PDA

View Full Version : toetsen



fred dons
10 januari 2006, 20:11
voorlopig een laatste bericht, ik moet voor mijn werk even naar roemenie toe en ik zal maar weinig tijd voor internet hebben :-(

vanmorgen kreeg ik een berichtje dat de toetsen die Mattia besteld had binnen waren en toen ik vandaag thuis kwam waren de toetsen die ik in Vietnam besteld had ook binnen gekomen

Over de toetsen uit Vietnam; ik leg normaal zelf in maar voor dit geld ga ik echt niet inleggen :o
(toetsen waren eur 25 en staartstuk eur 12,50 )
hier een plaatje van de toetsen en de staartstukken, ze zijn niet voor de verkoop overigens maar als er belangstelling is, wil ik de volgende keer wat meer mee laten komen
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=91&ktw=9a3b752ae740abc64dcde63d07b251ec
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=92&page=12&ktw=9d8d21f4ea2f009f0deb4e200034ee79

Dirk W
10 januari 2006, 20:25
Insane. 25 euro is echt geen geld voor zulke inleg :o
Dirk

De Beer
10 januari 2006, 21:45
WoW!

25 Euro Toets + inlay???


de vragen zijn uiteraard:
Wat voor hout is het(of is mogenlijk)
en de maten? alleen voor acoustisch of is alles mogenlijk?

fred dons
11 januari 2006, 06:53
nog snel een berichtje voor dat ik weg moet

dit bedrijf verkoopt o.a. toetsen voor klassiek (platte radius) electrisch, bass, viool en banjo
het hout dat ik besteld heb was ebben en palisander en de prijzen waren inclusief inleg
ze verkopen ook compleet ingelegde en gefrette halzen (alles gaat via E-bay) en die gaan gemiddeld rond de usd 80

Orpheo
11 januari 2006, 08:02
nog snel een berichtje voor dat ik weg moet

dit bedrijf verkoopt o.a. toetsen voor klassiek (platte radius) electrisch, bass, viool en banjo
het hout dat ik besteld heb was ebben en palisander en de prijzen waren inclusief inleg
ze verkopen ook compleet ingelegde en gefrette halzen (alles gaat via E-bay) en die gaan gemiddeld rond de usd 80

ik ben vast te laat voor een antwoord, maar hoe heet die toko?

Arjo
11 januari 2006, 08:04
Damn dat ziet er goed uit, zeker voor dat geld.

fred dons
11 januari 2006, 08:22
je boft Orpheo ik had mijn pc nog aanstaan :D

http://search.ebay.com/_W0QQfrtsZ50QQfsooZ1QQfsopZ1QQsassZbruceweiart

op de verste paginas staan ook buy it now prijzen

Orpheo
11 januari 2006, 12:44
je boft Orpheo ik had mijn pc nog aanstaan :D

http://search.ebay.com/_W0QQfrtsZ50QQfsooZ1QQfsopZ1QQsassZbruceweiart

op de verste paginas staan ook buy it now prijzen

:-d thnx fred :D

no 1 hops
14 januari 2006, 10:27
het is prachtig gedaan, al zou ik er zelf niet voor kiezen.
trouwens die indiaan op dons zijn foto album was , eh is ook prachtig.

iam
18 januari 2006, 18:05
ze maken ook gitaren op bestelling...
ze zien er wel ok uit én voor weinig geld volledig solid (voor zover dit kan?)

fred dons
19 januari 2006, 08:40
die spullen worden in vietnam gemaakt en het loon is daar wel zo verschrikkelijk laag dat ze inderdaad een solid body gitaar kunnen maken voor eur 150 met een heleboel inleg erop

FJ1200
19 januari 2006, 10:22
Ik zit er ook aan te denken maar het probleem is waarschijnlijk dat je aan zendkosten en douane meer kwijt bent dan wat de gitaar kost.

En natuurlijk is het de vraag of ze lekker spelen (het is in ieder geval mooi voor aan de muur (of wilgen)

fred dons
19 januari 2006, 11:00
het viel mee, ze zetten automatisch "gift" op het pakket en ik heb dan ook geen invoerrechten hoeven te betalen

de verzendkosten vallen ook nog wel mee zeker als je wat meer spullen bestelt

blijft over het risico van het niet eerst uitproberen, omdat te omzeilen heb ik alleen toetsen besteld en maak ik zelf de gitaar wel

iam
19 januari 2006, 14:19
het viel mee, ze zetten automatisch "gift" op het pakket en ik heb dan ook geen invoerrechten hoeven te betalen

de verzendkosten vallen ook nog wel mee zeker als je wat meer spullen bestelt

blijft over het risico van het niet eerst uitproberen, omdat te omzeilen heb ik alleen toetsen besteld en maak ik zelf de gitaar wel

wat leuk is dat bij de gitaar een hardshell case komt!! (en dat voor die prijs :|)
sommige hebben dan nog eens een fishman preamp