PDA

View Full Version : net aangeschaft: ZOOM A2 (acoustic effects pedal)



rupke
6 januari 2006, 08:52
Hoi,

Gistermiddag liep ik in de pauze van mijn werk door de stad en dacht ik loop weer even de muziekwinkel binnen (wat levensgevaarlijk is voor de inhoud vna mijn geldbuidel ;-) ). Ik loop zoals altijd eerst naar de vitrine van de effectpedalen om t ekijken ofg er wat leuks 2ehands ligt. Nu zie ik een zoom A2 liggen en voor onze optredens ben ik nog op zoek naar een leuk acoustisch effect pedaaltje voor de acoustische gitaar. Ik dacht what the heck 100 euro inpakken en meenemen en ik zie wel wat het is.

Nou gisteren in de repetitieruimt even wat fabrieksinstellingen gebprobeerd en daar zaten al hele mooi tussen. Mooi van dit pedaal ook is dan je verschillende gitaar/versterker simulties kan instellen hem dan op manueel schakelen zet, zodat je de twee knoppen kunt gebruiken voor een modultie effect aan en uit te zetten en de ander voor feedback aan en uit.

Het klonk gisteren erg goed over de fender blues de ville die in de rep.ruimte staat. ik ben benieuwd hoe het gaat klinken bij het optreden volgende week.

laturssssssss Rupke