PDA

View Full Version : zo'n kind gun je toch een fanta?



bass blom
10 januari 2006, 20:00
http://www.weakgame.com/media_5783_Fast_Fingers.html

Tupelo
10 januari 2006, 20:04
Dat jochie zou van mij dus nooit naar school hoeven hè! :o

Kevin-D
10 januari 2006, 20:04
GAAF :o

Wormaap
10 januari 2006, 20:07
Hier en daar behoorlijk slordig, maar komaan, hijs nog jong zo te zien. Meer dan genoeg tijd om daar aan te werken, en dan is de wereld weer een technisch zéér begaafde gitarist rijker :) Als'ie ook nog kan componeren dan zullen we'm over een paar jaar nog wel regelmatig gaan tegenkomen.

Ganjaman
10 januari 2006, 20:24
leuk liedje (al doet het me bij tijd en wijle een beetje aan A.J. Kwak tune denken)

maar een fanta?, een leven bedoel je :D

bass blom
10 januari 2006, 20:28
die spreuk komt uit oude fanta reclame ;+)
ongeveer uit de tijd bijna, dat tv nog zwartwit was :D

Herman
10 januari 2006, 20:46
ok...ik vind dit toffer als die gekke chinees die ook al vaker langs is geweest...das n veel dikkere uitslover :P
Maar heeft iemand hier n tab van? Ben wel eens nieuwschierig... *niet dat ik dit voorlopig leer spelen maar ben wel eens benieuwd 8-)

Herman
10 januari 2006, 20:48
ok...ik vind dit toffer als die gekke chinees die ook al vaker langs is geweest...das n veel dikkere uitslover :P
Maar heeft iemand hier n tab van? Ben wel eens nieuwschierig... *niet dat ik dit voorlopig leer spelen maar ben wel eens benieuwd 8-)

P****Fred
10 januari 2006, 21:01
hier (http://www.ultimate-guitar.com/tabs/j/jerryc/canon_rock_guitar_pro.htm) staat hij in guitar pro

Herman
10 januari 2006, 21:08
thnx 8-)

falcovanhoorn
10 januari 2006, 21:16
klinkt goed, hij heeft ook wel es een andere versie online gezet geloof ik, op een rooie strat geloof ik. hopelijk heeft ie er zelf lol in en is et niet een kind die wordt gepusht door zn ouders :)

rickert
10 januari 2006, 21:19
Hier en daar behoorlijk slordig, maar komaan, hijs nog jong zo te zien. Meer dan genoeg tijd om daar aan te werken, en dan is de wereld weer een technisch zéér begaafde gitarist rijker :) Als'ie ook nog kan componeren dan zullen we'm over een paar jaar nog wel regelmatig gaan tegenkomen.

als dit slordig is dan kan ik echt niet gitaarspelen

rickert
10 januari 2006, 21:19
Hier en daar behoorlijk slordig, maar komaan, hijs nog jong zo te zien. Meer dan genoeg tijd om daar aan te werken, en dan is de wereld weer een technisch zéér begaafde gitarist rijker :) Als'ie ook nog kan componeren dan zullen we'm over een paar jaar nog wel regelmatig gaan tegenkomen.

als dit slordig is dan kan ik echt niet gitaarspelen

Kasper
10 januari 2006, 21:25
Damn die is goed.

Ganjaman
10 januari 2006, 21:26
Hier en daar behoorlijk slordig, maar komaan, hijs nog jong zo te zien. Meer dan genoeg tijd om daar aan te werken, en dan is de wereld weer een technisch zéér begaafde gitarist rijker :) Als'ie ook nog kan componeren dan zullen we'm over een paar jaar nog wel regelmatig gaan tegenkomen.

als dit slordig is dan kan ik echt niet gitaarspelen

soms issie offtempo, dan valt ie net te laat in met een noot enzo, dat is ook slordig :)

P****Fred
10 januari 2006, 21:26
jerryc wschl, zoek maar es op google naar jerryc canon

Fumi SG
10 januari 2006, 21:27
Komt me heel bekend voor! :(

bass blom
10 januari 2006, 21:37
http://www.drunkencat.com/media/1134516658/JerryC_Guitar_Video_-_Alien_Walker

N.i.c
10 januari 2006, 21:55
hard ...

Veekeren
10 januari 2006, 22:06
Tsja ik doe het em niet na... Ik wou dat ik ook op mn 4e begonnen was en niet toen ik al bijna 19 was :(

Kasper
10 januari 2006, 22:55
Tsja ik doe het em niet na... Ik wou dat ik ook op mn 4e begonnen was en niet toen ik al bijna 19 was :(

Niet elke grote gitarist is begonnen aan zijn 4e levensjaar. Kirk Hammett is begonnen aan zijn 15e bijvoorbeeld. Maar zijn gitaarleraar was dan ook niet van de minste (Satriani)

Bram159
10 januari 2006, 22:56
Wow :o , dat jochie speelt heel goed imo. Dat doe ik hem niet na.

Kris Haex
10 januari 2006, 23:41
Dit is gewoon goed, er zitten wel eens slordigheidjes maar dat overkomt de "groten" ook. Hier wordt veel vlug negatief gekeken en dat is spijtig. Hier ben je allen goed als je perfect foutloos kan spelen. NIEMAND kan dat.

Pegasus
10 januari 2006, 23:55
Hier en daar een slordigheidje, maar dat is zeker niet storend.
Die gozer doet het gewoon hardstikke knap.
Het nummer zelf is een beetje langdradig.

Tupelo
11 januari 2006, 00:02
Als dat je zoon is hoef je je toch eigenlijk geen zorgen te maken over een beroepskeuze ofzo. Laat het jong maar lekker klooien op zijn gitaar als hij dat wil. Modaal leven zit er toch wel in. Kun je maar zeggen op je -wat is het jong- 14e... :???:

iwamoto
11 januari 2006, 02:07
maar dit is dus gewoon geript van jerryC, das een koreaan, en idd een uitslover, maar wel een top componist, hij weet die nummers altijd mooi te brengen, in canon rock zit bijv. een veel beter tap stuk dan dat dit jochie brengt imo, maargoed, da jochie wat we hier zien speelt het aleen maar na, en ok, da's nog best knap, maar toch....dan knaagt het bij mij, ik bedoel, ik geef hem complimenten op de techniek, maar niet op het nummer

Scali
11 januari 2006, 10:23
Ik vind het helemaal top... en ach... componeren kun je toch eigenlijk niet verwachten van zulke jonge kereltjes? Serieus componeren bedoel ik dan dus, niet van die 3-powerchord-dingetjes.
Volgens mij komt dat pas als je een jaar of 18 bent ofzo, en je echt een beetje grip krijgt op de theorie en harmonische structuren etc. Behalve als je een tweede Mozart bent, natuurlijk.
Eerst zorgen dat de techniek op orde is, zou ik zeggen. En dat lijkt hier wel aardig in orde.

timbo
11 januari 2006, 11:59
wow

timbo
11 januari 2006, 12:05
als ik naar die tab kijk zie ik alleen vierkantjes:P

goeroezeboe
11 januari 2006, 12:11
heb tab bekeken, valt eigenlijk stukken beter mee dan ik verwacht had.
Alé buiten die klote snelle stukskes dan, daar zijn mijn pollen veel te traag voor :p Maar de vingerzettingen enz zijn op zich echt redelijk simpel (zelfs voor mij, een verre van goede gitarist)

Voor de duidelijkheid; de jong kan zonder twijfel bijzonder goed spelen en zeker 100 keer beter dan ik.

Veekeren
11 januari 2006, 13:10
Tsja ik doe het em niet na... Ik wou dat ik ook op mn 4e begonnen was en niet toen ik al bijna 19 was :(

Niet elke grote gitarist is begonnen aan zijn 4e levensjaar. Kirk Hammett is begonnen aan zijn 15e bijvoorbeeld. Maar zijn gitaarleraar was dan ook niet van de minste (Satriani)

Ja, ik ben ook nog maar 4 jaar bezig en niet enorm getalenteerd, dat draagt ook allemaal bij aan mijn beperkingen. Maar toch wou ik dat ik eerder begonnen was :D

timbo
14 januari 2006, 12:11
wrm kan ik de tab niet zien ik zie alleen vierkantjes

*Loesje*
14 januari 2006, 12:32
die kan best goed gitaar spelen hahaha:D

WICKED
14 januari 2006, 15:20
hoe oud is ie nou?

Reel Big Fish
14 januari 2006, 16:38
Nou ik vind dit nou niet echt super, slordig :o

Lucky
16 januari 2006, 00:16
technisch wel erg indrukwekkend...maar eigenlijk nogal saai en weinig zeggend.