PDA

View Full Version : Nieuw member met muziek



benwave
7 januari 2006, 21:32
Hoi iedereen
Ik heb pas deze site ondekt en al veel gehoord en gelezen.
Mijn muziek staat hier benieuwd wat jullie er van vinden.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=239829

groeten Ben

Basseytje
8 januari 2006, 21:20
ik heb tot nu toe alleen He walks like an angel beluisterd en ik meot zeggen ook al is het niet et mijn muziek smaak dat het heel goed klinkt hoelang speel je al gitaar?

benwave
9 januari 2006, 10:00
Ik speel inmiddels al zòn 20 jaar gitaar denk ik. wel met periodes dat het er niet van kom.
"He walks like an angel " is een akoesties blues nummer.
Ik weet niet van wat voor muziek jij hou, maar op de site staat een redelijke variatie aan muziekstylen .
luister maar eens naar een paar. Ik schrijf voornamelijk mijn eigen muziek en hou me niet bezig met covers en zo. Dat doet me niet zo veel.
Het is altijd weer kicken als je weer een nieuw nummer hebt gecreerd

spanky_franky
9 januari 2006, 10:00
Gaaaf man!! Echt goeie muziek, top gespeeld!

Robin Dorland
14 januari 2006, 22:13
Klinkt professioneel... Goede uitvoering idd.

Basseytje
15 januari 2006, 17:39
ik hou meer van strakke nummers snel rifje. maar daaraan geef ik ook gen commentaar op je muziek je speeld heel goed ik speel zelf nog niet eens 2 jaar maar je hoort wel dat je veel hebt geprobeert kwa stijl. en ook kwa opname het klinkt heel zuiver en proffesioneel

Martien
16 januari 2006, 01:08
Klinkt idd erg strak en lekker,
vind 't alleen jammer dat bij 'alibi' de drums nog al opvallen, en dat is niet erg, wel dat ze beetje digitaal klinken,
bij 'Dont you know that i care' zijn ze wel lekker maar dat komt denk ik omdat er een jaren '80 feeling in me opkomt,
Complimenten igg! vind het erg fijne muziek, de rest van de nummers ook!

bluegate
16 januari 2006, 22:58
Klinkt zeker lekker.

Het eerste nummer heeft een hele mooie accoustische klank.
Welkom en post meer. :)