PDA

View Full Version : ?



anoniem
30 oktober 2001, 20:32
Weet iemand een goed tijdschrift voor gitaristen?

poeyerke
30 oktober 2001, 22:42
Total Guitar
Gitarist
Guitar Player

MASTERHOMIE
31 oktober 2001, 08:47
guitar one

Rectifier
31 oktober 2001, 11:10
Playboy!

anoniem
31 oktober 2001, 11:20
Is dat wat die Total Guitar en Gitarist? Ik hoor vaak dat die bladen geen ruk voorstellen. Ik hoorde laatst dat de engelse guitarist op zich wel een leuk blad was, maar tegenwoordig ook zuigt. Ik zou dus graag willen weten wat jullie het beste blad vinden en waarom. Ik denk er nl over om een abonnement te nemen op zo'n blad, mede om op de hoogte te bijven van nieuwe gitaren en versterkers ed en prijzen en verdere ontwikkelingen in de gitaarwereld.

poeyerke
31 oktober 2001, 11:46
Total Guitar is soms leuk en soms niet.... Soms staan er leuke interviews in en/of leuke gear-reviews.

Gitarist heb ik al lang niet meer gelezen, maar ik vond het destijds niet zo bijzonder. Het zijn geen van alle bladen waar ik lid van zal worden, engelse bladen zijn te duur, en hebben te veel reclame erin, de tablaturen die erin staan gebruik ik nooit. Ik lees alleen de Gear-reviews en de interviews als het interessante artiesten omvat.

moretel
31 oktober 2001, 12:56
Bij de boekhandel alles doorbladeren, bij de bibliotheek lezen en als je het echt wil kopen doe je dat na deze twee stappen, scheelt je een hoop geld

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2001-10-31 11:57 ]</font>

taylor
31 oktober 2001, 13:12
de highsociety.

Ditmar
31 oktober 2001, 13:25
Op 2001-10-31 10:10, schreef Rectifier:
Playboy!


Armspieren trainen he ????

anoniem
31 oktober 2001, 16:15
Hustler nog beter!!

taylor
31 oktober 2001, 16:48
nee de hustler das niks de highsociety is naar mijn idee veel beter.

Rectifier
31 oktober 2001, 17:03
Ik ken de Highsucksiety niet. Stuur me eens een exemplaar....
Gitarre &amp; Bass vind ik wel een goed blad.
Duits blad met veel info/testen/tabs en reviews. Voor een tientje te koop bij de Boekelier.

taylor
31 oktober 2001, 20:55
highsociety te koop voor iets van 25 piek bij de boekenboer.

gitaarbladen zou ik niet weten koop ze niet, vroeger kocht nog wel eens guitar world enzo maar die zie je niet meer zoveel.(en vind het niet zo leuk meer)

ekkerman
1 november 2001, 09:47
ik ben een kleine tien jaar abonnee van music maker geweest maar sinds een jaar niet meer.
het leek wel of ze overal op gingen bezuinigen het blad werd dunner ,de buitelandse intervieuws schaarser en de informatie in zijn geheel beneden het tot dan toe gebruikelijke peil .
als je een goeie bieb in de buurt hebt kun je je daar ook orienteren meestal hebben ze er wel een paar en als je breed georienteerd bent kun je ook een blad als oor eens krities bekijken.