PDA

View Full Version : Info over Epiphone G310 & G400



Alpha
5 januari 2006, 14:07
Ik ben van plan 1 vd 2 te kopen, maar welke wete ik nog niet...
zijn er mensen die ervaring hebben met een Epi G310 of G400??
Thx...

bat
5 januari 2006, 15:08
Jemig man, dit is je tweede topic al hierover!

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=71472

d'oh
5 januari 2006, 15:54
mods deze kan beter maar een slotje hebben

Alpha
5 januari 2006, 16:07
Jemig man, dit is je tweede topic al hierover!

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=71472

Het is dan ook niet de bedoeling dat je 2 keer naar hetzelfde kijkt !
Geef andere mensen ook de kans om hun mening te zeggen, wat doe je anders op een forum!

Orpheo
5 januari 2006, 16:14
Jemig man, dit is je tweede topic al hierover!

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=71472

Het is dan ook niet de bedoeling dat je 2 keer naar hetzelfde kijkt !
Geef andere mensen ook de kans om hun mening te zeggen, wat doe je anders op een forum!

jawel, maar word als onbeschoft beschouwd als je 2x een topic opent over hetzelfde onderwerp in zeer korte tijd. vandaar. daarnaast, "het is dan ook niet de bedoeling dat je 2 keer naar hetzelfde kijkt". beetje arrogant om voor iemand anders te denken he?

daarnaast, over je vraag: ik zou de 310 niet nemen, maar de 400. relatief klein prijsverschil, en een relatief groot kwaliteitsverschil.

bat
5 januari 2006, 16:57
Jemig man, dit is je tweede topic al hierover!

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=71472

Het is dan ook niet de bedoeling dat je 2 keer naar hetzelfde kijkt !
Geef andere mensen ook de kans om hun mening te zeggen, wat doe je anders op een forum!
Ik snap werkelijk waar niks van deze post.

Jij opent 's ochtends een topic met een vraag, waar mensen je behoorlijk behulpzaam zijn. En 's middags open je doodleuk nogmaals een topic met precies dezelfde vraag. Da's niet echt de bedoeling en houdt het voor jezelf ook niet echt overzichtelijk lijkt me.

Wellicht dat je wat meer geduld moet kweken en moet wachten totdat wat meer mensen in je originele topic gepost hebben. Waar overigens volgens mij al redelijk duidelijk een eensluidend antwoord gevormd was...

Alpha
5 januari 2006, 19:03
Jaja, het is goed.
Hoe moest ik dat nu weten, ik zit ier 1 dag op dit forum!
Trouwens als ik graag veel info wil is dat mijn zaak.
Maar het zal niet meer gebeuren hoor :D

joey-t
5 januari 2006, 19:19
jawel, maar word als onbeschoft beschouwd



:roll: :roll: :roll:



:D

Neals
5 januari 2006, 22:41
G400 is de leukste, lijkt redelijk veel op een Gibson. Vind SG's alleen iets te weinig dynamiek hebben.

Chili666
5 januari 2006, 23:55
En hoe zit het dan, met de reputatie van die epi sg's, dat ze niet goed balanceren, kben van plan zo'en deluxe te kopen 8-)
thx

Orpheo
6 januari 2006, 00:24
jawel, maar word als onbeschoft beschouwd



:roll: :roll: :roll:



:D

agreed, agreed. ik ben een botte boer. maar ik open geen 2 topics over EEN en hetzelfde onderwerp.

joey-t
6 januari 2006, 00:37
jawel, maar word als onbeschoft beschouwd



:roll: :roll: :roll:



:D

agreed, agreed. ik ben een botte boer. maar ik open geen 2 topics over EEN en hetzelfde onderwerp.


Nee, het ging mij in casu om je tamelijk grove spel-/grammatica-fout (zie andere topic) :D



Jammer dat het twee posts kost voordat je het eindelijk doorhebt :P

Jax
6 januari 2006, 07:57
En hoe zit het dan, met de reputatie van die epi sg's, dat ze niet goed balanceren, kben van plan zo'en deluxe te kopen 8-)
thx

Heb een G-400, en die is best wel erg kopzwaar, geen probleem als je zittend speelt, maar is af en toe wel staand vervelend.

Alpha
6 januari 2006, 10:58
Nee, het ging mij in casu om je tamelijk grove spel-/grammatica-fout (zie andere topic)

Als we weer over spelling gaan beginnen zou ik u aanraden een deftige zin te schrijven om dat duidelijk te maken.
Het is namelijk spel-/grammaticafout :D

Ok ja, dus als je graag zinnen maakt over spellingsfouten en grammaticafouten, zorg dan zeker dat je die 2 woorden juist schrijft :P

Debaser
6 januari 2006, 11:31
Get used to it ... Alpha ..
een misstap en je wordt helaas gebitchslapped / gebitch-slapped / ge-bitch-slapped.

:)

heb je de gitaren al getest ?

Chili666
6 januari 2006, 12:28
Ik heb ze ,al zittend, getest en was pos. verrast, maar ik speel bijna altijd rechtstaand :dontgeti:
Is hier niemand die een deluxe heeft???

joey-t
6 januari 2006, 13:02
Nee, het ging mij in casu om je tamelijk grove spel-/grammatica-fout (zie andere topic)

Als we weer over spelling gaan beginnen zou ik u aanraden een deftige zin te schrijven om dat duidelijk te maken.
Het is namelijk spel-/grammaticafout :D

Ok ja, dus als je graag zinnen maakt over spellingsfouten en grammaticafouten, zorg dan zeker dat je die 2 woorden juist schrijft :P


:oops: :oops: :o


:D

Maarten66
6 januari 2006, 13:08
djiesus kraist..

sg's van Epi zijn zoiezo crap, ik vind het echt nix waard. Koop dan een LTD Viper of kijk naar een 2e hands gibson..

G310 is echt brandhout, stel echt nix voor...

ToTaL FaKe
6 januari 2006, 13:35
djiesus kraist..

sg's van Epi zijn zoiezo crap, ik vind het echt nix waard. Koop dan een LTD Viper of kijk naar een 2e hands gibson..

G310 is echt brandhout, stel echt nix voor...

bullshit, die G-400 is anders nog een best goed gitaartje. Van die G-310 zou ik als ik jou was wel vannaf blijven. Die G-400 heeft gelijmde hals, betere elementen, beter hardware, beter hout.. etc etc etc.. oftewel neem die G-400 :wink: