PDA

View Full Version : Demo's



moretel
16 oktober 2002, 09:22
Ik ga wel naar de bandsites van mede gitaristen en download wel eens het een en ander maar om nu het demotje aan te schaffen is vaak weer een kwestie van luiheid.

Het lijkt me wel leuk om een verzamelingetje demo's aan te leggen via de hier aanwezige gitaristen/bands, stijl maakt niet uit (alleen geen R&B, hip hop etc.)
Om het niet uit de hand te laten lopen wil ik de eerste ronde beperken tot een maximum van tien (uitgaande van een prijs rond de 10 euro). Als je je naam gironummer geeft dan stort ik het bedrag en geef mijn adres in een privemailtje.
Lijkt me wel leuk om alle demo's ook in mijn vriendenkring te laten horen en daar eens een verslagje van te schrijven.

Kwaliteit hoeft niet bijzonder hoog te zijn maar het moet wel iets zijn waar je zelf de boer mee opgaat om je band te promoten.

Noctiis
16 oktober 2002, 09:46
ik ga u een mailtje sturen!

Harry
16 oktober 2002, 09:54
wat een prachtig initiatief!!

FNaRK
16 oktober 2002, 13:37
als ik je in den haag zie met ons optreden (20 oktober) kun je hem daar kopen, scheelt weer verzendkosten, wordt dan 5 euro :grin:

moretel
16 oktober 2002, 13:58
maar 20 oktober kan ik niet, die verzendkosten mag je bij de prijs optellen.

Ic3gl0vE
30 november 2002, 23:49
leuk initiatief.. Mijn band heeft alleen nog geen demo, komt nog wel een keer :smile:

FNaRK
1 december 2002, 12:24
*schaam modus*
geloof dat ik een beetje vergeten ben een demo op te sturen.....
als je wilt kun je er nog steeds 1 gratis afhalen:
21 december: Nederland Drie in Wateringen
begin maart: Boerderij Zoetermeer

moretel
1 december 2002, 22:00
Ha maart zoetermeer, das vlakbij, die kans laat ik niet aan me voorbij gaan.
Als alles gaat volgens plan ga ik volgend jaar een jamsessie leiden in de boerderij, wat mij betreft kan dat ook een leuke meeting worden met een aantal forumleden uit de regio.
Maar ik zal dat tzt. nog uitgebreider behandelen.

vulvasonic
2 december 2002, 00:01
Fuck!
Weer dat kutZoetermeer!@#$%^&

Kunnen jullie niet gewoon een keer in Nijmegen gaan optreden?
Kan ik ook es wat zien.
;]