PDA

View Full Version : 5150 19" maken



Balthazar
9 januari 2006, 23:52
hoi,
onze andere gitarist heeft een 5150 top en wil graag naar een 19" maar hij wil die 5150 in dat rack hebben. weet iemand waar je dat kan laten doen ? en of het een beetje betaalbaar is ?

oja nog een vraag, al eerder gesteld maar nog niet beantwoord gekregen. hoe kan ik het beste een bandlogotje maken op een 19" frontplate?

bedankt
wieger.

vester86
10 januari 2006, 01:08
gewoon een rackje van 14HE ofzo kopen, op zn kant gooien en die head erin. wat gaffa-tape eraan vast en klaar ben je :D

Johannes
10 januari 2006, 01:12
Ik zou naar een 2ehands Peavey Rockmaster uitkijken, dat is zo ongeveer een 5150 in preamp vorm. Gooi er een vette eindtrap aan, en ik denk dat je erg blij wordt. Ik zou verder niet weten hoe je een grote head in een 19" behuizing krijgt. Het lijkt mij een hele (dure?) klus iig.

ieme
10 januari 2006, 10:10
http://www.paullenders.com/images/rigarchive_static/2005/003/02_large.jpg

Zo iets?

Magic Bean
10 januari 2006, 13:52
Rockmaster met een peavey 50/50 eindtrap. Klinkt zeker zo goed als een 5150. Kost bijelkaar misschien zo'n 300-400 euro dus dan heb je nog geld over voor andere rackapparatuur :wink:.

Bins
10 januari 2006, 14:02
Serieus? Zo ja, moet ik ff ergens zo'n rockmaster scoren :)

vester86
10 januari 2006, 15:09
waar wil jij een rockmaster EN een peavey vandaan halen voor 400 euro??? dan moet je wel HEEL veel geluk hebben... die peaveys gaan meestal al voor dat bedrag, en dan moet de rockmaster daar dus nog bij

Negative K3 fan
10 januari 2006, 15:47
hmm dat is voor het eerst dat ik zoiets over rockmasters hoor... ik ben wel benieuwd naar wat meer details

Negative K3 fan
10 januari 2006, 15:47
hmm dat is voor het eerst dat ik zoiets over rockmasters hoor... ik ben wel benieuwd naar wat meer details

Dude
10 januari 2006, 15:59
effe offtopic


ac30, ik wil er echt vanaf! Forumprijs is bespreekbaar...


helaas niet door kane bespeelt ? :D whats the story behind that ??

Lock en Load
10 januari 2006, 16:07
effe offtopic


ac30, ik wil er echt vanaf! Forumprijs is bespreekbaar...


helaas niet door kane bespeelt ? :D whats the story behind that ??

Laatst stond er een amp door kane bespeelt te koop op gitaarmarkt, zal ook wel een Vox zijn geweest. Maar dat weet ik niet meer zeker.

Johannes
10 januari 2006, 16:39
Eens in de zoveel tijd komt er een Rockmaster pre-amp voorbij op een 2ehands site. Vaak voor ongever 150 euro. :dance: Daar kun je je dus echt geen buil aan vallen. Experimenteer wat met de buisjes, en je hebt gegarandeerd een geluid dat staat als een huis.
Binnenkort is mijn Rockmaster terug van de verbouwing (andere buisjes, een ledje per kanaal, input aan de achterkant, paar nieuwe pots.... oja, en een nieuw frontje :-D ). Zodra ik tijd en zin heb, zal ik jullie verrassen met wat leuke sampletjes!

Negative K3 fan
10 januari 2006, 16:54
effe offtopic


ac30, ik wil er echt vanaf! Forumprijs is bespreekbaar...


helaas niet door kane bespeelt ? :D whats the story behind that ??

er stond laatst op gitaarmarkt idd een vox ac30 (precies zelfde type als mijne) maar dan voor een paar honderd euro meer aangeboden en in die advertentie stond dat kane erover had gespeeld, mijne is daarom ook wat goedkoper.

Negative K3 fan
10 januari 2006, 16:55
effe offtopic


ac30, ik wil er echt vanaf! Forumprijs is bespreekbaar...


helaas niet door kane bespeelt ? :D whats the story behind that ??

er stond laatst op gitaarmarkt idd een vox ac30 (precies zelfde type als mijne) maar dan voor een paar honderd euro meer aangeboden en in die advertentie stond dat kane erover had gespeeld, mijne is daarom ook wat goedkoper.

Lock en Load
10 januari 2006, 19:53
Zodra ik tijd en zin heb, zal ik jullie verrassen met wat leuke sampletjes!

En fotootjes! :lol: