PDA

View Full Version : versterkers enzo



bathmutz
19 oktober 2002, 14:11
ja, even over versterkers, welke versterkers zijn goed voor de hoeveelheid geld je er moet geven zeg maar.
behalve de hartke 3500, die hier helemaal de hemel in wordt geprezen, welke zijn nog meer goed voor goedkoop?

eden, mesa-boogie, swr, welke?

het wordt namelijk is tijd dat ik een vette versterker koop, waar ik iets aan heb zegmaar, iets van 350watt, onze gitarist heeft 80watt, dus ik moet dan 4*zoveel hebben dacht ik.

reageer massaal.

BathmutZ

AllodoX
19 oktober 2002, 17:35
in de categorie " cheap + sound-heap ", denk ik dat Eden, mesa en ampeg al afvallen..

warwick versterkers zijn cheap, maar staan er bekend om dat ze niet al te stabiel gebouwd zijn. SWR heeft een goede budget-lijn.. de workingman's serie. ik denk dat je daar ook eens naar zou kunnen kijken :smile:

maar als je echt cheap + goed wil.. dan zou je es kunnen kiijken naar Variac.. is een pools merk, maar toch heel degelijk spul.. zie het als de nieuwe skoda's... goed spul maar tering-cheap.

flearulez
19 oktober 2002, 19:18
Variac en slecht afgwerkt!!!

Man daar zitten gewoon stickertjes op. ach voor dat geld.....

John P
19 oktober 2002, 20:46
vergelijk ze allemaal maar, dan zul je zien dat je bij die Hartke uitkomt; zeker v.w.b. prijs/kwaliteit verhouding is er geen betere.