PDA

View Full Version : Ibanez dilemma



rickert
2 januari 2006, 13:47
hallo mensen,

ik zit met een dilemma, ik heb woensdag een afspraak om te kijken bij een ibanez concord 647, ik heb er al op gespeeld en ik vind hem relax. maar de Ibanez TCM50 vind ik ook erg lekker spelen en zie ik nu staan voor een niet al te hoge prijs. en nu ga ik dus twijfelen. dit zijn de specs van die tcm50:

http://www.ibanez.co.jp/world/products/ag/page/TCM50_VBS.html

ik vind de body en afwerking supermooi zeker voor die prijs. ok een groot voordeel dat hij ook elektrisch kan, dat mist de concord toch duidelijk.

ik hoop snel op een reactie zodat ik zonodig de afspraak van woensdag kan afzeggen.

ricktekent

rickert
2 januari 2006, 15:03
niemand ervaring met de tcm50 toevallig?

gertdm
2 januari 2006, 16:14
Tja t ziet er fraai uit. Maar wat zoek je dan? Een akoestiese gitaar of een electriese gitaar?

Dit is een hybride en heeft niks van allebei, vind ik. Het is meer een acousticaster-idee. En dat is een gitaar met een eigen identiteit, maar , naar mijn smaak, geen akoestiese gitaar.

Dus advies: als je op zoek bent naar een echte akoestiese gitaar, kijk dan nog even verder rond.

Is deze Ibanez wel wat je zoekt en je gevoel is er goed bij, dan zou ik deze Ibanez maar kopen :)

rickert
3 januari 2006, 11:28
oke thnx, wat ik zoek is gewoon een mooie gitaar met een akoustische klank. Hij moet niet te duur zijn, maar wel versterkt kunnen. die afspraak voor die concord heb ik afgezegd. maarja, iig bedankt voor je advies, als iemand verder nog iets weet hoor ik het graag!

rick