PDA

View Full Version : schecter gitaren bestellen



demetalenman
4 januari 2006, 16:45
test

demetalenman
4 januari 2006, 16:46
hey beste mensen. Ik heb verschillende topics gelezen over waar je schecter gitaren kan kopen. PPc music (duitsland) mega Musik (denemarken) en Limit (belgie). Nu wil ik de 007 elite graag hebben. Dus zal ik deze moeten bestellen. Alleen ik heb het niet zo met prepay, helaas in dit geval doen deze bedrijven alleen aan prepay . Ik neem wel aan dat deze bedrijven te vertrouwen zijn, daar twijfel ik niet over, maar hebben jullie persoonlijke ervaringen met deze bedrijven en hun service.

demetalenman
4 januari 2006, 16:46
hey beste mensen. Ik heb verschillende topics gelezen over waar je schecter gitaren kan kopen. PPc music (duitsland) mega Musik (denemarken) en Limit (belgie). Nu wil ik de 007 elite graag hebben. Dus zal ik deze moeten bestellen. Alleen ik heb het niet zo met prepay, helaas in dit geval doen deze bedrijven alleen aan prepay . Ik neem wel aan dat deze bedrijven te vertrouwen zijn, daar twijfel ik niet over, maar hebben jullie persoonlijke ervaringen met deze bedrijven en hun service.

demetalenman
4 januari 2006, 16:47
hey beste mensen. Ik heb verschillende topics gelezen over waar je schecter gitaren kan kopen. PPc music (duitsland) mega Musik (denemarken) en Limit (belgie). Nu wil ik de 007 elite graag hebben. Dus zal ik deze moeten bestellen. Alleen ik heb het niet zo met prepay, helaas in dit geval doen deze bedrijven alleen aan prepay . Ik neem wel aan dat deze bedrijven te vertrouwen zijn, daar twijfel ik niet over, maar hebben jullie persoonlijke ervaringen met deze bedrijven en hun service.

Funkblaster
4 januari 2006, 16:52
ik ken 1 gitarist die z'n gitaar bij PPC vandaan heeft, ook een schecter, die heeft er geen probleem mee gehad dus PPC lijkt mij op t 1e gezicht een betrouwbare zaak

Noot Muskaat
4 januari 2006, 17:07
Bij World of music voor 899 euro.

Raadhuisstraat 4a
6109 AR OHÉ EN LAAK
www.worldofmusic.nl

marc_o
4 januari 2006, 17:13
Ik zou de moeite nemen er heen te gaan en er even op te spelen. duurt niet zo lang en kopen zonder spelen is een auto bestellen zonder proefrit of trouwen met een wijf wat je nog nooit hebt genaaid.....dom dus.

imlikeajungle
4 januari 2006, 17:37
kopen zonder spelen is een auto bestellen zonder proefrit of trouwen met een wijf wat je nog nooit hebt genaaid.....dom dus.

:razz:

jorrit
4 januari 2006, 19:58
klopt op zich wel, alleen schecter gitaren zijn gewoon lekker. hals is eigenlijk voor iedereen wel lekker, niet te dik niet te dun. Ik heb een schecter en normaal zou ik ook zeggen eerst testen, maar als ik nog een schecter zou willen (lees zou kunnen betalen) zou ik hm ook bestellen zonder te testen...

marc_o
4 januari 2006, 20:52
Tja, dat geldt voor jou persoonlijk....wat jij lekker vindt, hoeft een ander niet te pruimen te vinden......

marc_o
4 januari 2006, 20:53
Tja, dat geldt voor jou persoonlijk....wat jij lekker vindt, hoeft een ander niet te pruimen te vinden......