PDA

View Full Version : GT-6 software



omeletdumarco
17 oktober 2002, 17:04
Wie heeft het programma GT manager van Partheus software geïnstalleerd t.b.v. de GT-6 en hoe bevalt het? Wat kan je er zoal mee?

InternEd
18 oktober 2002, 20:20
Op 2002-10-17 17:04, schreef omeletdumarco:
Wie heeft het programma GT manager van Partheus software geïnstalleerd t.b.v. de GT-6 en hoe bevalt het? Wat kan je er zoal mee?


Ja, bevalt goed. Ten eerste kun je een kopie maken van al je instellingen van de GT6 op je pc.
Daarnaast kun je alle instellingen op de pc aanpassen en weer uploaden naar de GT.
Ook enkele patches uploaden behoort tot de mogelijkheden.

Groeten, Ed.

omeletdumarco
22 oktober 2002, 15:07
Heyhey dankjewel Ed.
Ik zal het eens even proberen, dat is precies de bedoeling namelijk, de instellingen opslaan en bewerken. Ook handig als back-up natuurlijk.
Als er meer mensen zijn met ervaringen over dit programma, dan hoor ik het graag.

Ic3gl0vE
22 oktober 2002, 22:02
ik gebruik GT3 edit... die is erg makkelijk en handig, ik weet alleen niet of hij ook voor de GT6 werkt

omeletdumarco
23 oktober 2002, 12:32
En waar is GT3 edit van, welke versie?
En ben je er een beetje tevreden over. Als ie voor de GT3 gemaakt is, is er inmiddels vast ook een update voor de GT6. Zal ik ook eens opzoeken.

Frank kaforka
21 december 2002, 21:40
heeft iemand ook de geregistreerde versie????
via astalavista wordt t mij niet duidlijk
Frank

Oviv
22 december 2002, 12:43
Ik gebruik sinds kort GT nanager en ik vindt het perfect. Met wat aanwijzingen via dit forum werkte het eindelijk. Ik had het al eens eerder geprobeert maar toen werkte het niet. Waarschijnlijk heb ik toen iets verkeerd gedaan.

Oja over die registratie; volgens mij zijn er genoeg cracks te vinden via astalavista. Je moet alleen even goed lezen hoe je er mee om moet gaan. En uiteraard de juiste "version crack" downloaden.

Frank kaforka
22 december 2002, 17:40
Bedankt, Oud Beierland, hebben wij 2 weken geleden nog gespeeld, in café Hacuna
Leuk plaatsje

Frank

Oviv
24 december 2002, 10:00
Lache, was het een beetje druk? Zal vast wel (is daar al snel gezien de grote van de zaak). Wij hebben er zelf ook een keer gespeeld, was er super gezellig :smile:.

Frank kaforka
24 december 2002, 19:42
Ja een man of 50 / 60 vol duzzzzz, lekkere zaal om te spelen, bekijk ons maar eens op http://www.kaforka.nl

Oviv
27 december 2002, 11:29
De site ziet er tof uit! Maar speelden jullie niet een beetje uit de buurt :wink:?

Frank kaforka
27 december 2002, 11:44
Jawel maar dat is ook de bedoeling, januari komt de single uit, duzzz willen we door heel nederland spelen, we stonden 3 weken geleden ook in Stairway to Heaven, coole tent. Jaccuzi in de kleedkamer.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank kaforka op 2002-12-27 11:45 ]</font>

Ic3gl0vE
27 december 2002, 15:56
Op 2002-10-23 12:32, schreef omeletdumarco:
En waar is GT3 edit van, welke versie?
En ben je er een beetje tevreden over. Als ie voor de GT3 gemaakt is, is er inmiddels vast ook een update voor de GT6. Zal ik ook eens opzoeken.


het heet alleen maar 'gt3 edit' en ik heb het van de Yahoo GT3 group gedownload dacht ik... weet ik niet meer zeker...

http://groups.yahoo.com/group/GT-3/