PDA

View Full Version : nieuwe gitaar



Luctor
6 januari 2006, 17:34
Ik heb een Ibanez AFS75T besteld.
Ik wil hem naast mijn Epiphone Howard Roberts gebruiken om eens een uitstapje te maken naar andere stijlen dan jazz.

:P

BLOK182
6 januari 2006, 18:39
Congrats man!! Bij mij is het andersom, wil een jazzer om juist naar jazz uit te stappen :-D

episua
7 januari 2006, 00:39
Gefeliciteerd! Ik heb er ook één, zijn goede gitaren hoor'.
Alvast veel plezier ermee.
In wat voor kleur trouwens?

Luctor
7 januari 2006, 09:23
Ik heb de rode uitvoering besteld. Die vond ik toch mooier dan de kleur blauw. (blijft persoonlijk en is verder ook niet echt belangrijk.)
Het zijn wel hele goede gitaren voor een relatief erg lage prijs. Ik las ook bijna alleen maar hele goede gebruikservaringen en een enkele die het niks vond maar ook dat is persoonlijk.

SimonS
7 januari 2006, 21:44
Ik heb een Ibanez AFS75T besteld.
Ik wil hem naast mijn Epiphone Howard Roberts gebruiken om eens een uitstapje te maken naar andere stijlen dan jazz.

:P
nice! Ibanez Artcores zijn eigenlijk wel relaxed.

SimonS
7 januari 2006, 21:45
Ik heb een Ibanez AFS75T besteld.
Ik wil hem naast mijn Epiphone Howard Roberts gebruiken om eens een uitstapje te maken naar andere stijlen dan jazz.

:P
nice! Ibanez Artcores zijn eigenlijk wel relaxed.

Luctor
8 januari 2006, 19:25
Ik zoek er nog een betaalbare koffer voor. Zijn daar nog speciale modellen voor i.v.m. de tremolo?
Iemand suggesties?

episua
8 januari 2006, 21:08
Ja er is een bijbehorende koffer voor, die kost 100,-.
Ik heb gewoon een van just'n case voor een western model, wel groot maar past wel goed en koste me 40,-. Normaal gesproken zit ie op 70 ofzo

Luctor
13 augustus 2006, 17:17
Ik had een tijdje geleden gemeld dat ik een nieuwe gitaar had besteld, een Ibanez Artcore AFS75T.
Ik heb hem een tijdje in huis nu en het bevalt prima. Goede gitaar voor relatief weinig geld.
Ik had hem genomen om wat uitstapjes te te doen naast mijn Epiphne Howard Roberts, waar ik voornamelijk jazz op speel, maar ik betrap mij erop dat ik hierop eigenlijk ook dezelfde stijl mee speel. Hij speelt heel licht in vergelijking met de Epiphone. Ik vind het een aanrader, deze gitaren.