PDA

View Full Version : Eindelijk mijn beurt:D New G



VooDoo
5 januari 2006, 13:33
test

JeroenZ
5 januari 2006, 13:38
kun je ze niet resizen, je pics?

Wormaap
5 januari 2006, 13:40
Goed dat m'n bedreigingen toch nog nut hebben gehad :-D
Hoe speelt'ie, hoe klinkt'ie?
En het belangrijkst: Wanneer kom je eens langs hier :-D

johns
5 januari 2006, 13:40
Inderdaad. Als je ze nog wat groter maakt kunnen we ze helemaal goed zien :-D

(Maar natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst)

almarvk
5 januari 2006, 13:57
Wat een mooie tekening van het hout! :o

Veel plezier er mee!

bat
5 januari 2006, 13:58
heel erg gefeliciteerd, maar resize die foto's alsjeblieft, dan lijken ze meteen ook iets minder wazig...

Nickname
5 januari 2006, 14:06
:o O.M.G Dat is een f*cking mooie strat.. Haha.. zou mn gitaarleraar eens moeten zien.. die zit zo te gassen op een blade :D

jorrit
5 januari 2006, 14:23
Ze maken nog wel mooie strats! :-D

VooDoo
5 januari 2006, 15:51
Ze maken nog wel mooie strats! :-D

Nog :razz:

deze word weet ik veel hoe lang al niet meer gemaakt :-D
Exclusief! :-D

Robbert
5 januari 2006, 16:19
Jemig de pemig wat wordt ik geil van dat kleurtje.

Ik moet ooit ook een transparant blauw gitaar hebben, heb nu transparant groen :D


Waat voor pups zitten er in?

Robbert
5 januari 2006, 16:21
Laat mijn vraag over de pups maar zitten, ik werd wat blind door spontane gas aanval :D

Jax
5 januari 2006, 16:26
Geil als een motherfocker..... 8-) Veel plezier ermee!

VooDoo
5 januari 2006, 16:29
Laat mijn vraag over de pups maar zitten, ik werd wat blind door spontane gas aanval :D

haha gewone levinson activ pickups :razz:

Wat ik wel vreemd vind, is hoe de picks erin zitten, brug element is hoog, mid is wat meer erin geschroeft, en nek zit er bijna helemaal in :-?

En dan is stees links nog wat hoger, en de rechterschroef wat meer erin,

een soort trap achtig iets,

Kan iemand mij vertellen of dit zo hoort

Nickname
5 januari 2006, 16:42
Laat mijn vraag over de pups maar zitten, ik werd wat blind door spontane gas aanval :D

haha gewone levinson activ pickups :razz:

Wat ik wel vreemd vind, is hoe de picks erin zitten, brug element is hoog, mid is wat meer erin geschroeft, en nek zit er bijna helemaal in :-?

En dan is stees links nog wat hoger, en de rechterschroef wat meer erin,

een soort trap achtig iets,

Kan iemand mij vertellen of dit zo hoort

als het goed klinkt lekker laten zitten zo :)

Nickname
5 januari 2006, 16:43
Laat mijn vraag over de pups maar zitten, ik werd wat blind door spontane gas aanval :D

haha gewone levinson activ pickups :razz:

Wat ik wel vreemd vind, is hoe de picks erin zitten, brug element is hoog, mid is wat meer erin geschroeft, en nek zit er bijna helemaal in :-?

En dan is stees links nog wat hoger, en de rechterschroef wat meer erin,

een soort trap achtig iets,

Kan iemand mij vertellen of dit zo hoort

als het goed klinkt lekker laten zitten zo :)

dejohan
5 januari 2006, 16:47
Haha, begin van je topic was wel lachen, ik was er mee weg hoor.

VooDoo
5 januari 2006, 16:50
Haha, begin van je topic was wel lachen, ik was er mee weg hoor.

Mn Topic was :???:

Tupelo
5 januari 2006, 17:04
Dude GEFELICITEERD

Zelf ook een blade fanaat. Veel meer gitaar kun je niet krijgen voor je geld vind ik. En dit is nog eens een beauty ook! Heel erg veel plezier ermee. :P

Tupelo
5 januari 2006, 17:04
Dude GEFELICITEERD

Zelf ook een blade fanaat. Veel meer gitaar kun je niet krijgen voor je geld vind ik. En dit is nog eens een beauty ook! Heel erg veel plezier ermee. :P

Negative K3 fan
5 januari 2006, 17:21
LEUK!

Jax
5 januari 2006, 17:34
Nu nog wat doen aan je cube.... :wink:

H.Manback
5 januari 2006, 18:03
Erg mooie gitaar, gefeliciteerd. Die tekening in het hout is zoals eerder gezegd erg mooi, en aparte slagplaat ook. Ik kan een beetje GAS niet onderdrukken hier 8-)

Nocki
5 januari 2006, 18:14
Hee Priyesh! geweldig man!!! gefeliciteerd!!!

hele mooie gitaar!

ik ben benieuwd ho die klinkt. als je straks weer online bent hoor ik het graag! ben de hele avond thuis om te luisteren naar je!!!! :-)

erg mooi ding!!!

ik ben ontzettend blij voor je!!!!

super!!!

Nocki

:dance: Rock on!!!

VooDoo
5 januari 2006, 18:53
Nu nog wat doen aan je cube.... :wink:

Ja, ik ga nu sparen voor buizennnnn :-D

Maar opzicht is de Cube geen slecht ding dus ik red het daar nog wel effe mee :-D

@ Nocki

Ik heb geen flauw idee hoe je het doet, maar mn mic doet het INEENS weer:-D

Ganjaman
5 januari 2006, 18:57
gefelici met je mooie nieuwe gitaar
heb gister een soortgelijke blade geprobeerd bij feedback rdam (een occasion) maar vond het niet veel, niet ehct mijn 'feel' ook voelde ze een stuk fragieler aan dan mn fender, maar dat is gewoon smaak, elk wat wils natuurlijk, ze zien er wel lekker contemporary uit 8-)

Reel Big Fish
5 januari 2006, 18:59
WOW! Wat een mooi ding! Hoeveel heeft het je gekost? :lol:

VooDoo
5 januari 2006, 20:18
gefelici met je mooie nieuwe gitaar
heb gister een soortgelijke blade geprobeerd bij feedback rdam (een occasion) maar vond het niet veel, niet ehct mijn 'feel' ook voelde ze een stuk fragieler aan dan mn fender, maar dat is gewoon smaak, elk wat wils natuurlijk, ze zien er wel lekker contemporary uit 8-)

Dat was zeker een rode? zwaar versleten, en miste een paar van die locking dinges? :roll:

Daar heb ik ook op gespeeld, toen dacht ik precies dit 'Shit, wil ik nou echt wel een blade :-? '

Maar na 10 sec op deze gespeelde te hebben, was ik verkocht.
Die van Feedback ziet er ook niet echt gezond uit :-?

Mischien moet je es een andere proberen :razz:

Alpha
6 januari 2006, 11:25
Ik vind het niet bepaald de mooiste gitaar die er is, maar zolang het goed klinkt mag je een gelukkig man zijn...

Nu waarschijnlijk ganse dagen aan een stuk doorrammen op die gitaar...
Ik zou dat toch doen :P

Alpha
6 januari 2006, 11:25
Ik vind het niet bepaald de mooiste gitaar die er is, maar zolang het goed klinkt mag je een gelukkig man zijn...

Nu waarschijnlijk ganse dagen aan een stuk doorrammen op die gitaar...
Ik zou dat toch doen :P

BLOK182
6 januari 2006, 11:38
Congrats man, mooie plank!! Trouwens, hoe die occassions er vaak bijstaan bij Feedback is schandelig. Niet gepoetst, stoffig, met gore ouwe snaren derop, niet afgesteld, tja, zo krijg je ze nooit verkocht :)

Ganjaman
6 januari 2006, 11:41
Congrats man, mooie plank!! Trouwens, hoe die occassions er vaak bijstaan bij Feedback is schandelig. Niet gepoetst, stoffig, met gore ouwe snaren derop, niet afgesteld, tja, zo krijg je ze nooit verkocht :)
idd
zat eerst te gassen op die les paul studio lite die ze hebben hangen, maar di was gewoon ronduit kut (ook buiten de afstelling enzo om, zaten putten in de toets enzo, maar het was gewoon geen goede gitaar ook, die blade bleef trouwens telkens de hoge E snaar onder de 5e fret ofzo hangen, erg kut dus)

maylingjv
6 januari 2006, 11:54
voodoo dikke proficiat man ik heb zelf een blade r4,echt goede gitaar ga je nog veel plezier aan beleven

VooDoo
6 januari 2006, 12:41
voodoo dikke proficiat man ik heb zelf een blade r4,echt goede gitaar ga je nog veel plezier aan beleven

Blade RH4 Ownt 8-)

Ik blijf me iedere minuut erover verbazen hoe mooi hij is :o

En de toon, is VEEL mooier dan mn ouwe gitaar, betere en vooral mooiere sustain. en aan die pots ga ik een deze dagen wel sleutelen.

Kan je mischien ook ergens afleiden wanneer hij gemaakt is? een jaartal of iets dergelijks net als bij fender :-D

Orpheo
6 januari 2006, 13:10
voodoo dikke proficiat man ik heb zelf een blade r4,echt goede gitaar ga je nog veel plezier aan beleven

Blade RH4 Ownt 8-)

Ik blijf me iedere minuut erover verbazen hoe mooi hij is :o

En de toon, is VEEL mooier dan mn ouwe gitaar, betere en vooral mooiere sustain. en aan die pots ga ik een deze dagen wel sleutelen.

Kan je mischien ook ergens afleiden wanneer hij gemaakt is? een jaartal of iets dergelijks net als bij fender :-D

je kan blade een mailtje sturen, hopen op een antwoord....ik heb ook eens naar blad gemaild, en ik kreeg binnen 1.5 dag antwoord....

Luke-wannabe
6 januari 2006, 13:57
Superding man! Heb je dr echt maar 200 voor betaald?

VooDoo
6 januari 2006, 15:05
Superding man! Heb je dr echt maar 200 voor betaald?

Haha :-D

Nee joh, dat was maar een grapje, ik wilde kijken hoeveel mensen erin zouden trappen dat ik 200 euro voor een behringer strat had betaald,

Zo die gezichten van: NEEE DOET DAT NOU NIET, BEHRINGERRRRR :razz:

Ik zal ff een mailtje sturen met het serienummer dat achter op het ijzertje staat

BLOK182
6 januari 2006, 15:32
Congrats man, mooie plank!! Trouwens, hoe die occassions er vaak bijstaan bij Feedback is schandelig. Niet gepoetst, stoffig, met gore ouwe snaren derop, niet afgesteld, tja, zo krijg je ze nooit verkocht :)
idd
zat eerst te gassen op die les paul studio lite die ze hebben hangen, maar di was gewoon ronduit kut (ook buiten de afstelling enzo om, zaten putten in de toets enzo, maar het was gewoon geen goede gitaar ook, die blade bleef trouwens telkens de hoge E snaar onder de 5e fret ofzo hangen, erg kut dus)
Die gibson heb ik ook vastgehad, jesus, wat een droef ding! Met wat polishen, afstellen, olieen, poetsen, en nieuwe snaren, dàn kan je der 650 euro voor vragen, zo niet!

up-guitarman
6 januari 2006, 17:04
Wauw, vette gitaar. Ik ben niet echt een stratman maar deze is toch wel lekker !!! (hoewel zo'n witte met rode shellplaat ook niet te versmaden is natuurlijk)

Superveel plezier ermee !!!