PDA

View Full Version : em three



depterra
14 oktober 2002, 18:06
wie heeft er ooit la van het merk em three gehoord?
ik kan een versterker daarvan kopen uit het jaar 1979? is dit nog veel geld waard? er zitten 4 luidsprekers in.
zou er iemand mij info kunnen geven
liefst zo snel mogelijk alvast bedankt...

pimmetje
14 oktober 2002, 18:19
Mijn enige ervaring met een Emthree versterker was als deel van 't publiek bij een of ander punk-bandje enkele jaren terug. Juist omdat ik nog NOOOOOOIIIIT van dat merk had gehoord, is 't blijven hangen :grin:.

Ik vond 't helemaal kut klinken... heel erg vergoord schel. Dit kan natuurlijk even goed aan de gitarist van dat bandje liggen, maar ik weet nog wel dat ik 't verschrikkelijk vond. Heb zelf nooit op zo'n ding gespeeld.

Oh ja... dat combootje leek me een 2x10" bakkie, dus 't is sowieso niet 'tzelfde type.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pimmetje op 2002-10-14 18:21 ]</font>

habberdoedas
22 oktober 2002, 13:06
Heb ooit een EMtree gevonden bij het grofvuil. Het was een combootje met 2 x 10". Er zaten 4 inputs op waarop je een microfoon, keyboard, gitaar en cassettedeck op kon aansluiten. Ik heb er een tijdje op gespeeld toen ik in een obscuur alto gitaar punk bandje speelde (Hé Pimmetje misschien was ik het wel) De sound van dat ding was echt bagger, vooral als je alles op 11 zette. Maar ja voor dat bandje waar ik toen in speelde was het geluid perfect en lekker goor. Dus ik ga zeggen "Emtree voor punk OK voor de rest zwaar kut"

Ic3gl0vE
26 oktober 2002, 23:47
te gek :smile: