PDA

View Full Version : Feedback



soup
4 januari 2006, 23:46
Ik ga morge is naar hun winkel maar naar welke zou ik het beste gaan rotterdam of utrecht?!! en als dit hier verkeerd staat verplaats hem dan maar :cry:

Vexx
4 januari 2006, 23:48
Ik zou zeker naar Rotterdam gaan aangezien die winkel een stuk groter is. Ook de service schijnt daar beter te zijn (ik hoor altijd klachten over Utrecht, en eigenlijk nooit over R'dam).

soup
5 januari 2006, 00:08
bedankt ,dat wou ik ook eigenlijk weten welke de grootste was :)

almarvk
5 januari 2006, 15:05
Rotterdam is groter, en heeft ook nog het distributie gedeelte erbij zitten zodat je meer keuze hebt. Zo had ik het geluk dat er een gitaar net binnen kwam en dat ik die wou hebben :)

En in R'dam krijg je wel koffie en in Utreg niet :(

soup
5 januari 2006, 17:37
Ok, ik ben dus naar rotterdam geweest en ik moet zeggen dat ik het er zeer prettig vond (goede service ) , de dingen die ik wou testen stonden er nu heb ik ook m'n nieuwe amp gekocht--> ENGL Thunder :lp: 8-) !!!

nopster
5 januari 2006, 20:11
Zaterdag ga ik ook eens naar Feedback Rotterdam.
Verkopen ze daar ook switches voor tele en strat?

nielsduursma
5 januari 2006, 21:01
Zaterdag ga ik ook eens naar Feedback Rotterdam.
Verkopen ze daar ook switches voor tele en strat?
volgens mij niet, weet ik niet zeker -> even bellen dus :wink:

nopster
5 januari 2006, 21:22
Oke bedankt.
Nuja, zowiezo ga ik toch. :)

armageddon
5 januari 2006, 22:00
Yeey, weer een Engl Thunder persoontje erbij :-D

Ik had vandaag overigens wel toppie service bij Utrecht.

Veekeren
5 januari 2006, 23:02
Utrecht zijn volgens mij ook gewoon prima mensen hoor... En dacht ook dat ze een koffiemachine hadden, maar niet zo'n half cafe-plein als in Rotterdam :D

Rickest
6 januari 2006, 15:25
zeker naar rotterdam gaan

utrecht is de service veel minder :lol:

Satriani
6 januari 2006, 17:20
Ik zou zeker naar Rotterdam gaan aangezien die winkel een stuk groter is. Ook de service schijnt daar beter te zijn (ik hoor altijd klachten over Utrecht, en eigenlijk nooit over R'dam).

Mwah opzich zijn ze allemaal wel vriendelijk alleen er zit 1 Teringhond niet normaal geen flauw idee hoe die heet maar dat die gast in een muziekzaak werkt :roll:

BLOK182
6 januari 2006, 17:30
Hehe, nooit klachten over R'dam gehoord? Gebruik de zoekfunctie eens :-D

piezo
6 januari 2006, 21:48
Zaterdag ga ik ook eens naar Feedback Rotterdam.
Verkopen ze daar ook switches voor tele en strat?

Als je toch helemaal uit België naar Rotterdam komt, voor onderdelen zit in Vlaardingen VoxHumana, in Schiedam Sander de Gier.

Dude
7 januari 2006, 18:09
Feedback utrecht.... 1 keer geweest en dat was voor mij reden genoeg om te zweren dat ik NOOIT meer naar feedback toe zou gaan. Kut service, kut personeel en een kutsfeer.

tot ik weer een paar keertjes in rotterdam ben geweest, wat leuke spulletjes voor een mooie prijs kon kopen enzo....

Gitaren zou ik alleen nooit bij zon "dozen schuiver" kopen, dat doe ik wel voor iets meer geld bij een vakman zoals voxhumana ofzo. Voor amps en effecten maakt het me geen hol uit waar ze vandaan komen.

timbo
8 januari 2006, 12:11
in utrecht zijn ze niet zo klant vriendelijk vind ik ze zeiken je niet echt af maar ze zeggen het wel als je begrijp wat ik bedoel.