PDA

View Full Version : Sena Guitar Awards



collin hoeve
15 oktober 2002, 20:35
reeds zullen jullie wel ERGENS iets gelezen hebben over de nieuwe guitar awards die deze week bezig zijn, a.s. donderdag speel ik de voorronde in rotterdam, in feedback... avond begint om half 8 en entree is 0 euro, halve finale is zondag en begint om 1 uur (ook in feedback) voor hij/zij die geintresseerd is, KOM!
lators & wish me luck ;P

moretel
16 oktober 2002, 01:11
Gaaf,

zover ik kan zien heb ik niks dus probeer te komen

Rutger
16 oktober 2002, 13:24
He, hardstikke leuk. Gratis goeie gitaristen beluisteren, uit Zoetermeer nog wel. Speelt onze Marcel dan ook weer mee?

Gitaarbroeders uit Zoetermeer, verenigt u.

ff kijken of ik kan

Rutger
17 oktober 2002, 12:53
He Collin, ben jij de gitarist die ik gister sprak in de sprinter naar Zoetermeer? Ik kom even kijken vanavond.

Rutger
18 oktober 2002, 12:28
Ja dus. :smile: Goed werk geleverd gister. Succes aanstaande zondag!

moretel
18 oktober 2002, 12:45
Ha Collin heeft gewonnen, dacht ik wel, was wel koel dat oponthoud om daarna door te gaan alsof er niets was gebeurt.
Succes zondag.

collin hoeve
18 oktober 2002, 19:29
jeps inderdaad 1e geworden in die voorronde, en btw er was WEL iets gebeurd bij mijn 2e nummer... ik werd zowat doof van mijn monitor! daarom stopte ik ook... niet door mijn eigen fout, thanks 4 the support everyone
zondag is de kwartfinale om 1 uur... mensen die willen komen, GRAAG!
tot dan?
mzzls
collin
ps. marcel zal er niet zijn... die heeft al eens gewonnen en is 'prof' dus mag niet mee doen =]

collin hoeve
20 oktober 2002, 20:30
hey bennik weer... ik heb nu de kwart finale ook gewonnen! jeej, iedereen bedankt voor de support en tot de 17e dan maar voor de halve finale ;P
mzzls

Kitaarhiero
20 oktober 2002, 21:06
Ik was ook van plan mee te doen, maar... m'n opname appratuur liet me een beetje in de steek... dus toen heb ik het na 2 weken ploeteren maar opgegeven. Volgend jaar....

Rutger
21 oktober 2002, 11:28
He Collin, hardstikke top! Gefeliciteerd, k had ook eigenlijk niet anders verwacht. k hou wel van rockgitaristen die niet alleen maar stomme techniek zitten te pielen maar er hun gevoel in weten te leggen, en dat lukt jou wel. Suc6

moretel
21 oktober 2002, 12:11
Leuk Collin, gefeliciteerd Zoetermeer brengt heel wat toppers voort!

Die snelste gitarist was volgens mij die indische jongen, zo snel , ik schoot zowat in de lach, zijn snaar kon er ook niet goed tegen.

collin hoeve
21 oktober 2002, 16:42
kijk zo leer je nog eens gitaarspelende zoetermeerders kennen! thanks voor de support =]
en ja die indo was ECHT heel snel... maar 'k vond het niet echt mooi wat ie deed
wel mooie gitaar btw! =]

moretel
23 oktober 2002, 13:22
en tot de 17e dan maar voor de halve

17 november ?

Tijd en plaats ?

collin hoeve
23 oktober 2002, 16:08
op 17 november is de actie te vinden in hilversum in 't gooiland (don't ask me where THAT is!) en ik weet ook nog niet hoe laat.... als ik meer weet zul je het hier lezen ;P

collin hoeve
19 november 2002, 20:37
hallo daar ben ik weer
ik ben nu ook door de halve finale heen
dus er zijn nu nog 8 gitaristen over en daar hoor ik bij! ;P
mensen kom alsjeblieft kijken 15 december in de pepsi hal, het wordt echt COOL!
later

moretel
19 november 2002, 21:49
Is dat hetzelfde als de Heineken hal ?

Kitaarhiero
20 november 2002, 10:02
Welke beroemde gitarist komt er verder nog?

collin hoeve
20 november 2002, 15:27
nee het is niet hetzelfde als de heineken hal en de finale is ook overdags, en de night of the guitar 's avonds.... pepsi stage zit echt NAAST de heineken music hall gloof ik
en harry sacksioni is er, en ad vd berg en nog een paar nederlandse toppers, en er gaan er ook een paar van optreden
voor de mensen die aan de finale meedoen check: http://www.sga.guitars.nl
tot dan?

FNaRK
20 november 2002, 15:30
Yo Collin
goed werk dude
en nu wel door voor de hoofdprijs, volgens mij hadden we aan afspraak als je zou winnnen (HINT: had iets te maken met een LINE6 endorsement :grin: :grin:)
Keep it up !!

Ibanez
20 november 2002, 16:16
Op 2002-11-20 15:27, schreef collin hoeve:
nee het is niet hetzelfde als de heineken hal en de finale is ook overdags, en de night of the guitar 's avonds.... pepsi stage zit echt NAAST de heineken music hall gloof ik
en harry sacksioni is er, en ad vd berg en nog een paar nederlandse toppers, en er gaan er ook een paar van optreden
voor de mensen die aan de finale meedoen check: http://www.sga.guitars.nl
tot dan?
hmm is het nou volgende maand? Kost het geld? Misschien ga ik wel komen.

collin hoeve
21 november 2002, 07:53
het is volgende maand ja ibanez ;P
15 december, 1 uur 's middags en het kost 10 euro om te komen kijken (het is dus in amsterdam)
en roadkill, we moeten nog wel effies praten over hoeveel geld ik nou nog voor mijn top+kast ga krijgen dan ;P
ik krijg volgend weekend een vetta met cabs thuis ! =]
anyway, ik spreek jullie er nog over
laters
collin

Kitaarhiero
21 november 2002, 09:50
Een Vetta? heb je er ook een footcontroler bij?

Rutger
21 november 2002, 12:11
$)%*&)$)#$@

Ik WIST dat er iets was de 15de! Maar nu staat er al een optreden in de Spott in Rokkeveen gepland.

Opzich helemaal niet verkeerd natuurlijk :smile:
Maar jammer dat het nu net samenvalt met de Sena Award finale, ik wil er namelijk best heel graag bij zijn.

Collin, go for it!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rutger op 2002-11-21 12:12 ]</font>

Ibanez
21 november 2002, 15:42
Op 2002-11-21 07:53, schreef collin hoeve:
het is volgende maand ja ibanez ;P
15 december, 1 uur 's middags en het kost 10 euro om te komen kijken (het is dus in amsterdam)
en roadkill, we moeten nog wel effies praten over hoeveel geld ik nou nog voor mijn top+kast ga krijgen dan ;P
ik krijg volgend weekend een vetta met cabs thuis ! =]
anyway, ik spreek jullie er nog over
laters
collin
Ok, ik denk wel dat ik ga komen. En echt vet dat je een vetta (kast+top) krijgt!

collin hoeve
21 november 2002, 19:27
kitaarhero, ja ook met footcontroller denk ik, daar heeft ron nog niets over gezegd... maareuh het zal wel ;P

ibanez, kikend als je er bent de 15e!

en de rest die niet kan komen, duim maar gewoon voor me ;P

laters
collin

GitaarNet Admin
11 december 2002, 14:54
Stukkie over de Sena Awards en de deelnemers op GitaarNet:

http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/artikelen/sena-guitarawards.php3

MetalliCat
11 december 2002, 15:39
>Collin: er stond ook nog iets over jou in het laatste feedback krantje, daar stond een stukkie in over de SGA. Ik weet niet meer precies wat er stond, maar het was iig heel positief :smile:

Ibanez
11 december 2002, 17:47
Dat hij het het wel eens kon gaan maken ofzo :smile: En later kan ik zeggen dat ik die supergitarist al heel lang kende en al vroege optredens van zijn band heb gezien :smile: b.t.w. ff een quote van een gast die meedoet aan de sga: Deelnemer Rients Draaisma ((18), de jongste gitarist uit het "volwassen gezelschap", uit Sexbierum) Hahahaha sex, bier, um :smile: )

collin hoeve
12 december 2002, 09:10
ja er stond iets over fabelachtige techniek, prima sound en dat ik een heeeeele grote ging worden... en dan vraag ik me af: een heeeele grote WAT ? ;P
nee maar inderdaad erg lovend.. ik ben ook erg blij met feedback =]
en ibanez.. ik moest ook lachen om sexbierum hoor ;P
anyways... zijn jullie er ook zondag of niet? zo niet, duim dan alsjeblieft voor me =]
laters
collin

Ibanez
12 december 2002, 15:03
Ja sorry ik kan niet..... :sad: Maar ik duim wel voor je!!

Kitaarhiero
12 december 2002, 21:25
Op 2002-12-12 09:10, schreef collin hoeve:
ja er stond iets over fabelachtige techniek, prima sound en dat ik een heeeeele grote ging worden... en dan vraag ik me af: een heeeele grote WAT ? ;P
nee maar inderdaad erg lovend.. ik ben ook erg blij met feedback =]
en ibanez.. ik moest ook lachen om sexbierum hoor ;P
anyways... zijn jullie er ook zondag of niet? zo niet, duim dan alsjeblieft voor me =]
laters
collin

Hele grote notenpoeper misschien? :wink:

Ik denk gewoon een hele grote gitarist, in overdrachtelijke zin gesproken natuurlijk.
"de nieuwe Jan Akkerman" ofzo.

collin hoeve
14 december 2002, 17:54
sja we zullen het wel zien.. laat ik nou maar eerst eens zorgen dat ik morgen zonder al teveel kleerscheuren doormaak ;P
wish me luck!

FNaRK
14 december 2002, 18:26
GIVE 'EM HELL COLLIN !!

collin hoeve
16 december 2002, 09:04
reeds ben ik 3e geworden in de finale! het was erg spannend maar ik moest het onderspit delven tegen jerome hol die zijn dag had en de sterren van de hemel pielde ;P
ik heb een hele mooie crafter acoustic gewonnen! btw roadkill, wilde jij nou mijn flextone kopen of niet? mail me even erover wil je? thanks
ik moet weer naar school mensen, mzzls
heel erg bedankt voor de support!
collin

Rutger
16 december 2002, 11:11
Collin,

Gefeliciteerd met je 3de plek! Jammer dat je de 1e niet gehaald hebt, ik had er echt wel hoop voor.

Je stond met een halve pagina in de Haagse Courant met een flinke foto erbij, top man! Bekendheid krijg je in elk geval.

Shredhead
16 december 2002, 12:47
He Collin!

Gefeli met je 3e plek. Wanneer spelen we weer es samen?

Dennis (Triple 7)

collin hoeve
16 december 2002, 15:39
hey dennis, jij hier? lache man
we moeten idd weer eens samen spelen!
heb jij nog optredens staan binnenkort? ik niet! ;P

mzzls
collin

Ibanez
16 december 2002, 15:59
He collin, gefeliciteerd man! je hebt nu idd in ieder geval veel naamsbekendheid gekregen hiermee!

Ibanez
16 december 2002, 16:00
Op 2002-12-16 15:39, schreef collin hoeve:
hey dennis, jij hier? lache man
we moeten idd weer eens samen spelen!
heb jij nog optredens staan binnenkort? ik niet! ;P

mzzls
collin
marcel coenen zit b.t.w. ook op dit forum.

Shredhead
16 december 2002, 19:19
Op 2002-12-16 15:39, schreef collin hoeve:
hey dennis, jij hier? lache man
we moeten idd weer eens samen spelen!
heb jij nog optredens staan binnenkort? ik niet! ;P

mzzls
collin


Hee kerelt!

We hebben er nog 1tje staan, zaterdag aanstaande, samen met Up The Irons (raad eens wat ze coveren?). Zijn nu bezig met 2e demo. Ik fix je wel een kopietje als ie af is en dan fixen we weer es een gezamelijke gig, ok? Heb je ICQ/MSN ofzo?

Mazzels!
Dennis

Shredhead
16 december 2002, 19:19
Op 2002-12-16 16:00, schreef Ibanez:


Op 2002-12-16 15:39, schreef collin hoeve:
hey dennis, jij hier? lache man
we moeten idd weer eens samen spelen!
heb jij nog optredens staan binnenkort? ik niet! ;P

mzzls
collin
marcel coenen zit b.t.w. ook op dit forum.


Ik had em nog niet gezien, maar ik ken em goed. We gaan wel vaker samen zuipen :smile:

Kitaarhiero
17 december 2002, 19:07
Op 2002-12-16 09:04, schreef collin hoeve:
reeds ben ik 3e geworden in de finale! het was erg spannend maar ik moest het onderspit delven tegen jerome hol die zijn dag had en de sterren van de hemel pielde ;P
ik heb een hele mooie crafter acoustic gewonnen! btw roadkill, wilde jij nou mijn flextone kopen of niet? mail me even erover wil je? thanks
ik moet weer naar school mensen, mzzls
heel erg bedankt voor de support!
collin


gefeliciteert met je 3e plek. toch wel een mooi plaatsje. heb je ook nog geld gewonnen of niet? want ik heb wel vernomen dat er grote geldprijzen zijn uitgereikt.

collin hoeve
17 december 2002, 20:28
dennis: mijn email is collin_hoeve@hotmail.com en dat is ook mijn msn ding gloof ik =]
en de 3e prijs die ik dus gewonnen heb is trouwens een crafter akoestische gitaar twv 1500 euro, en ik heb nog steeds een soort van overeenkomst met line6 over een Vetta en misschien iets bij Maverick gitaren, king! anyways... ohja als er nog mensen zijn die xenobia willen hebben op een show, mail me... we hebben optredens nodig! ;P
mzzls
collin

Triple-Dan
17 december 2002, 20:33
Hee Collin gefeli !!!!!!!!

Wie is eigenlijk eerste gewonnen en wat heeft Joop Wolters gemaakt ?

Grtz,

collin hoeve
17 december 2002, 21:31
thanks!
jerome hol is zeeeeeer terecht 1e geworden en joop zit ergens tussen nr 5 en nr 8... dat weet ik verder niet, maar ik gok dan eerder 5 dan 8 =]

Triple-Dan
17 december 2002, 23:21
Aha ok thnx :wink:

KMon nog niks op de site van Sena vinden :wink:

collin hoeve
18 december 2002, 13:22
de mensen van line6 vinden blijkbaar een 3e plaats niet goed genoeg, alle spullen die ik 'geleend'/gekregen' heb van ze halen ze zaterdag weer op, ik zou ze graag willen bedanken voor het feit dat ze mijn dag vergald hebben, mijn 3e plaats voor mij verpest hebben en hartloze geldwolven zijn.

Triple-Dan
18 december 2002, 16:59
Uitleg ?

collin hoeve
18 december 2002, 17:05
laat maar... het is alweer een beetje ok tussen line6 en mij... ook al moet ik nog steeds al mijn spullen inleveren die ik van ze geleend heb.

Shredhead
18 december 2002, 17:18
:sad:

Kjiratsiekoedel
18 december 2002, 17:22
Spullen die ik leen, moet ik ook altijd teruggeven.

Als ik iets beloofd krijg van een of ander bedrijf, laat ik het op papier zetten+voorwaarden.

Triple-Dan
18 december 2002, 18:25
Scheelt dat wij met de band 0% precent krijgen hahahah we hoeven alleen maar te geven :'(

Shredhead
18 december 2002, 19:55
sssssssst! :razz:

Triple-Dan
18 december 2002, 23:13
Oeps sorry heb ik me weer verluld hahahaha

collin hoeve
19 december 2002, 07:39
Op 2002-12-18 17:22, schreef Kjiratsiekoedel:
Spullen die ik leen, moet ik ook altijd teruggeven.

Als ik iets beloofd krijg van een of ander bedrijf, laat ik het op papier zetten+voorwaarden.

dat zal ik volgende keer ook doen, maar nu komt het er dus op neer dat ik ze geleend heb... ofzo