PDA

View Full Version : Bassist gezocht



in_vitro
20 oktober 2002, 16:36
Ik zoek naar een bassist in leeuwarden die toch al wat jaartjes speelt en ook al enige band ervaring heeft. Stijl waarin word gespeeld is rock in de aller breedste zin. Een pre is dus ook zeker dat de bassist nummers van Foo Fighters, Silverchair, Muse, Kane e.d. bands kent en het liefst ook nog cd's van de desbetreffende bands heeft. Het betreft een te oprichten band die eigen nummers (met eventuele potentie :smile: ) speelt.
Heb je interesse stuur me dan gewoon even een mailtje met daarin wat over jezelf en waar ik je doordeweeks kan bereiken. Ik kan zelf alleen in het weekend de mailtjes lezen dus misschien moet je even wachten.

Bastiaan

p.s. Als je verder nog goede muziekanten kent is dat natuurlijk ook altijd mooi meegenomen gezien dat het een geheel nieuwe band is.

AllodoX
20 oktober 2002, 20:48
Godver.. :sad:

ik ben bassist, heb ervaring, hou ook van die muziekstroming, maar woon in 's-Hertogenbosch.. is me NET iets te ver rijden naar Leeuwarden :sad:

Kamiklazi
20 oktober 2002, 22:44
Allodox, wij zijn ook nog op zoek naar een bassist voor een band in Nijmegen. Eigen nummers, ook rock in de breedste zin van het woord. Vind je Den Bosch - Nijmegen wel goed te doen? Of is dat ook te ver?

Greetz,
Klaas

dbasemoine
24 december 2002, 09:13
Hahhaha ik had een Vriendin die in Joure Woonde, anders wou ik wel een paar keer met jullie meedoen maar het is net uitgegaan dus..Sorry....