PDA

View Full Version : PRS moordenaar



sir_oinksalot
2 januari 2006, 22:01
http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/elektrische-gitaar/11429641-2005-paul-reed-smith.html?start=75
jaja, altijd oppassen met die dingen, voor je het weet kosten ze je het leven

VooDoo
2 januari 2006, 22:03
De gitaar kijkt geweldig:| (The guitar looks great)
Hebben ze ook ogen tegenwoordig :o

Daniël_san
2 januari 2006, 22:03
Ze naam zegt het al.... Siclam R. CRIMINEEL!!! :lol:

vulvasonic
2 januari 2006, 22:03
U gaa geen beter een dan dit vinden. Deze gitaar is een moordenaar speler en klinkt geweldig! U wil dit een niet missen! Deze gitaar is in GEEN voorwaarde. Het koopt net zoals het nieuw in de winkel. Het heeft alle oorspronkelijke paperwok en onderdelen. De hoge bieder gaat liefde het. De gitaar kijkt geweldig en toneelstukken zelfs beter! Dit is een geweldige gitaar!

vulvasonic
2 januari 2006, 22:04
U gaa geen beter een dan dit vinden. Deze gitaar is een moordenaar speler en klinkt geweldig! U wil dit een niet missen! Deze gitaar is in GEEN voorwaarde. Het koopt net zoals het nieuw in de winkel. Het heeft alle oorspronkelijke paperwok en onderdelen. De hoge bieder gaat liefde het. De gitaar kijkt geweldig en toneelstukken zelfs beter! Dit is een geweldige gitaar!

Noid
2 januari 2006, 22:14
Mwaah das een koopje, ook nog met een paperwok. Wij wokken hier wat af, dus een extra wok is altijd handig. Alleen ik kan niet bieden op die advertentie of zo. Dus ik heb met hem gemailed. Hij komt uit London, ik heb het geld meteen gestort op zijn bankrekening, is immers geen geld voor een PRS met papieren wok, en hij stuurt nu de gitaar naar mij op.

Philippe
2 januari 2006, 22:48
Dat ze hem nog niet hebben verwijderd. Hij staat er al een tijdje zo te zien

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=67767&highlight=scam

Nickname
2 januari 2006, 23:45
Deze heb ik inderdaad al eens gezien.. is al eerder opt forum onder ogen gekomen :razz:

koennie
3 januari 2006, 00:23
ik vind hem echt supervet! ik denk alleen niet dat ie helemaal klopt.. 995 voor een PRS! misschien ga ik es ff informeren! :cool:

wietse
3 januari 2006, 06:26
ik vind hem echt supervet! ik denk alleen niet dat ie helemaal klopt.. 995 voor een PRS! misschien ga ik es ff informeren! :cool:
weet wel zeker dat hij niet klopt zulke vertaalmachine ads zijn altijd scams, ik heb een tijd geleden deze ad ook al geraporteerd bij 2ehands maar ze doen er niks aan.

Jax
3 januari 2006, 08:33
De gitaar kijkt geweldig en toneelstukken zelfs beter!

WHAHAHAHAHAHAHA!!! :lol:

joey-t
3 januari 2006, 13:52
steeds dezelfde gast, doet ook zn 'werk' in de motoren-afdeling op marktplaats. Komt uit London. Hangen aan de hoogste boom :evil: