 2006, 22:25
Waar zet je hem in de signal chain? Voor of na de OD? Die FET lijkt mij meer een tone shaper die je altijd hebt aan staan, terwijl de Terrible Booster meer iets voor solo's is. Heb ik dat juist?

Johan.

Speeddemon
13 januari 2006, 22:34
Als je een OD pedaal hebt,
zou ik zelf eerder geneigd zijn de Rangeboost ervoor te zetten, aangezien ie ook wat 'grit' toevoegt, wat vaak lekker werkt om meer overdrive uit een goeie overdrive of buizenamp te persen.

En de FA-1 erachter, als lead-boost/EQ.
De FA-1 ervoor als boost kan uiteraard ook, je kan dan veel met de EQ spelen om je ideale 'cascaded distortion' tone te verkrijgen.

En je zou de FA-1 ook puur als input of output buffer kunnen gebruiken die altijd aanstaat, zij het wel een hele luxe. ;-)

Stitch
13 januari 2006, 23:36
Hehe, nou weet ik dus weer waar ik Hot Wire Audio van ken. Ik kwam laatst iemand tegen in de oefenruimte en die gast had een pedaaltje van Hot Wire Audio....dacht al dat die van jou afkwam speeddemon! Grijs kastje, leek op een soort van A/B box ofzo (maar kan dat ook helemaal mis hebben).

Speeddemon
13 januari 2006, 23:53
Hehe, nou weet ik dus weer waar ik Hot Wire Audio van ken. Ik kwam laatst iemand tegen in de oefenruimte en die gast had een pedaaltje van Hot Wire Audio....dacht al dat die van jou afkwam speeddemon! Grijs kastje, leek op een soort van A/B box ofzo (maar kan dat ook helemaal mis hebben).
Dat kan heel goed. Zeker omdat procentueel gezien 't meerendeel van m'n klandizie uit 't oosten komt. Alsof d'r meer gitaristen zitten ofzo. :grin:

Dirtypool
14 januari 2006, 01:04
Wordt het niet eens tijd voor een site met mp3's voor deze mooie creaties.
Ik ben erg benieuwd hoe een en ander klinkt

BeeJee
14 januari 2006, 01:49
He Remco,

Die fuzzzzzzz ga ik zometeen ook nog interessant vinden (GAS-aanval; duck en kuvver....)
Maar eerst ff wachten. Keten wordt binnenkort als volgt: Terrible Boost --> TS9 (uit ue300) --> FatBoost -->Bedrock 652.
Biedt leuke mogelijkheden denk ik. Kan bijna niet meer wachten Remco.
Keep me posted

Einzeln
14 januari 2006, 09:27
Hij's heel betaalbaar hoor. :smile:
Heb er nog 2 binnenkort klaar voor een introductieprijs,
daarna gaat de prijs omhoog, maar wordt ie ook wat verbeterd (als 't goed is powdercoated, al heb ik nog problemen om die exacte toffe 'botsauto-metallic' kleur uit te leggen aan m'n leverancier), met een NOS OC44 of AC126 Ge tor. 8)

Bedoel je dit effect. Dat zijn volgens mij glittertjes, Net las voor op je kerstkaart.
http://www.stompbox.de/images/gallery/devil.jpg

Speeddemon
14 januari 2006, 11:31
Nee, 'tgeen wat ik gebruik is een gewone metallic lak.
Maar 't is een hele specifieke kleur blauw; eentje die volgens mij je ook vaak ziet op getune-de wagens, zoals een Subaru Impreza Rally enzo.

up-guitarman
14 januari 2006, 11:51
Weer een f*cking mooie pedaal erbij !!!

Waarom ligt de productie van de MIG-boost eigenlijk op zn gat ???

Speeddemon
14 januari 2006, 12:40
Weer een f*cking mooie pedaal erbij !!!

Waarom ligt de productie van de MIG-boost eigenlijk op zn gat ???
-Meneer Banzai verkoopt geen powdercoated behuizingen meer
-m'n nieuwe 'powdercoat-supplier' heeft meer tijd nodig om dat brandweerwagen-rood te maken
-de printplaat moet opnieuw ontworpen worden (kan kleiner waarschijnlijk)
-d'r zeuren een paar mogelijke kopers over de toevoeging van een tone-knop. :stop:
Eigenlijk vind ik 'm zelf zo wel goed zo, en het tophoog valt te temmen door d'r een ander condensatortje in te prikken bij de op-amp. Deze zal ik dan ook op een socket zetten. Maar ik (en verschillende met mij) vinden juist die licht toegevoegde sprankel de kracht van de MiG*Boost. Beetje hetgeen waarom de Zvex SHO zoveel geprezen wordt!

Rock&Roll2
14 januari 2006, 13:03
Ja, heel mooi pedaal!! *sniff*
:(

Speeddemon
14 januari 2006, 13:04
Ik moet nog een nieuwe foto van de binnenkant maken,
die is ook erg strak met bijna alleen blauwe draden (0,25mm^2 en 0.14mm^2).

8-)
Bij deze:

http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/rangeboostguts02a.jpg

Rock&Roll2
14 januari 2006, 13:39
Trouwens Speedy, heb je die 'Return to sender' ;) al ontvangen van mij?

schizo910
14 januari 2006, 14:32
erg mooi pedaal!

Hoe staat het met je Boozz Fust? Ga je daar nog meer van maken?

fullorder
14 januari 2006, 22:30
Ik wil gaarne bij deze bevestigen dat de FA-1 kloon het heel erg goed doet aan het eind van de lijn als solo-booster. Je kan je toon precies zo shapen dat je mooi door mix heen snijdt en dus niet heel veel volume-boost nodig hebt. Maar dit pedaal kan ook gewoon heel erg hard hoor! Altijd jammer om 'm weer uit te zetten. :(

Overigens gebruik ik de clean sanchez als buffer vooraan de lijn. Die staat dus altijd aan :strat:

De Fuzzwork Orange en de Rangeboost kunnen mij ook zeer bekoren. De rangeboost zal wellicht een beetje veel van het goede worden, maar die fuzz kan ik wel goed gebruiken. Moet alleen eerst ff sparen vrees ik :(

En Speedy, die harmony-central review van de FA-1 komt er nog wel hoor ;)

Tupelo
14 januari 2006, 22:33
Terrible Booster vind ik overigens schitterend gevonden!


+1 Briljant. Sowieso, ziet er allemaal erg netjes uit!!

Lock en Load
15 januari 2006, 00:16
Mooi assortiment heeft HWA! Ik wil het eigenlijk niet laten bij één A/B boxje. Misschien die Clean Sanchez voor lead boost...

Punt
15 januari 2006, 00:57
Waar gaat dit allemaal over...?
Het kan mij geen moer schelen welke kleur een pedaal heeft of hoe het heet.
Het gaat om toon.

Speeddemon
15 januari 2006, 15:09
Het gaat over een Rangemaster clone;
een Germanium transistor gebaseerde treble boost.

Verder; iedereen bedankt voor de positieve reacties. :)

Rock&Roll2
15 januari 2006, 15:48
Ik wist wel dat die Range-clone het goed zou doen... :hippie:

Lucluc
15 januari 2006, 20:56
Speeddemon, dat ziet er allemaal erg goed uit! Mooie lak, mooie behuizing en heel erg netjes gesoldeerd!

Gisteren heb met mijn band gerepeteerd en had in de plaats waar ik normaal de overdrive heb nu de rangemaster gezet. Er zit nu een 6n8, 22nf en 33nf in en het is erg goed bevallen. Heel erg goed zelfs. Misschien begin ik nu toch te begrijpen wat het nut is van een 'vieze' booster. Met de repetitie viel de mosfetbooster juist weer een beetje tegen.

Speeddemon
16 januari 2006, 13:25
Speeddemon, dat ziet er allemaal erg goed uit! Mooie lak, mooie behuizing en heel erg netjes gesoldeerd!

Gisteren heb met mijn band gerepeteerd en had in de plaats waar ik normaal de overdrive heb nu de rangemaster gezet. Er zit nu een 6n8, 22nf en 33nf in en het is erg goed bevallen. Heel erg goed zelfs. Misschien begin ik nu toch te begrijpen wat het nut is van een 'vieze' booster. Met de repetitie viel de mosfetbooster juist weer een beetje tegen.
Dank je. :satisfie:
Weet je zeker dat je niet 1 van de waardes verkeerd hebt genoteerd?
Want nu zou 't een treble/full/fuller boost zijn.

die Mosfetbooster moet je maar een schakelbare input-condensator geven (standaard is ie 0.1uF of 0.15uF toch? Laat 'm schakelen tussen die en eentje van 1nF of 470pF). Dan zit het volle laag je niet in de weg.

schizo910
16 januari 2006, 14:55
boozz fust???

Speeddemon
16 januari 2006, 15:05
boozz fust???
wa'sdamee? :chicken:

Lucluc
16 januari 2006, 15:12
Weet je zeker dat je niet 1 van de waardes verkeerd hebt genoteerd? Want nu zou 't een treble/full/fuller boost zijn.

6n8 in het midden. Het werkt verdomd lekker met een medium (40w) Fender ampje. Ik denk dat de stand 6n8+22nf het mooiste klinkt.

Ik ga je tip voor de mosfetbooster ook eens proberen.

schizo910
16 januari 2006, 15:20
wa'sdamee? :chicken:


ga je er daar nog meer van maken? kwantaaakostaa? :P

Speeddemon
16 januari 2006, 15:34
ga je er daar nog meer van maken? kwantaaakostaa? :P
Waarschijnlijk wel, alleen met een ander type boost.
Het wordt dan meer 't Analogman Sunlion idee.

Prijsindicatie (met powdercoated behuizing) 140-150 euro. (Sunlion is $335 :listen: )

schizo910
16 januari 2006, 15:47
cool... hou me op de hoogte, please...

Geronimo
16 januari 2006, 22:14
Bij deze:

http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/rangeboostguts02a.jpg

Ziet er strak uit! Goeie kwaliteit onderdelen ook zie ik!

Alleen heb je niet kans dat je die led naarbinnen trapt doordat je zo'n reflectortje hebt gebruikt waarbij de led uitsteekt?

Anyways ziet er allemaal nifty uit!

Speeddemon
16 januari 2006, 22:20
Ziet er strak uit! Goeie kwaliteit onderdelen ook zie ik!

Alleen heb je niet kans dat je die led naarbinnen trapt doordat je zo'n reflectortje hebt gebruikt waarbij de led uitsteekt?

Anyways ziet er allemaal nifty uit!
dank je. :satisfie:

Omdat die led zo vlak naast de switch zit, verwacht ik eigenlijk niet dat je 'm in zou kunnen trappen.

2 redenen om 'm daar te plaatsen:
1) ruimte over (altijd links en rechts naast de footswitch)
2) scheelt 1 draad, aangezien ik het korte pootje van de LED direct aan de switch kan solderen.

Verder zit de weerstand van de LED (1k5 of 2k2 als ie rood is) op de printplaat, wat ik ook een verademing vind. Ik ga meer pedalen in de toekomst zo bedraden (die Fuzzwork Orange krijgt z'n GROENE (jawel D_H) LED ook naast de footswitch).

Geronimo
16 januari 2006, 22:36
dank je. :satisfie:

Omdat die led zo vlak naast de switch zit, verwacht ik eigenlijk niet dat je 'm in zou kunnen trappen.

2 redenen om 'm daar te plaatsen:
1) ruimte over (altijd links en rechts naast de footswitch)
2) scheelt 1 draad, aangezien ik het korte pootje van de LED direct aan de switch kan solderen.

Verder zit de weerstand van de LED (1k5 of 2k2 als ie rood is) op de printplaat, wat ik ook een verademing vind. Ik ga meer pedalen in de toekomst zo bedraden (die Fuzzwork Orange krijgt z'n GROENE (jawel D_H) LED ook naast de footswitch).

Ja das waar de schakelaar is hoog genoeg natuurlijk. Maar je hebt ook van die led reflectortjes waarbij de led verzonken zit, zodat je op het metaal trapt en niet op de led z'n kop, mocht je onverhoopt misschien toch er naast trappen.

Speeddemon
16 januari 2006, 22:59
Ja das waar de schakelaar is hoog genoeg natuurlijk. Maar je hebt ook van die led reflectortjes waarbij de led verzonken zit, zodat je op het metaal trapt en niet op de led z'n kop, mocht je onverhoopt misschien toch er naast trappen.
Daar heb ik er ook een stuk of 80 van :D , maar persoonlijk vind ik de 'buiten-reflecterende' juist mooier/chiquer.

Speeddemon
17 januari 2006, 13:52
2 vraagjes:

Wat vinden jullie mooier: de chickenhead (wit) of de 'Fulltone' knop (wit):
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/rangeboostknobs.jpg

Verder, als ik de komende serie laat zeefdrukken, moet de tekst/graphics in 't zwart of in 't wit volgens jullie?

(ik denk zelf wit.)

ChiefRebelAngel
17 januari 2006, 13:53
normaal gezien de chickenhead, maar doordat die zo hoog geplaatst is in dit geval ga ik voor het fulltone model (zoals op mijn engl ook)

ChiefRebelAngel
17 januari 2006, 13:55
en witte tekst zal alleszins een pak duidelijker zijn ook

idno
17 januari 2006, 13:55
ik ben zowieso al geen fan van chickenhead knoppen dus voor mij die fulltone. en de letters in het wit is denk ook wel mooi, ze komen dan beter uit.

Lock en Load
17 januari 2006, 14:09
normaal gezien de chickenhead, maar doordat die zo hoog geplaatst is in dit geval ga ik voor het fulltone model (zoals op mijn engl ook)

Daar ga ik in mee! Fulltone knoppen en witte letters.

Speeddemon
17 januari 2006, 14:21
wow, niet gedacht dat er zoveel animo was voor de Fulltone knoppen! :o

(zit ik straks met 10 bestelde chickenheads... :( :chicken: )

Overigens verwacht ik dat de update wel heel stoer gaat worden;
-Philips of Mullard OC44's, gain selected
-MKT 10% polyester film condensatoren
-Sprague Orange Drop 5600pF 'main' input condensator; nagenoeg originele Rangemaster waarde (5000pF, maar die is nagenoeg heleMAAL niet te vinden, of 't zijn veel te oude met een veel te hoge tolerantie). :hippie:

strat58
17 januari 2006, 14:57
Hoi Speeddemon,

IK vind de chickenhead het mooiste, trouwens kun je het volume regelen van je treble booster zodat ik hem bv voor een TS9 kan zetten ?
Alvast bedankt en heb je nog gedacht aan mijn buffer voor mijn wah ?

Strat58

Speeddemon
17 januari 2006, 15:08
Hoi Speeddemon,

IK vind de chickenhead het mooiste, trouwens kun je het volume regelen van je treble booster zodat ik hem bv voor een TS9 kan zetten ?
Daar is die Chickenhead voor, eej kul! :soul:


Alvast bedankt en heb je nog gedacht aan mijn buffer voor mijn wah ?
Strat58
Ja, maar je mailde me laatst toch dat met die Voodoo van je alles weer in orde is. Dus lijkt 't me nu een kwestie van 1 TB box voor je TS9 en je wah TB maken, of niet? :???:

dejohan
17 januari 2006, 16:22
(zie begin thread)

euh, als jullie pedalen al "geil" en "strak" gaan vinden zou ik toch aanraden om met jullie pedalenfetisch naar de zolderdokter gaan.

Lock en Load
17 januari 2006, 19:24
(zie begin thread)

euh, als jullie pedalen al "geil" en "strak" gaan vinden zou ik toch aanraden om met jullie pedalenfetisch naar de zolderdokter gaan.

:seriousf:

tillens
17 januari 2006, 19:48
Remco, heb je wellicht een site waar ik de pedalen naast elkaar kan zien met specs of dergelijke? en prijzen? Is die rangemaster te vergelijken met de hydra boost? ik zelf vind trouwens die chickenhead erg cool, zeker met witte letters...

gr Peter

Speeddemon
17 januari 2006, 20:08
Hey Peter, site wordt aan gewerkt.

Ik denk niet dat ie te vergelijken is met de Hydra Boost;
ik heb begrepen dat de Hydra boost een lineaire cleanboost is, en de Rangeboost heeft wel een dosis 'grit' (die je er overigens zeer makkelijk uitdraait, door je volumeknop van je gitaar 10-15% terug te draaien, zonder verlies van 'tone' ).

Prijzen variëren van 'best netjes voor zo'n veelzijdig pedaal' tot 'eigenlijk te goedkoop voor Hollandse glorie' :seriousf: .

Rock&Roll
17 januari 2006, 20:46
Prijzen variëren van 'best netjes voor zo'n veelzijdig pedaal' tot 'eigenlijk te goedkoop voor Hollandse glorie' :seriousf: .

Ach Remco don't sell yourself short! In vergelijking met de Javaboost en Beano boost van andere boutiekers (met alle respect trouwens!) is jouw rangemaster echt goedkoop te noemen.

:soul:

Rhythm Machine
17 januari 2006, 21:09
2 vraagjes:

Wat vinden jullie mooier: de chickenhead (wit) of de 'Fulltone' knop (wit):
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/rangeboostknobs.jpg

Verder, als ik de komende serie laat zeefdrukken, moet de tekst/graphics in 't zwart of in 't wit volgens jullie?

(ik denk zelf wit.)

Doe voor mij maar de chickenhead met zwarte letters. Hoe bestel ik hem?

RM

Speeddemon
18 januari 2006, 14:51
CHeck je PM, Rhythm Machine!

#005 is nog beschikbaar (al moet ik wachten op nieuwe Chickenheads en PCB stand-offs).

Rhythm Machine
2 februari 2006, 21:46
#005 is geleverd, getest en goed bevonden. Binnenkort een foto van de Rangeboost op mijn nieuwe board.

RM

Speeddemon
3 februari 2006, 23:14
#005 is geleverd, getest en goed bevonden. Binnenkort een foto van de Rangeboost op mijn nieuwe board.

RM
"goed bevonden" is volgens mij een redelijk understatement,
aangezien je nu je Javaboost weg ging doen, toch? :satisfie: 8-)

Rhythm Machine
3 februari 2006, 23:38
"goed bevonden" is volgens mij een redelijk understatement,
aangezien je nu je Javaboost weg ging doen, toch? :satisfie: 8-)

Had ik hem niet goed bevonden, dan was de Java op mijn board gebleven. Ik ben geen man van grote woorden of lyrische beschrijvingen. Het zijn allemaal "tools of the trade", en die vind ik goed, of minder goed, of niet goed, al de rest is flauwekul. Al moet ik wel bekennen dat ik liever een mooi pedaal op mijn board heb dan een waar maar wat op gekliederd is, en de Rangeboost vind ik een heel mooi design. Ik vind de sound van de Java ook nog steeds goed, maar toch anders dan de Rangeboost, en de Rangeboost vind ik net iets beter voor wat ik met mijn band doe. Iemand anders vindt misschien net het omgekeerde. Als ik een goed bod krijg voor de Java laat ik hem gaan, anders hou ik hem gewoon. Voorlopig is mijn board compleet, maar wie weet komt er ooit nog eens andere HWA bij. A man can never have too many pedals, zo lang ie ze maar niet allemaal tegelijk gebruikt! 8-)

RM

Speeddemon
3 februari 2006, 23:49
A man can never have too many pedals, zo lang ie ze maar niet allemaal tegelijk gebruikt! 8-)

RM
My thoughts exactly! :hippie:

BeeJee
4 februari 2006, 01:51
Mijn Rangeboost doet het ook meer dan goed!
Ik heb hem nu getest op 2 verschillende buizensets, en ik merk iedere keer dat ik wanneer ik ook maar ff niet clean speel, ik de neiging heb om hem aan te trappen. Met name de fullboost voegt een geweldig stukje toe aan mijn solo-sounds.
:gitarist:
Pedaal komt bij mij met name erg goed uit de verf in bluesachtige dingen.
Pedaal is een topper Remco!

Rock&Roll
4 februari 2006, 10:24
Misschien deed ik er iets verkeerds mee? Gelukkig is R zo'n fijne kerel die onmiddellijk mee het probleem helpt oplossen...
Ik had rangeboost #001 en jammer genoeg kon ik hem niet laten werken met mijn setup. Heel jammer, wat het pedaal ziet er zo cool uit! :cooler: :hippie: