PDA

View Full Version : ~ Alright jackson fans!! Jackson U S A Soloist - SL2H ~



SL2H
6 januari 2006, 15:31
[FILE LIMIT EXCEEDED]
[FILE LIMIT EXCEEDED]
[FILE LIMIT EXCEEDED]

Orpheo
6 januari 2006, 15:48
shakeel?? tering, mooie axe man! mogen we weten heoveel ie gekost heeft?? en hoe kom je aan die axe! niet eventjes naar feedback gaan en zeggen "ik wil DIE axe hebben". lijkt me niet!

maar poeh, mooooie features. je hebt nu 3 jacksons ofzo??

Bart_
6 januari 2006, 16:21
Retestrakke finish :)

eng elfjuh
6 januari 2006, 17:03
Schitterend!
:o
Feli!!!!!!!!!!

Jax
6 januari 2006, 17:03
Volgens mij is het niet Shaq hoor. Anyhow, schitterende axe!! Veel plezier ermee! :)

Negative K3 fan
6 januari 2006, 18:10
ugh ik moet haast kotsen van die combinatie van paars en goud

wat vind je van die humbucker from hell?

Veekeren
6 januari 2006, 19:26
ugh ik moet haast kotsen van die combinatie van paars en goud

Ja kan ik snappen...

Absoluut niet mn stijl, heb gister ook nog op een aantal Jacksons gespeeld, kon er qua gitaar ook niet lekker mee overweg. Vond de hals vreselijk :)

Maar des te meer blijft er over voor de liefhebber, van harte gefeliciteerd er mee natuurlijk!

Izegrim
6 januari 2006, 19:32
Bitch! :-D

Geile Soloist man! Hij ziet er exclusief uit, maar voor mij iets tè. Het is te veel bling voor mij maar ik vind hem wel heeeel erg mooi (zo van ik zou hem wèl aan de muur willen hebben). Geniet ervan man! Een juweel van een gitaar!

8-)

Izegrim
6 januari 2006, 19:33
Bitch! :-D

Geile Soloist man! Hij ziet er exclusief uit, maar voor mij iets tè. Het is te veel bling voor mij maar ik vind hem wel heeeel erg mooi (zo van ik zou hem wèl aan de muur willen hebben). Geniet ervan man! Een juweel van een gitaar!

8-)

Ibanez RuleZ
6 januari 2006, 20:14
ik vind t wel mooi ;)

leuke plank man, ook mooie PU combi.

Harrald

Swan
6 januari 2006, 20:33
zeer http://imagescommerce.bcentral.com/merchantfiles/4678545/pink-pimp.jpg

kom hem binnenkort wel ff testen 8-)

VooDoo
6 januari 2006, 21:14
Prachtig :cool:

Net zo mooi als mijn Nieuwe blade :lol:

Volgens mij moeten wij snel ff samen spelen :razz:

Maar echt prachtig die kleur, en die paars goud combinatie :-D Love the headstock :-D

Veel plezier ermee dude :P

BassAgent
6 januari 2006, 21:39
Hij is heel...apart. Niet mijn stijl, iets te shiny. Maar toch veel plezier ermeel man!

Anders Destium
6 januari 2006, 23:18
Het is echt een plaatje, gefeliciteerd :)

Ooit komt mijn soloist nog eens voorbij, daar ben ik van overtuigd 8-)

RS-Rik
7 januari 2006, 11:32
Die gitaar is master man...

Orpheo
7 januari 2006, 12:43
Thanks iedereen!

Axe uit amerika gehaald. Hoeveel hij gekost heeft blijft geheim, zijn afspraken over gemaakt.
Nee geen 3, ben maar een arme student :D

Hals is geolied (laatste batch die geolied wordt afgeleverd door jackson). Voelt geweldig aan, de hals is veel dunner dan de huidige import soloist, dinky's. PU combinatie ben ik zeer blij mee ik kan er veel kanten mee op en het past perfect bij mijn stijl.

HFH is niet geschikt voor mensen met agile gitaartjes; de gitaar zou er van uit elkaar kunnen vallen.

Jep it's me the one and only ShaQ, jax. 8)

Zoals bij veel 'gecompliceerde' kleuren doet een foto de eigenlijke kleur geen recht aan. In het echt is ze veel mooier.

kan je dit even verder uitleggen? ik neem aan dat HFH humbucker from hell is? is dat ding nu echt zo clean, of kan je er ook nog leuke slagjes en solotjes mee spelen met overdrive...?

Noot Muskaat
7 januari 2006, 12:52
Thanks iedereen!

Axe uit amerika gehaald. Hoeveel hij gekost heeft blijft geheim, zijn afspraken over gemaakt.

Numbers Currently available: 3-5-7
PRICING 2099.99 Shipped anywhere!

vester86
7 januari 2006, 12:58
ja dus,kan best zijn dat hij dat er niet voor heeft betaald :)

nogal kinderachtig trouwens om het te posten....

Noot Muskaat
7 januari 2006, 13:01
Geheimzinnig doen over prijzen van te duur betaalde gitaren is pas kinderachtig.

VooDoo
7 januari 2006, 13:11
Zoals bij veel 'gecompliceerde' kleuren doet een foto de eigenlijke kleur geen recht aan. In het echt is ze veel mooier.

Ja dat heb ik bij mijn gitaar ook, lastig te fotograveren.
Je zou em tentoon moeten stellen :-D

Swan
7 januari 2006, 13:26
Geheimzinnig doen over prijzen van te duur betaalde gitaren is pas kinderachtig.

als je n afspraak met n dealer hebt en n custom quote niet.

Walternativo
7 januari 2006, 13:34
Zo is het toch goed? Niemand heeft zn woord gebroken en we weten wel (voor eventuele geintereseerden in deze gitaar) wat het kost. Geen probleem meer zou ik zeggen.

Orpheo
7 januari 2006, 13:38
Geheimzinnig doen over prijzen van te duur betaalde gitaren is pas kinderachtig.

als je n afspraak met n dealer hebt en n custom quote niet.

+1

en een jackson soloist te duur?? man, ga je bek eens spoelen!!! dan heb je nog nooit op een soloist gespeeld dus...



edit: nootmuskaat. niet swan.

SL2H
7 januari 2006, 13:47
Zoals bij veel 'gecompliceerde' kleuren doet een foto de eigenlijke kleur geen recht aan. In het echt is ze veel mooier.

Ja dat heb ik bij mijn gitaar ook, lastig te fotograveren.
Je zou em tentoon moeten stellen :-D

Ja eigenlijk wel. :-D New at the Axemuseum: Blade RH4 + SL2H

Orpheo - HFH review ben ik mee bezig. Inc. clips etc. Merk dat er veel behoefte naar is. Om even kort antwoordt te geven op je vraag. Dat ding scheurt als een tierelier voor een vintage output pickup. Ik krijg er makkelijk harmonics uit. Maarja dat krijg ik eigenlijk wel uit elke pickup. :lol:

Voor degene die geinteresseerd zijn in jacksons. Ga naar www.vwallguitars.com De beste jackson verkoper die ik ooit heb meegemaakt, zeer goede service en communicatie. Daarnaast stelt hij je gitaar voordat hij 'm shipt af naar jou wensen.

Go for the best, Play Jackson® 8-) !

SBloke
7 januari 2006, 14:02
ERG mooie kleurencombinatie... is een van de weinige gitaren die ik in deze combinatie heb gezien (paars met goud) ... Doet mij erg Prince-achtig aan (de kleuren, niet deze jackson soloist)

Ik persoonlijk zou niet zo snel zoveel geld uitgeven aan een gitaar, maarja, mijn gitaarkunsten zijn dan niet evenredig met zulke gitaren. Misschien ooit...

Swan
7 januari 2006, 14:04
nou nog n goeie amp heh :razz:

Negative K3 fan
7 januari 2006, 15:44
nogal kinderachtig trouwens om het te posten....

:-?

hij post alleen een lijst prijs.

VooDoo
7 januari 2006, 16:23
Zoals bij veel 'gecompliceerde' kleuren doet een foto de eigenlijke kleur geen recht aan. In het echt is ze veel mooier.

Ja dat heb ik bij mijn gitaar ook, lastig te fotograveren.
Je zou em tentoon moeten stellen :-D

Ja eigenlijk wel. :-D New at the Axemuseum: Blade RH4 + SL2H

!

Moeten we Entree voor gaan vragen, hebben we mischienover een jaar een nieuwe amp :razz:
Die 2 gitaren wil ik wel es naast elkaar zien :-D

Aron Maiden
7 januari 2006, 16:24
Wel vette gitaar.. het is niet echt mijn ding..
Maarja smaken verschillen :wink:

In iedergeval, veel plezier ermee! :)

el loco
7 januari 2006, 16:50
De gitaar is vet, alleen die kleur... damn!

Orpheo
7 januari 2006, 17:52
Wat godsgruwelijk lelijke karakterloze grafplank, de wan smaak ten top.

Maar hij zal vast geweldig spelen en dat maakt dan weer een boel goed.

Binnenkort in de band van Gordon of die andere nicht, lijkt mij.

Enne lennart, ik denk dat zelfs die agile meer karakter heeft dan dit monster.

en wat voor grafplank heb JIJ dan??? zeker zo'n tele of strat? nou, die zijn pas foeilelijk.

daarnaast; wel eens op een USA jackson gespeeld? nee, ik dacht t ook al niet! hoe kan je dan weten of die agile meer karakter heeft dan die jackson? imo zijn jacksons de beste gitaren die er zijn. no point of discussion.

Negative K3 fan
7 januari 2006, 18:04
Wat godsgruwelijk lelijke karakterloze grafplank, de wan smaak ten top.

Maar hij zal vast geweldig spelen en dat maakt dan weer een boel goed.

Binnenkort in de band van Gordon of die andere nicht, lijkt mij.

Enne lennart, ik denk dat zelfs die agile meer karakter heeft dan dit monster.

en wat voor grafplank heb JIJ dan??? zeker zo'n tele of strat? nou, die zijn pas foeilelijk.

daarnaast; wel eens op een USA jackson gespeeld? nee, ik dacht t ook al niet! hoe kan je dan weten of die agile meer karakter heeft dan die jackson? imo zijn jacksons de beste gitaren die er zijn. no point of discussion.

niet fucken met rob nimrod!

Negative K3 fan
7 januari 2006, 18:05
Wat godsgruwelijk lelijke karakterloze grafplank, de wan smaak ten top.

Maar hij zal vast geweldig spelen en dat maakt dan weer een boel goed.

Binnenkort in de band van Gordon of die andere nicht, lijkt mij.

Enne lennart, ik denk dat zelfs die agile meer karakter heeft dan dit monster.

en wat voor grafplank heb JIJ dan??? zeker zo'n tele of strat? nou, die zijn pas foeilelijk.

daarnaast; wel eens op een USA jackson gespeeld? nee, ik dacht t ook al niet! hoe kan je dan weten of die agile meer karakter heeft dan die jackson? imo zijn jacksons de beste gitaren die er zijn. no point of discussion.

niet fucken met rob nimrod!

Negative K3 fan
7 januari 2006, 18:05
Wat godsgruwelijk lelijke karakterloze grafplank, de wan smaak ten top.

Maar hij zal vast geweldig spelen en dat maakt dan weer een boel goed.

Binnenkort in de band van Gordon of die andere nicht, lijkt mij.

Enne lennart, ik denk dat zelfs die agile meer karakter heeft dan dit monster.

en wat voor grafplank heb JIJ dan??? zeker zo'n tele of strat? nou, die zijn pas foeilelijk.

daarnaast; wel eens op een USA jackson gespeeld? nee, ik dacht t ook al niet! hoe kan je dan weten of die agile meer karakter heeft dan die jackson? imo zijn jacksons de beste gitaren die er zijn. no point of discussion.

niet fucken met rob nimrod!

Roy K.
7 januari 2006, 18:28
http://img500.imageshack.us/img500/1050/66vn.th.jpg (http://img500.imageshack.us/my.php?image=66vn.jpg)


Damn dude wat een freakin' mooie gitaar, echt schitterend, gefeliciteerd!!


Wat godsgruwelijk lelijke karakterloze grafplank, de wan smaak ten top.

Sjezus wat heb jij het een en ander niet begrepen zeg! :-?

Outrage
7 januari 2006, 20:42
pf, arme student en 2000 uitgeven (ik wil wel toegeven dat ik enigszins jaloers ben dat je dat kan zeggen.) :razz:

anyway, gefelicteerd met je jackson, hij ziet er echt fantastisch uit. Ik heb ook een sl2h, maar dan met de seymour duncan pickups.

heb je eigenlijk lang moeten wachten op je gitaar?

Jax
8 januari 2006, 08:56
Jep it's me the one and only ShaQ, jax. 8)


Dus toch... :)

Kevin-D
8 januari 2006, 10:27
GVD!! Ik zie weer eens geen plaatjes!! :???: :???: :???:
En bij andere topics soms wel (bv die over een Epi Custom)

SBloke
8 januari 2006, 11:32
Nu vraag je er ook om he.....

Wat vind JIJ dan mooie gitaren???

(Ikzelf ga overigens voor een Blonde ES-335 DOT, een JEM floral pattern (mooi van lelijkheid) een OUDE Gibson Goldtop, en oude Gibson SG's... op accoustische vlak een Ovation Al Di Meola signature, of een Larrivee)

Maiden Michiel
8 januari 2006, 14:16
Mooi ding!!! Prachtige kleuren!

Ik vind alleen die geoliede neck niet echt fantiastisch, had het mooier gevonden als die gewoon was meegespoten.

Roy K.
8 januari 2006, 15:58
http://img500.imageshack.us/img500/1050/66vn.th.jpg (http://img500.imageshack.us/my.php?image=66vn.jpg)


Damn dude wat een freakin' mooie gitaar, echt schitterend, gefeliciteerd!!


Wat godsgruwelijk lelijke karakterloze grafplank, de wan smaak ten top.

Sjezus wat heb jij het een en ander niet begrepen zeg! :-?

Want ? Als ik hem een lelijk karakterloos ding vind moet ik dat toch helemaal zelf weten. Waarschijnlijk vinden heel veel mensen mijn gitaren afschuwelijk en dat is prima. Zal de topic starter er minder blij om zijn, ik dacht het niet. Zal de gitaar er minder goed om zijn ? Ik dacht het niet.

1 ding begrijp ik wel, de meeste mensen nemen zichzelf en anderen veel te serieus. Dat heb jij vast niet begrepen.

Je laatste alinea zit wel wat in. Maar dat je deze gitaar van wansmaak vind getuigen slaat nergens op. Okee, over smaak valt niet te twisten, maar er zijn esthetische wetten en deze gitaar zou qua vormen, verhoudingen etc. goed uit de bus komen.
De kleurencombi zou je over kunnen twisten, maar die vind ik schitterend.

Negative K3 fan
8 januari 2006, 16:24
je zou erover kunnen twisten?? zijn we daar niet mee bezig dan?

Scali
8 januari 2006, 16:59
Of we gaan het hebben over meer ter zake doende dingen: hoe speelt ie, en hoe klinkt ie?
Vrij vertaald: post eens wat samples :)

Riffcrusher
8 januari 2006, 17:41
Hahaaaah SL2H !!!!!

NICE DUDE ! Welcome to the club ! En nog op een exclusieve manier ook !

Way to go !

Genieten maarrrrr ! Hehe...
8-)

Cheers !
Jo D.

Bram+
10 januari 2006, 00:09
Mooi ding hoor, daar niet van, maar kunnen ze voor die prijs niet de nek uit één stuk hout maken? Het zal wel allemaal niks uitmaken of bij het karakter van de gitaar horen, maar ik vind het er nogal knullig uitzien.
Ik vind zo'n geöliede hals overigens ook best fijn spelen.

Dirk W
10 januari 2006, 01:57
Ok, normaal zeg ik zoiets niet. Maar nu meen ik het echt. Toen ik deze thread opende kwam er een hele korte maar hevige walg over me heen van misselijkheid.
Gatver, paars met goud
dat is wel heel erg fout
Dirk

Outrage
10 januari 2006, 08:57
@ SL2H: bij mij is't zelfde hoor, maar ik kon er geen 2000 voor geven, ik heb een 2de hands gevonden van 1100, machtige gitaar!

Izegrim
10 januari 2006, 11:09
Mooi ding hoor, daar niet van, maar kunnen ze voor die prijs niet de nek uit één stuk hout maken? Het zal wel allemaal niks uitmaken of bij het karakter van de gitaar horen, maar ik vind het er nogal knullig uitzien.

Dat is niet knullig, maar een slimme constructie die ervoor zorgt dat de headstock niet zo snel afbreekt als bij bijvoorbeeld een Les Paul. De naar achter gekantelde headstock zou namelijk de nerf diagonaal hebben lopen i.p.v. de lengterichting. Jacksons zijn werkpaarden.

Izegrim
10 januari 2006, 11:09
Mooi ding hoor, daar niet van, maar kunnen ze voor die prijs niet de nek uit één stuk hout maken? Het zal wel allemaal niks uitmaken of bij het karakter van de gitaar horen, maar ik vind het er nogal knullig uitzien.

Dat is niet knullig, maar een slimme constructie die ervoor zorgt dat de headstock niet zo snel afbreekt als bij bijvoorbeeld een Les Paul. De naar achter gekantelde headstock zou namelijk de nerf diagonaal hebben lopen i.p.v. de lengterichting. Jacksons zijn werkpaarden.

Bram+
10 januari 2006, 11:44
OK, het heeft hier dus ook enigszins nut en dat het ook nog kostenbesparend is, komt Jackson natuurlijk alleen maar goed uit. Waar ik moeite mee heb, is dat het bij deze gitaar toch ook enigszins om de 'mooi' gaat, en zo mooi vind ik zo'n overgang in de hals niet. Het is natuurlijk ook niet zo dat bij Gibson de headstock er al af valt als je er alleen maar naar kijkt, maar goed, als Jackson haar gitaren hufterproof wil maken, heb ik daar geen problemen mee.

Swan
10 januari 2006, 11:44
waar blijven je eigen pics shaq? :wink:

Negative K3 fan
10 januari 2006, 15:44
een uit drie delen hout verlijmde nek is veel steviger en in principe ook meer bestand tegen warps en twists... En aangenomen dat die dingen heeel erg dun zijn, mag dat waarschijnlijk ook wel.

Ganjaman
10 januari 2006, 20:13
woooow wat een froggin' vette axe man....










naja, niet echt mijn kopje thee, maar ieder zn meug he?
wansmaak ten top imho

Outrage
11 januari 2006, 09:36
@ SL2H: neen, over welke heb je het? en wanneer stond die daar, ik heb nl van in augustus een heel aantal 2de hands sites etc bekeken. Ik heb er op ebay enkele hele mooie aan mijn neus zien voorbijgaan. Ik heb wel 1 rode SL2 gevonden die op 2dehands.be stond, maar die was al verkocht.

Er heeft trouwens op gitaarmarkt een jackson fusion gestaan met een bijzonder mooie tekening op, die had ik bijna, maar op het laatste moment heeft de verkoper besloten om de gitaar toch maar niet te verkopen. Achja, ik heb nu toch mijn sl2 :-)

Ik ben er 'via via' aangeraakt, hij komt nl uit de VS.

Outrage
14 januari 2006, 09:30
het is dus inderdaad een sl2h, en de finish is blue crackle. Ik heb een kleine foto van de gitaar die ik van de eigenaar opgestuurd heb gekregen. Eigen foto's heb ik nog niet kunnen nemen. Het jammere is wel dat de foto de finish onrecht aan doet. In het echt is die gitaar bijzonder mooi.


http://img.photobucket.com/albums/v514/captainjazz/Guitars/BlueCrackle.jpg

Outrage
14 januari 2006, 10:34
eentje van 2002, nog voor de overname van Fender, ik zie regelmatig een crackle soloist, een blue heb ik inderdaad nog nooit gezien (behalve de mijne dan). Ik heb wel geluk gehad, ik had nooit gedacht voor die prijs zo'n goeie soloist te vinden, want er is dus niks aan. Hij had evengoed in de winkel kunnen hangen, hij is nauwelijks bespeeld.

Outrage
14 januari 2006, 14:19
Original Floyd en Seymour Duncans (een '59 aan de hals en een JB aan de brug).

Trick
14 januari 2006, 15:22
Oh my god wat een beauty :o