PDA

View Full Version : southern rock



omiros
31 oktober 2001, 17:46
zijn er ook nog southern rock of bleus liefhebbers?

moretel
31 oktober 2001, 20:11
Laatst nog Wishbone ash gedraaid en vorig jaar live gezien. Van die heerlijke lange gitaarsolo's van wel twee sologitaristen.
The eagles vind ik goed maar dan het wat eerdere werk (Desperado).

SteavisSmokin
31 oktober 2001, 20:57
hier een bluesliefhebber, van robert johnson t/m srv en gary moore, I dig it all!

taylor
31 oktober 2001, 21:09
ja pride & glory.

albert lee

poeyerke
31 oktober 2001, 21:25
Blues Liefhebber.

Net als SteveisSmokin, hou ik van alle uiteenlopende Bluesstijlen.

Eigenlijk houdt ik van alle muziek, behalve.... House, R&B(Top 40) en dat soort zaken.

Ben nu trouwens toevallig de een verzamelaar van Albert King aan het luisteren. (Born under a bad sign is bezig nu).
En vanavond luisteren alle Bluesliefhebbers natuurlijk naar 'The Bluesbox' op Arrow Classic Rock om 21:00h :grin:
Vorige keer nog 2 kaartjes voor het concert van Bo diddley gewonnen.

gangsta
31 oktober 2001, 23:29
BLUES!!!!1 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: !!!

Rectifier
1 november 2001, 12:34
Lynard Skynyrd....
The Outlaws, die zijn echt goed. Bestaan niet meer. Enkele leden spelen nu bij Lynard.

By the Outlaws kon je mooi het verschil horen tussen de Les Paul, Strat en Tele. Die spelen allen op die gitaren en veel solo duels.

omiros
1 november 2001, 17:40
jazeker outlaws ext goed wishbone ookzeker lynyrd skynyrd en kansas s.r.v rory gallagher robert johnson muddy waters gary moore (y)

Kitaarhiero
2 november 2001, 11:51
Blues is het laatste verweer tegen de mcDonalds verweer - Freek de Jonge

Niemand komt levend uit de blues- J.L. Hooker

ik ben op piano begonnen met blues te spelen, en speel het nog steeds elke dag, omdat het een lekkere stijl is om op te improviseren.

Gman
20 december 2001, 13:41
Op 2001-10-31 16:46, schreef omiros:
zijn er ook nog southern rock of bleus liefhebbers?

Ik dacht het wel. :smile:
Zonet nog ff de Red Devils gedraaid.

Ik erger me altijd rot aan die klootzakken op de radio. Draaien ze eindelijk een goed bluesnummer en dan doen ze een fade-out bij de solo om dan weer z'n kut house nummer te starten waarvan je er een miljoen in een dozijn hebt. Assholes. :sad:
Doei...

Gman
23 december 2001, 16:07
Op 2001-11-01 11:34, schreef Rectifier:
The Outlaws, die zijn echt goed. Bestaan niet meer. By the Outlaws kon je mooi het verschil horen tussen de Les Paul, Strat en Tele. Die spelen allen op die gitaren en veel solo duels.


the Outlaws,... dat is zeker 25 jaar geleden dat die in de picture stonden. Maar was dat niet meer countryblues?

Gerard.

Gman
23 december 2001, 16:12
Op dit moment luister ik naar de cd, Where blues meets rock.
En dat klink ook lekker. IS een verzamelaar met oa,
Omar & the howlers
Walter trout band
Dave Hole
Michael Katon
En dan nog 10 anderen die ik dus niet allemaal op zal noemen.

Gerard.