PDA

View Full Version : Crybaby Classic Probleem



Philippe
13 januari 2006, 16:50
Ik heb bij Musik-Produkiv via internet een Crybaby Classic (GCB-95F) besteld. Lekker goedkoop, goeie service (zoals altijd), binnen 3 dagen in huis.

Ik heb alleen een klein probleempje: hij doet het niet.

Gewoon simpelweg gitaar - wah - versterker.
Als ik hem aantrap daalt het volume met ongeveer 1/4. Verder maakt hij het geluid alsof hij constant in hielstand staat (hiel naar beneden). Ook veel ruis. Zelfs als ik de mijn volumepot dichtdraai niks anders dan ruis.
Maar het belangrijkste: Hij wah´t helemaal niet. Ik kan met het pedaal doen wat ik wil, maar ik krijg er geen wah uit.
Ik voed hem met een 9v batterij van de Aldi.
Eerst dacht ik dat het aan de batterij lag, maar ik heb er inmiddels 3 geprobeerd: hetzelfde probeem
Ik maak gebruik van Proel snoeren, dat is IMO goeie kwaliteit, dus daar kan het probleem ook niet liggen denk ik.
Ook heb ik op advies van iemand de schakelaar meerdere keren aan en uit gedrukt, hielp ook niet.

Weet iemand een oplossing, of moet ik hem terugsturen en gelijk gebruik maken van de garantie?

Help..

Gr. Philippe

Dirk_Hendrik
13 januari 2006, 19:10
Ja. Terugsturen. Dit is niet normaal en dus een garantiekwestie.

Philippe
13 januari 2006, 21:41
Kort maar krachtig ;)
Ik zal hem terugsturen, en ik hoop dat hun dan de verzendkosten voor hun rekening nemen, want hier word ik niet blij van.
Bedankt!

up-guitarman
14 januari 2006, 12:21
Laat weten hoe de garantie-service verlopen is !!!

Philippe
22 februari 2006, 22:18
Bump!

Het is alweer een tijd geleden, maar eergisteren heb ik een mailtje gekregen dat ze een nieuwe opsturen..duurde wel érg lang moet ik zeggen.