PDA

View Full Version : ENGL Powerball!!



grindminder
19 oktober 2002, 15:57
Whoooaaa ik ga Woensdag de Engl powerball ophalen uit Musicstorekoelnnn!ga mijn Blackmore erop inruilen

Setup(vanaf woensdag):
Engl Powerball
Engl 4x12" standard slanted
ESP KH2
Ibanezz RG?????duhh
Boss Harmonist+EQ

rAGGEnnn

Bouke
19 oktober 2002, 16:14
Hey,

wat zal dat een hoop herrie geven in ons pitoreske Assen! :grin:
Moet je toevallig ook spelen met Halloween ofzo?

Mooie setup vanaf woensdag wel toch best enzo.

Groets,

Bouke (LBBB)

Ic3gl0vE
19 oktober 2002, 16:36
Stoer!

grindminder
19 oktober 2002, 17:08
Wij spelen niet op ut Halloweenfest denk ik...jullie dan?

MayaFreak
19 oktober 2002, 19:40
Ik heb net ook de Powerball en 4X12 cabinet gekocht. Echt een superversteker!

Swan
19 oktober 2002, 19:57
*jaloers*

signsofzodiac
21 oktober 2002, 18:08
Welkom bij de Engl-clan! Savage SE all the way, maar die Powerballs zijn ook niet te versmaden! Voor de metalheads die wat anders willen dan een Rectifier of Marshall TSL (oftewel anders willen klinken dan de rest): de Powerball of de Savage! :smile:

MayaFreak
22 oktober 2002, 10:37
Die SE was net iets buiten m'n budget :smile:

Swan
22 oktober 2002, 11:16
wat is t verschil tussen de Savage en de Powerball?

Lacrymosa
22 oktober 2002, 11:55
Wij (ENGL en Koch gebruikers) moeten ons verenigen en de oorlog aan gaan met de veel te duren amerikaanse en britse merken!!!!

hahahah
CheerS!!
veel scheur plezier

Anders Destium
22 oktober 2002, 14:02
hoeveel moet je neerflexen voor zo'n powerball, en kan je er fatsoenlijk in de woonkamer op spelen of is dat vragen om bezoek :wink:

Noctiis
22 oktober 2002, 14:05
kan je beter een fireball halen.. althans voor de huiskamer iets beter en scheelt ook in de portomonneeeee

Raffel
22 oktober 2002, 14:23
Op 2002-10-19 15:57, schreef grindminder:
Whoooaaa ik ga Woensdag de Engl powerball ophalen uit Musicstorekoelnnn!ga mijn Blackmore erop inruilen

Setup(vanaf woensdag):
Engl Powerball
Engl 4x12" standard slanted
ESP KH2
Ibanezz RG?????duhh
Boss Harmonist+EQ

rAGGEnnn


Vet grappig, ik wou dus ook een POwerball met 4x12 slant halen, en ik heb dus ook een ESP KH-2 en Ibanez RG2127x

Maar om me nou te gaan verenigen met koch eigenaren strax ????????????

Iceman
22 oktober 2002, 15:08
Jimmies (Jim Marshall): te vroeg opgehouden met sparen studenten die een biertje drinken in de kroeg om stoer te zijn en vervolgens voor 24:00 al buiten staan te kotsen.......
Kochers: Spa Rood mannen die vroeger alleen patat met appelmoes te eten kregen omdat ze geen groenten lusten, waardoor hun gehoor zich niet optimaal ontwikkeld heeft..........Mesa's: Echte mannen, te ruig voor de perfekte schoonzoon, maar toch het hart op de juiste plek. Aanpakkers die problemen als uitdagingen zien, een soort van Superman without the suite :wink: Let the wars begin........

Anders Destium
22 oktober 2002, 15:39
kan je daar geen aparte topic van maken?
Dan kunnen we het op deze topic (zolang het duurt) over inhoudelijke dingen hebben :smile:

Mesa's: Zij vinden zichzelf geweldig, het rest van het dorp denkt daar anders over...
Vrij naar Goscinny/Uderzo :smile:

Iceman
22 oktober 2002, 16:45
Ach, ik drink zelf ook wel eens Spa rood en ben ook wel eens 24 uur ziek na een avondje zuipen omdat ik met de echte zuipers mee wou doen. Bij deze mijn excuses aan mijn buizenvrienden.........:wink:

signsofzodiac
22 oktober 2002, 17:58
Het verschil tussen de Savage en de Powerball is dat de distortion op de Savage veel meer open en minder gecompressed klinkt. En da's puur een smaak-kwestie wat je beter vind.