PDA

View Full Version : nieuwe gitaar...



RubenTC
10 januari 2006, 22:11
hej mensen, ik ben op zoek naar een goeie beginnersgitaar....

ik zit te twijfelen tussen de volgende:

http://www.feedback.nl/?id=55&b=GRX70JSUBK

http://www.feedback.nl/?id=55&b=0339260942

ik ben een beginner, en wil er veel verschillende dingen op spelen, de belangrijkste criteria zijn prijs en bespeelbaarheid, en ik wil een beetje een mooie hebben :p

kunnen jullie me verder helpen??

Orpheo
10 januari 2006, 22:26
we kunnen wel. willen we het ook? ik in ieder geval niet. gebruik evne de search, en anders de FAQ over beginnersgitaren. kan niet missen.

Ganjaman
10 januari 2006, 22:29
laat ik het zo zeggen: het is allebei (zelfs voor beginners) gewoon stront, gewoon 2ehands alles los kopen...kan je voor minder geld een veel leuker setje bij elkaar sparen

gitarist17
10 januari 2006, 22:29
mooi is heel persoonlijk...

voor mij gelijk die squier sunburst qua looks
strat is eigenlijk de gitaar voor mij dus dat is ook wel duidelijk...

ik weet niet zo veel van de kwaliteit van beide gitaren. Ik speel zelf squier affinity strat en ik denk dat dit hier de bullet strat is. Ik geloof dat dat de (nog) goedkopere strat kloon is...

verder nog maals weet niet zo veel van kwaliteitvan beide, maar toen ik begon heeft de verkoper een mooie set voor mij gemaakt met een 15 watt ampje van coxx en dan de squier affinity strat en hele zooi als straps, pleactra en zo zelfs een lesboek. Dit alles voor een zeer schappelijke prijs van 375 euro. Ik weet niet wat je budget is maar ik denk dat je daar langer plezier van zult hebben dan van elk willekeurig paket.