PDA

View Full Version : Goedkope 3PDT



Jeanken
4 januari 2006, 13:26
Ik weet nog dat het al enkele keren voorbijgekomen is maar ik vind de onderwerpen gewoonweg niet terug met de zoekfunctie dus hier eventjes:
Waar haal ik best mijn 3PDT's?
Het is voor relatief hoog aantal (50-75), dus ik zou een vrij goeie prijs moeten kunnen vinden dacht ik..
Amerika, Europa, maakt niet uit..

birt
4 januari 2006, 13:38
wat ga je met zoveel 3PDT's doen??
ik heb wel interesse in een tiental, samenaankoop misschien?

Robbert
4 januari 2006, 13:45
Banzaieffects.com of arielfx.com effe mailen. Vooral de laatste kan interessant zijn (oppassen voor douane).

Jeanken
4 januari 2006, 15:23
wat ga je met zoveel 3PDT's doen??
ik heb wel interesse in een tiental, samenaankoop misschien?
Iemand wou een looper met 10 loops, nog enkele kennissen hadden een en ander gevraagd (loops, AB boxjes, TB boxjs, boost, drive..) en ik wil voor mezelf ook wat spul gaan maken, dus waarom niet meteen genoeg bestellen ipv 10 keer verzendkosten en een slechtere prijs per stuk..
Voor samen bestellen geen probleem, pm of mail me maar eens, het is wel nog niet voor heel direct (binnen een goeie maand) want kheb nu geen tijd.

Lucluc
4 januari 2006, 17:06
5 euro per stuk is het goedkoopste dat ik tot nu toe heb gezien, zonder kwantumkorting. Ik zou zeggen: mail je vraag naar een van de bekende online stores.

Dirk_Hendrik
4 januari 2006, 17:46
http://effectsconnection.com/

goedkoopste die ik ken. En snel (6 dagen)

JoostBaksteen
4 januari 2006, 18:00
http://effectsconnection.com/

goedkoopste die ik ken. En snel (6 dagen)

Ik was de link kwijt, maar +1.

Jeanken
4 januari 2006, 19:25
http://effectsconnection.com/

goedkoopste die ik ken. En snel (6 dagen)

4$ voor een 3PDT.. dat is straf te noemen. Mailtje verzonden.
Zit Banzai niet in duitsland? zou op 4.74EUR komen, maar verzending zal wel niet veel schelen en met de Dollarkoers is de BTW enzo ook niet te rekenen, zou op ongeveer 4EUR moeten komen..
Interessant!

Dirk_Hendrik
4 januari 2006, 20:12
Voor hen met wat extra interesse in die prijzen heb ik even een topic van DIYstompboxes.com geupgeload. Het betreffende topic werd daar al snel verwijderd daar het te heet was en de business van Aron Nelson (eigenaar van het forum) ondermijnde. Lees het en kijk naar de prijzen van Aron Nelson en je begrijpt waarom:
www.dirk-hendrik.com/3pdt.htm
en pagina 2:
www.dirk-hendrik.com/3pdt_2.htm

Let ook op de argumentatie tegen "te" lage prijzen. Deze is ook waar. Als er geen winstmarge meer is zullen anderen besluiten te stoppen met de verkoop en neemt het aantal aanbieders af.

Speeddemon
4 januari 2006, 22:18
maar waren die verwijderde links dan van effectsconnection.com?

Tja, we kunnen allemaal wel de moraalridder gaan uithangen,
misschien moet ik m'n FA-1 clones maar voor 200 euro verkopen, ipv 120-140.
Nog altijd goedkoper dan 't origineel, maar ik test ze wel allemaal zelf. :roll:

Alle gekheid op een stokje; het is idd waar dat die gasten (Aron, Tonepad, GGG, Runoffgroove, Smallbear) wel een hoop 'gratis' goeie info geven op hun websites.

Maar aan de andere kant, 't blijven Amerikanen. Die bastards hebben kapitalisme zo'n beetje uitgevonden! :razz: Aanpassen of verzuipen.
Ik maak m'n TB boxjes ook eigenlijk voor te weinig geld, maar als ik ze zelfs maar 5 euro duurder zou maken, rent iedereen naar Loooper.
Overigens is die weer 'undercut' door Ryan Speer van Pacificustom pedals, die z'n pedalen maakt voor $33 p.s. :o

Dirk_Hendrik
4 januari 2006, 22:43
maar waren die verwijderde links dan van effectsconnection.com?


Nee.
De verwijderde links gingen naar een screendump van de dealer login pages van new sensor met 1000 stuks prijzen van 2 dollar 95.

Aron test elke schakelaar die hij verkoopt en rekent daar een bedragje voor. Da's lief maar IMHO zou hij ook ongeteste kunnen verkopen voor een lagere prijs en de keuze aan de koper laten. Hij was dus nogal boos dat men hem duur zou vinden.

Aron levert via z'n forum idd veel goede informatie. Hij kan er alléén jammer genoeg niet zo goed tegen als men kritische kanttekeningen plaatst of heftige discussies voert. Jammer. Heftige discussies geven vaak interessante inzichten in wat er echt leeft.

birt
5 januari 2006, 00:18
uiteindelijk blijven het heel dure switches. ondanks het feit dat ze toch in grote getale geproduceerd worden voor heel veel fabriekspedalen.

4 euro vind ik ok. 6-15 vind ik te veel.

en ik hoef helemaal geen op voorhand geteste switches. ik heb er zelf wel eentje naar de ****** geholpen omdat ik perse wilde weten hoe zo'n ding werkt. als ze goedkoper zijn en er is er eentje tussen met een fabricagefout kan me dat echt niet schelen hoor. maar ja, aron heeft gelijk dat hij die thread heeft verwijderd voor z'n winkeltje te sparen. zou ik ook doen als ik zo'n forum op m'n eigen kosten draaiende hou.

Robbert
5 januari 2006, 11:54
ik heb er zelf wel eentje naar de ****** geholpen omdat ik perse wilde weten hoe zo'n ding werkt.

Ik twee :D

Vroeger betaalde ik er nog 10 dollar voor. Dus 4 Euri is een mooie prijs hoor :)