PDA

View Full Version : grootste aanbod



ikzeidegek
16 oktober 2002, 13:45
Welke zaak heeft een groot assortiment Fender Stratocasters hangen? Ik wil aankomend weekend een USA strat gaan kopen en wil dus weten waar de winkel zit die het meeste in huis heeft, zodat ik niet alle winkels bijlangs hoef, maar er gelijk een mee naar huis kan nemen.

Moonchild
16 oktober 2002, 13:58
Inkoppertje: Stratmarket :grin:

Swan
16 oktober 2002, 14:00
feedback rdam heeft behoorlijk wat

PeArLjAm
16 oktober 2002, 14:50
Op 2002-10-16 12:58, schreef Moonchild:
Inkoppertje: Stratmarket :grin:


Bij stratmarket valt het wel mee hoor, maar sommige zijn wel mooie exemplaartjes.. Maar ja dat is in Maastricht dus het hangt er ook een beetje vanaf waar je woont. Mainstreet guitarshop is exclusief dealer van Fender, dat ligt ergens in Noord-Holland.

ikzeidegek
18 oktober 2002, 20:54
Ik weet al welke ik wil, maar kan hem alleen bij geen een winkel vinden. Ik zoek de Fender USA Strat Standard zonder tremolo met maple fingerboard en in de kleur white blond. Misschien eens bij de importeur proberen. Weet iemand toevallig wie de officiele importeur van Fender is in Nederland?

ikzeidegek
18 oktober 2002, 21:01
Oja, ik zie hem nu net bij musik-produktiv.de voor 1355 euro. Heeft iemand ervaring met bestellen bij deze shop en wordt er ook onder rembours geleverd? Ik weet alleen niet of het zo'n goed idee is om een gitaar ongezien (en niet uitgeprobeerd) te bestellen. Misschien toch beter in Nederland doorzoeken?

signsofzodiac
18 oktober 2002, 21:12
Musik Produktiv ligt 3 kwartier over de grens bij Enschede. Is best goed te doen vind ik. Maar hun mail-order is ook prima in orde trouwens, ook onder rembours geloof ik.

7th heaven
20 oktober 2002, 16:13
kees dee heeft er een stuk 50 staan alleen USA nieuw en oud, custom shop het hele ratte plan van fender staan daar

check http://www.keesdee.nl

Ibanez
20 oktober 2002, 17:15
He 7th heaven, werk jij toevallig bij keesdee? Bij elke post komt de link wel voorbij :grin:

dml
21 oktober 2002, 00:03
Kees Dee suckzzzz.....

Anders Destium
21 oktober 2002, 01:20
Kees dee is TE duur

Nash
21 oktober 2002, 01:53
Musik Produktiv : AUW! Ik had er dus een gitaar besteld maar die kwam maar niet. Ik had van tevoren gevraagd om verdere specificaties en of ie er wel echt was. ( want ik vond het nogal sterk: aanbieding van een Patrick Eggle). MAW: helemaal nix! Geen telefoontje zelfs! Ja, ok, een e-mail met: dat model is helaas TOCH weg maar we hebben wel deze nog staan ( duurder en heel ander model plus beschadigd). Mail order en gitaren: I think not!

Ibanez
21 oktober 2002, 12:17
Ik heb gehoord dat keesdee gigantisch zeikerige verkopers hebben, dat ze echt de hele tijd achter je aan lopen. En je mag daar niks aanraken...

Anders Destium
21 oktober 2002, 12:33
ook de verkopers niet... :smile:

ikzeidegek
21 oktober 2002, 13:28
Ik zou ook zowiezo nooit bij Keesdee kopen. Ik heb er ooit eens heen gebeld, met de vraag of ik een Gibson Les Paul Standard (nieuwstaat) kon inruilen tegen een Black Beauty en wat ik dan voor mijn gitaar kon krijgen. Had de LP vorig jaar nog voor zo'n slordige fl 7000,- nieuw gekocht. Ze zeiden dan fl 2500,- van de nieuwprijs van de Black Beauty af te willen doen, waarna ze ook nog eens zo'n fl 8000,- incl. aftrek inruil voor de BB vroegen. Verder arrogant, onbeschoft en dus klantonvriendelijk voor de telefoon en teringduur.

Branzojo
22 oktober 2002, 02:59
Conijn muziek al geprobeerd heeft er ook altijd veel op voorraad