PDA

View Full Version : Ibanez GSR200????????????????



BurningRaven
18 oktober 2002, 20:36
ik hoorde van flearules en van Allodox dat dit gitaartje niet echt helemaal lekker is!
kennen jullie wat duidelijker hierin zijn, wat is er dan niet goed aan?
ik wilde deze dus gaan kopen, maar als deze dan als klote wordt bestempeld dan is de intresse ook meteen wat minder!:S:S!
dus komop met de reacties!! :razz::P

basswasp
18 oktober 2002, 20:56
Deze Ibanez is onze schoolbas, en voorzover ik ermee gepield heb, speelt ie niet lekker :sad:

BurningRaven
18 oktober 2002, 21:03
kijk, ik heb nog nooit op een bas gespeeld, en hier in vlaardingen bij Vox Humana (misschien van gehoord) hebben ze nu met die gitaar een aanbieding, een starterspakket, met die bas+versterker+tas+kabels+stemapparatuur voor 369 euro, is dat duur?? ik denk het niet. maar als jullie iets beters weten, please laat het me dan weten voordat ik m koop!

flearulez
18 oktober 2002, 21:15
Uh ten eerste het is flearulez met een Z

Maar uh ja ik funk en slap graag dus die bas was voor mij een slechte keus, hij speelt niet slecht de hals is comfortabel.
Toch prefereer ik een wat vollere hals, bv. stingray.

Anders koop die van mij?

Semafoor
18 oktober 2002, 21:21
De hals is dacht ik vrij plat en dun en ik vind 'em aan de randen wat hoekig.
Doordat het een platte dunne hals is, heeft 'ie de neiging om iets sneller krom te trekken dan andere halzen en dat is dus klote.
Speel voor de lol eerst eens een half uur op een precision bas en probeer daarna die gsr eens... dan merk je het levensgrote verschil in de hals.

AllodoX
18 oktober 2002, 22:47
yep.. de nek is heel dun, dus de snaren zitten redelijk flodderig.. ding is echt slecht afgewerkt, en het geluid is heel dood.. zit totaal geen midrange in.. voor hetzelfde gelf ( 370 euro ) koop je ook een Peavey milestone + microbass, en daar heb je echt een VEEL beter dingetje aan.

Manusdr
19 oktober 2002, 01:20
Ik heb zelf nu een jaartje de Grs200, en hij bevalt me heel aardig.
De midrange is ronduit bagger, maar voor de rest alleen maar plussen!
Lekker licht
Toch wel een vol geluid (sorry Allodox...)

flearulez
19 oktober 2002, 11:04
Ja ach je kan er voor of tegen zijn. Maar ik ga opok voor een dikkere hals.Wel fijn voor starters zo';n hals.

BurningRaven
19 oktober 2002, 12:55
hee flearuleZ :razz: heb jij dan nog die gsr200?
omdat je zeg dat ik die van jou wel ken kopen.
ik zou wel een half uurtje op een precision willen spelen, maar ik ken het nog helemaal niet :s dus ik wil eerst ff een lekkere lichte bas, en als ik dan weer geld heb, dan ga ik een super goeie kopen :grin:

flearulez
19 oktober 2002, 14:53
anders geef me je mail eens Burning raven, dan kunnen we wat regelen.

BurningRaven
19 oktober 2002, 15:12
Op 2002-10-19 14:53, schreef flearulez:
anders geef me je mail eens Burning raven, dan kunnen we wat regelen.


check je mail box! :razz:

Ic3gl0vE
19 oktober 2002, 21:54
Op 2002-10-18 20:56, schreef basswasp:
Deze Ibanez is onze schoolbas, en voorzover ik ermee gepield heb, speelt ie niet lekker

bij ons op school staat een samick waarvan de snaren ongeveer 2 meter van de hals af staan... dat speelt pas lekker :smile:

MetalliCat
19 oktober 2002, 23:19
Lol :smile: bij ons op school hebben ze alleen 3 klassieke gieters, op het gebied van bassen en gitaren :S

basswasp
20 oktober 2002, 10:24
Bij ons staat een drumstel :razz:

Nou, wie biedt hoger? :wink:

flearulez
21 oktober 2002, 13:05
en een mail terug gestuurd