PDA

View Full Version : Ibanez SA-120



Micro
9 januari 2006, 17:55
hallo,

Ik speel al een tijdje akoestische gitaar en ik ben ne aan het zoeken naar een elektrische gitaar.

Ik kwam de Ibanez SA-120 tegen op internet.
Maar wat ik wou vragen 'heeft iemand een mp3 of geluidsbestand van deze gitaar??' ik wou alleen ff weten hoe hij klinkt. In de muziek winkel hebben ze hem niet staan dus kan ik ook hem niet proberen dus vandaar het mp3tje, anders had ik het wel in de winkel gekeken.

Alvast bedankt,

Michiel

Bins
9 januari 2006, 18:31
De nummers die je op www.drunktank.nl kan downloaden zijn allemaal met een Ibanez sa-160 opgenomen (en een olp mm-1), die is volgens mij zga hetzelfde als de 120. Tis een beetje crappy geluidskwaliteit allemaal.. maargoed.

Hey, wat toevallig! Laat die Sa160 nou net te koop staan
:o :o


;)

Veekeren
9 januari 2006, 18:33
Wil niet al te lullig doen, maar een mp3 zal weinig zeggen... Een versterker is ook nogal bepalend voor het geluid, laat staan wat je computerboxjes er mee doen...

Maar wellicht dat iemand je er toch aan kan helpen, als jij er wat aan denkt te hebben is het beter dan niks :wink:

guitardude
9 januari 2006, 18:38
Ik heb even op een sa-120 gespeeld in feedback utrecht.
Voor het geld (250) speelde hij erg lekker en klonk gewoon goed. :)
Als ik jouw was zou ik hem zeker uitproberen bij een winkel waar ze hem hebben. :)

Superhero
9 januari 2006, 21:11
Ik heb em. Klinkt goed hoor, beetje weinig laag, maar lekker geluidje en speelt goed. Kom gerust langs om em te chekken :-D

vester86
10 januari 2006, 01:05
weinig laag: ligt misschien eerder aan je versterker dan :) tijd voor een nieuwe ??

Micro
10 januari 2006, 16:49
Bedank iedereen voor de reacties.

Michiel