PDA

View Full Version : investering in mn rack..



Nocki
5 januari 2006, 22:05
Hoi.

van de meeste dingen ben ik zo onderhand wel af. nog niet alles maar wel alles wat ik "dubbel"of "over" had. ik kan dus nog gewoon spelen en heb een leuk zakcentje te investeren in mn rack.

Natruulijk ben ik nog steeds op zoek naar een triaxis. helaas kan ik er nergens een vinden. alles wat op het net stond is verkocht...
en de triaxis voor 1400 euro vind ik te duur. ik wil er minder voor uitgeven. helaas... :-)

maar ik ga dus nog wat geld over houden. waar zouden jullie nou in investeren?? gewoon eens vragen wat leuke dingen zijn voor in je rack en wat jullie gedachten zijn. een 2 delay of zo ijkt me geweldig...

graag jullie ideeen.

Nocki

Rwin
9 januari 2006, 12:19
Een powerconditioner? Als in een Fuhrman :)

jw009
9 januari 2006, 16:13
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=54296

ben79
9 januari 2006, 18:28
ik zou gewoon even wachten, het zou zo typisch zijn dat je net iets gekocht hebt en een dag later staat er een goedkope triaxis te koop..

jorrit
10 januari 2006, 19:07
Ga toch eens sparen man! anders staat het toch weer op je verkoopsite :D

jw009
17 januari 2006, 12:20
waarvoor kijk je niet op ebay.de daar staat nu ook weer 2x een triaxis met een goeie prijs te koop.

skabouter
18 januari 2006, 00:09
luister naar jw009 en leer nocki :) ach en anders betaal je toch ietsje meer voor dat ding dan je wilt? je hebt het geld en ze komen niet vaak langs. daardoor vervaagt de waarde ook niet 123, dus je kan hem altijd wel weer kwijt.........en hoge prijs betekent vaak ook wel dat ie nog dik in orde is. als je hem echt wilt zou ik het gewoon doen!
maar zoals gezegt, check ebay he:) wie weet.

jw009
18 januari 2006, 11:05
waarvoor kijk je niet op ebay.de daar staat nu ook weer 2x een triaxis met een goeie prijs te koop.



... en toen waren ze al weer weg. Nu staat er alleen nog een voor 1400 euro.
In ieder geval succes met de zoektocht.

Nocki
19 januari 2006, 16:29
Het extra's voor mn rack is al binnen. ben nog steeds op zoek naar een triaxis.

ik heb een setje wieltjes gekocht voor onder mn rack... erg duur.

Wie raad hoeveel het setje wielen onder mn rack kostte krijgt mijn eeuwig duurende lof...

vinni
19 januari 2006, 17:32
Voor Eur 1400 weet ik ook nog wel een Triaxis te koop.
Het schijnt echt de prijs te zijn Nocki.
Kijk nou eens wat ze nieuw kosten.....Eur 2800 of zo?
Dan is Eur 1400 toch niet meer dan redelijk?

Groet,
Vinni

Nocki
19 januari 2006, 17:49
Als tie goed is en niet omgebouwd enzo dan zie ik het zeker zitten....

maar ik heb ze ook al eens voor minder gezien. en ik betaal contant. :-)

als je me in contact wilt brengen graag met de verkoper!

Nocki