PDA

View Full Version : Dean gitaren



Guitarik
20 oktober 2002, 19:43
Net even op de website gekeken en dat zijn best mooie gitaartjes. :smile: Weet iemand hoe het zit qua prijs en kwaliteit t.o.v. bijvoorbeeld fender of gibson. Duur? Waar voor je geld?

Uiterlijk bevalt me in ieder geval wel.

Cloud Strife
20 oktober 2002, 19:57
Ik heb een Dean ML en hij klinkt erg goed, ze hebben een goede sustain en tone.
btw ik heb er toevallig 1 te koop staan...
dus als je interesse hebt mail maar voor info

doncker
20 oktober 2002, 21:02
zijn die niet aan de redelijk dure kant?

greets

doncker

Cloud Strife
20 oktober 2002, 22:11
nope, ik verkoop men dean voor 450 euro inclusief de originele ML dean case
als iemand interesse heeft mail maar voor fotos

Swan
20 oktober 2002, 22:56
ja zijn zeker goede gitaren, ik vind ze persoonlijk niet zo mooi maar kwa materialen, speelbaarheid en geluid zijn ze erg goed voor wat je betaald

die van Cloud Strife is trouwens in goede staat en die koffer is zeer luxe...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Swan op 2002-10-20 22:57 ]</font>

Anders Destium
21 oktober 2002, 00:17
Niet onder 1 hoedje spelen Swan , als iedereen hier gaat vermelden dat het een topgitaar is is hij zo weg, en dat willen we Cloudje niet aan doen...

Dan heeft hij straks een nieuwe bijl :razz:

Swan
21 oktober 2002, 11:33
ja ik weet dat het verdacht klinkt maarja hij is nou eenmaal in goede staat, zie ook de foto's :wink:

Cloud Strife
21 oktober 2002, 13:46
en uiteraard kan je men dean altijd komen uit proberen als je het niet gelooft :smile:

Guitarik
25 oktober 2002, 18:22
Ik heb laatst een hoop gitaren uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat de Dean Evo mij goed beviel. Ik had ook graag een hardtail uitgeprobeerd maar die was er niet. Weet iemand trouwens of Cort goeie gitaren maakt? En zijn die een beetje betaalbaar?

blimb
25 oktober 2002, 18:24
ik weet niet maar je hebt toch dean USA en dean Duitsland .. En ja hier gaat weer het fabeltje op dat de USA deans veel beter zijn .. correct me if I'm wrong