PDA

View Full Version : Biaspot vervangen in 3 maanden!



Izegrim
10 januari 2006, 11:47
Hiep hoi! Mijn Randall RG50TC had een kapotte biaspot (had ik zelf gesloopt toen er een kat vanaf de kast op m'n nek sprong) en die is eindelijk vervangen. Het heeft wel ruim drie maanden geduurd wat ik belachelijk vind. Waarom hebben ze bij de importeur geen snellere reparatieafdeling? Maar goed, ik kan straks weer op mijn eigen kassie krijssen.

Wie heeft er nog meer ervaring met idioot lange reparatie wachttijden?

Negative K3 fan
10 januari 2006, 16:56
3 maanden voor een biaspot vervangen :o dat is een keer een half uurtje werk ofzo. Te schandalig voor woorden, maargoed, hoe sloop je zoiets dan ook in godsnaam?

Negative K3 fan
10 januari 2006, 16:56
3 maanden voor een biaspot vervangen :o dat is een keer een half uurtje werk ofzo. Te schandalig voor woorden, maargoed, hoe sloop je zoiets dan ook in godsnaam?

Izegrim
10 januari 2006, 18:35
Mja, mijn kat liep haar dagelijkse freak-out uurtje uit te oefenen toen ik m'n versterker aan het afregelen was. Die pot zat op de printplaat bevestigd en toen ik met m'n schroevendraaier erop zat sprong dat beest en m'n nek en beet in m'n achterhoofd dus ik steek zo die pot naar binnen. Maar ik had nog garantie, dus om er dan zelf aan te gaan kloten... Achteraf gezien had ik dat zelf gefikst.
:(

Izegrim
10 januari 2006, 18:36
Mja, mijn kat liep haar dagelijkse freak-out uurtje uit te oefenen toen ik m'n versterker aan het afregelen was. Die pot zat op de printplaat bevestigd en toen ik met m'n schroevendraaier erop zat sprong dat beest en m'n nek en beet in m'n achterhoofd dus ik steek zo die pot naar binnen. Maar ik had nog garantie, dus om er dan zelf aan te gaan kloten... Achteraf gezien had ik dat zelf gefikst.
:(

Tupelo
10 januari 2006, 19:04
Mijn Fender Twin heeft dik 3 maanden bij Klomp muziek in Den Bosch gestaan. In de tussentijd even terug geweest toen die gemaakt zou zijn wat niet het geval bleek. Na 3 maanden het ding maar opgehaald en mijn geluk elders geprobeerd. Had het netjes gevonden als ze aangegeven hadden dat ze het defect niet konden vinden, want dat bleek uiteindelijk het geval. Zou geen schande geweest zijn want niemand kon het probleem vinden. Ding staat nu -waarschijnlijk nog steeds met defect- te koop bij muziekhandel Wessing in Den Bosch. Doen we nog een keer: koop geen 2e hands Fender Twin of Fender Blues Devil bij muziekhandel Wessing zonder heel erg uitvoerig te testen want beide versterkers zijn gewoon "op".

Bandlid van me had zijn bas ook bij Wessing staan voor een afstelbeurd (had 'ie beter zelf kunnen doen maar goed..) duurden ook 5 weken ofzo en was ook nogeens crappy afgesteld.

Negative K3 fan
10 januari 2006, 19:19
dat soort dingen zijn ideaal voor een DIY projectje :) hoeveel vragen ze er daar voor?

Tupelo
10 januari 2006, 20:09
I dunno.. ze doen alsof er niets mee aan de hand is.. terwijl ik ze heb verteld wat er hapert aan die versterkers. Heb je toch pech want mijn Twin heb ik zelf voor 350 verkocht. Is daar weer via inruil terecht gekomen.