PDA

View Full Version : draadloos gitaar



davidof
1 januari 2006, 22:33
hey all,
heeft er iemand een gitaarzender ofzoiets ?
wat is de prijs ?en blijft de kwaliteit hetzelfde ? :???:
alvast bedankt :lol:

grtz. :wink:

Helter Skelter
1 januari 2006, 22:37
Ik heb een Sennheiser EW-172 setje met 19-inch rackmodules. Ik heb er ongeveer €475 voor betaald maar volgens mij zijn ze nu wat goedkoper. De modules waren trouwens ongeveer €200

AART
1 januari 2006, 22:43
kwaliteit achteruit: ja, maar ik vond het heel erg meevallen, je moet echt een hele zware tonezeikerd om bij een setje van redelijke kwaliteit te zeuren over je geluid.

Duur: voor een beetje redelijke kwaliteit begint het bij 200-300 euro.

harrie-beton
2 januari 2006, 00:08
In veel situaties zijn zenders handig maar er is verlies van tone.

In een interview met Dream Theater hoorde ik Petrucci erover, ze gebruiken het niet meer vanwege teveel toon verlies.

hb

Nova
2 januari 2006, 02:08
ik speel nu sinds een paar weken draadloos met een Samson Airline 77, kostte me 250 euro. Ik ben dik tevreden, het is het zeker waard. Je kunt je gewoon veel vrijer bewegen zonder uit te hoeven kijken voor je kabel etc. Goed, het kost iets meer dan een kabel, maar dan heb je ook iets ;)

Nocki
2 januari 2006, 09:30
Ik ben een grote toonzeikerd volgens sommigen. maar toch gebruik ik de draadloos set. natuurlijk is er verlies maar ik vind de voordelen opwegen tegen dat nadeel.

ik speel thuis, op de oefeningen en live ermee en vind het geweldig!

Nocki

Eko
2 januari 2006, 10:17
Ik heb een zender thuis ongebruikt liggen. Gekocht voor het gemak op het podium. Alleen is het geluidsverlies te groot vind ik.
Als je overstuurd speelt ( met overdrive e.d.) zal het minder snel opvallen. Ik speel echter nogal vaak clean en dan is het verschil te groot.
Met een stel goede Kinmans op de strat en een perfecte Twin heb ik een retestrak clean geluid. Zonde van al die moeite om het te verwaarlozen met een zender.
Opnieuw geld geinvesteerd in zeer goede kabels, minder duur en hoog rendement.

hendrix1989
2 januari 2006, 13:10
ik hoorde ook van mijn lokale gitaarboer dat zenders ook batterijen zuipen?

harrie-beton
2 januari 2006, 15:11
een 9 volt blokje per optreden maar daarom zijn er oplaadbare!

Nickname
2 januari 2006, 15:39
Ik heb nu net een beyerdynamic UHF wireless en ik ben er reuze tevreden over.. nauwelijks toon verlies en geen storingen gehad tot dusver :)

Globetrotter
2 januari 2006, 21:44
Hoi!

Ik wil der mij toch ook eentje aanschaffen mettertijd. Heeft er iemand ervaring met deze set?
http://www.musicstore.de/de/Gitarren/6_74_PWIREGIT_37_PAH0003839-000/0/0/0/detail/musicstore.html

Thanks,

Bart[/url]

Noid
2 januari 2006, 22:00
Ik heb al jaren (zo'n 10 jaar) een Nady draadloos systeem. Ik gebruik het ding vrijwel alleen tijdens optredens. Ja die dingen zuipen batterijen. Oplaadbare batterijen zijn wel handig, maar ook sneller leeg. Het kost je wel heel iets van je tone, maar live is het heel handig. Geen gezeik dat je op je kabels staat, dat ze te kort zijn, dat ze om je benen draaien enz. Ook leuk is het om eens van het podium af te stappen het publiek in. Alhoewel die dan meestal allemaal wat geschrokken opzij stappen zo van "oh god, nu kijkt iedereen naar mij ..." Ook voor de soundcheck is het ideaal. Kopen dus, als je het geld kunt missen!

Nocki
2 januari 2006, 22:43
ik doe zeker een optreden en een oefening of 5 met een batterij!

Nocki

Anavrin
3 januari 2006, 01:10
Ik heb een Sennheiser EW-172 setje met 19-inch rackmodules. Ik heb er ongeveer €475 voor betaald maar volgens mij zijn ze nu wat goedkoper. De modules waren trouwens ongeveer €200
ik heb hetzelfde setje, en die van mij was een stuk goedkoper...

379 voor de zender+ receiver, ongeveer 80 euro voor het inbouwsetje (orig Sennheiser), dus de prijzen zijn wel wat gedaald.

casper innosence
12 februari 2006, 18:04
ik zit toch ook te denken om een draadloos setje aan te schaffen, welk merk/type bied een goede prijs kwaliteit verhouding en goed geluid e.d

op de site van de music store vond ik de EW172 van Sennheiser voor 497 euri en de AKG WMS40 voor 195 en AKG WMS 40 pro flex (kun je frequenties kiezen) voor 295,-

hoe noodzakelijk is het om frequenties te kunnen kiezen?

dml
12 februari 2006, 18:12
D'r staat nou een Sennheiser EW-172 op gitaarmarkt, incl. rackadapter!! 8-)

Frequentie (kunnen) kiezen is handig als bijv. op een festivalletje staat met meerdere podieu waarbij meerdere muzikanten met een draadloos setje spelen, dan zit je elkaar qua frequentie ook niet in de weg.

De EW-172 heeft 4 presetfrequenties waaruit je kan kiezen, en daarnaast nog eens de finetuning binnen de hele frequentieband, dus de kans dat je op dezelfde freq. zit als iemand anders is al een stuk kleiner.

Keep the frequency clear!!

Nrrrk
12 februari 2006, 18:18
Ik heb pas een samson concert '77 set geprobeerd. Gatverdamme, wat n verlies. Wel true diversity, 200 euro ongeveer, plastic spul. zag er heel leuk uit. Klinkt naar stront. De buizensound zakte helemaal inmekaar.

Dat setje heb ik serieus 2 minuten gebruikt, toen heb ik m weer ingepakt en ben met n kabeltje verdergegaan (repetitie) en de dag erna METEEN teruggebracht naar de muziek zaak. Geef mij maar mooi n kabeltje. Of een dikke sennheiser set. Dit sloeg nergens op.

De Beer
12 februari 2006, 19:01
Ik heb een hele ouwe Rexer, geen diversity, frequentie die eigenlijk niet meer mag.

Zuigt tone, maar mij maakt dat niet zo veel uit, op een goedkopie gitaar heeft dat weer voordelen omdat het apparaat wat noisegate achtige taferelen uithaald, en het geheel wat beheersbaarder maakt op rumoerige podia..
Dat komt je sustain dan weer niet ten goede maar niets wat ik weer kan opveizelen met m'n andere spul.

Als je op een groter podium staat waar je daadwerkelijk kunt rond stampen is het zeker handig.

De zaal in lopen is zóóó 80's! :stop: Dat kan echt niet meer! :seriousf:

casper innosence
12 februari 2006, 19:11
Iemand ervaring met de Audio technica ATW 1451 ( prijzen tussen de 200 en 270) of met de (nieuwe?) Sennheiser Freeport prijzen rond de 300 euri.

bedankt

vulvasonic
12 februari 2006, 19:25
Ik wil ook draadloos. Ik wil per se kunnen stagediven en crowdsurfen. Met een snoer gaat dat wat lastig.

BLOK182
12 februari 2006, 19:28
Draadloos trekt me ook heel erg. Vroeger altijd bang voor toneverlies, maar come on, met een Gibson op je knieen en een Powerball halfopen, dan zal het je toch wel niezo merken:-) Ik ben altijd ontzettend druk en energiek op het podium, en heb al eens problemen met kabels gehad:-)

dickie
12 februari 2006, 19:52
Als je geen tone suck wilt: dB-Technologies Digital wireless... Kost wel ruim 1200 euri... Maar dan heb je wel wat! Heb altijd Sennheisers gehad (o.a G2)Ze zijn erg goed voor t geld - maar t verschil met de digitale is toch behoorlijk groot. Dus als je perfectionist bent met paar euri te besteden...

Succes ermee!

casper innosence
12 februari 2006, 20:10
"Ik ben altijd ontzettend druk en energiek op het podium, en heb al eens problemen met kabels gehad:-)"

Hehe ik ken et ja..

BLOK182
12 februari 2006, 20:28
Laatst nog, ik sprong van de drumriser en rende naar mijn kant van het podium, stond de zanger met zijn laars op mijn kabel. Het ding zo hard dat de ring van mijn straplock afbrak bij de gitaarband en de hele band in de rondte vloog. Dat was nog eens een emergencyrepair midden tijdens een nummer:d

casper innosence
12 februari 2006, 21:59
Netjes, ik heb eens gehad dat ik gewoon perongeluk op mn snoer stond en een been verzette en dat de plug gewoon in de jack input van mn gitaar afbrak...

gister tijdens een show sprong ik van de drumriser af en kwam denk ik op et snoer terecht en in eens begon mn geluid te haperen. rommelde wat met het snoer en het was weer terug...

vind et nu genoeg duss gaat er wireless komen. Heb iig een gelukje dat het bedrijfje van onze drummer stopt en spullen verkoopt waaronder ook een aantal wireless systemen...:D scheelt weer pegels en strax mooi samen met mn tuner in een 19" rackje inbouwen wat dan weer tussen de top en kast kan staan :D

BLOK182
10 maart 2006, 19:06
Morgen op stap voor wireless! Ik laat bevindingen wel horen!

jeroenb
11 maart 2006, 08:25
ik heb die nieuwe sennheiser 100 g2 , vind het absoluut geen miskoop
ik had hiervoor een samson treu div. ook wel leuk vor dat geld
maar had behoorlijk last van dat mijn clean geluid overstuurde, met deze heb ik er geen last meer van

BLOK182
12 maart 2006, 13:28
Heb nu een AKG WMS40 set, de nieuwe van musicstore voor zo'n 200 euro. Setje is degelijk afgewerkt (mooi, klein zendertje) en het klinkt best goed. Je mist een klein beetje hoog, en vooral met de gain merk je het. Mijn Powerball heeft zoveel gain dat ik die knop op 9 uur heb staan en dat is normaal ruim voldoende, maar door het draadloos systeem mis je net wat ehm....leven in de brouwerij, waardoor ik nu de gain wat meer opendraai:-) Vanmiddag ermee repeteren en volgende week 6 optredens ermee, ik post bevindingen nog wel:-)

http://www.thomann.de/prodbilder/185993.jpg

AART
12 maart 2006, 13:41
heb je de fame setjews nog geprobeerd, ik zit ook aan zo'n ding te denken.

Helter Skelter
12 maart 2006, 13:41
ik heb de EW-172 en gebruik 'm alleen op de grote(re) podia. Er is ontegenzeggelijk signaalverlies qua volume maar de oplossing is simpel: je amp wat harder zetten :satisfie:

casper innosence
12 maart 2006, 23:05
hey Blok,

is dat de WMS 40 single of Pro flex? en heb je dr ook de 19" module bij?

BLOK182
13 maart 2006, 12:21
Ik heb zo'n single. Zelfde als op het plaatje maar dan met 1 antenne en 1 volumeknop. Gisteren de hele middag mee gerepeteerd, klonk heel aardig en heeeeeeerlijk dat draadloos, je kan gewoon bizar druk en gestoord doen en gewoon doorspelen. Dat wordt lachen op het podium:D

casper innosence
13 maart 2006, 15:55
kee, ik zat zelf namelijk ook n beetje in die hoek te denken.. misschien toch de pro flex (zoiezo met 19" ) maar momenteel hebben we ffe geen drummer dus ook geen optredens, dus tis even in de vriezer geplaatst dit plan..

BLOK182
13 maart 2006, 17:48
Ik heb mijn laatste rib uit mijn lijf getrokken voor deze set, ivm een hele berg gave gigs die komende weken eraan komen. Maar denk niet dat ik der spijt van krijg:-)

Lucky1975
22 juni 2006, 13:57
ik speel nu sinds een paar weken draadloos met een Samson Airline 77, kostte me 250 euro. Ik ben dik tevreden, het is het zeker waard. Je kunt je gewoon veel vrijer bewegen zonder uit te hoeven kijken voor je kabel etc. Goed, het kost iets meer dan een kabel, maar dan heb je ook iets ;)

Heb de mijne gisteren verkocht, zovee klankkleur verlies...daar kon ik niet mee leven

Lucky1975
22 juni 2006, 14:04
Iemand ervaring met deze ?
Heb een samson airline gehad, maar dat was brakke geluid vond ik

http://www.musicstore.de/nl/Gitarren/6_74_PWIREGIT_18_PAH0003266-000/0/0/0/detail/musicstore.html

Nova
22 juni 2006, 18:36
Heb de mijne gisteren verkocht, zovee klankkleur verlies...daar kon ik niet mee leven

hm, nooit last van eigenlijk... ligt misschien ook wel aan de muziek die ik speel :D

Butger
23 juni 2006, 00:36
Als je geen tone suck wilt: dB-Technologies Digital wireless... Kost wel ruim 1200 euri... Maar dan heb je wel wat! Heb altijd Sennheisers gehad (o.a G2)Ze zijn erg goed voor t geld - maar t verschil met de digitale is toch behoorlijk groot. Dus als je perfectionist bent met paar euri te besteden...

Succes ermee!

http://www.musik-service.de/Funk-Mikrofon-dB-Technologies-Digital-2400-Guitar-UHF-System-prx395726663de.aspx

769 Euro inmiddels :sssh:

Ik kan hiervan wel soundsamples maken voor de geinteresserde (ik heb em zelf namelijk ook) samples van opnames met kabel tegenover opnames met de DWS 2400

artnaz
4 maart 2007, 23:47
Ik haal dit topic even op omdat ik er ook over zit te denken om op draadloos over te gaan. Vroeger was ik er pertinent tegen, ik heb geleerd dat op alle gebieden snoeren kwalitatief beter zijn dan draadloos.

Maar tijdens optredens zit ik altijd te kloten met snoeren. Ze blijven altijd ergens achter haken. Bovendien heb ik een nare gewoonte om ze voor mijn voeten weg te schoppen, ziet er niet uit dus... Onbezorgd (door de zaal) lopen lijkt me dus wel wat.

Ik wil geen bergen geld kwijt zijn, maar tegelijkertijd wil ik nauwelijks tone suck. Dus tweedehands lijkt me een goede optie. Nu kwam ik dit tegen: http://muziek.marktplaats.nl/effecten/80201885-gitaarzender.html?return=eJwVyNEKgyAUANB% of http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/79018472-akg-draadloze-gitaar-zender-en-bug.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqK jxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg %2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
En nieuw ziet dit er wel goed uit: http://www.thomann.de/gb/akg_wms40_pro_single_gb_set_eu63.htm

Is dat wat? En zouden jullie een paar modellen kunnen noemen die ik makkelijk tweedehands kan krijgen?

artnaz
6 maart 2007, 13:06
Anybody guys?

En waar hebben jullie de ontvanger (ik heb geen rack): ergens bij je amp en van daaruit naar de pedalen verbonden, of misschien al in je pedalboard?

intGod
6 maart 2007, 15:17
Shure PGX-14. 2 AA batterijen van het tankstation (10 voor 3 euro of zo). Elk setje gaat ongeveer 10 uur mee. Wel neem ik voor de zekerheid voor elk optreden nieuwe batterijen mee.

"Tonesuck" valt geweldig mee. Je verliest natuurlijk wel een klein beetje op het gebied van sustain (heeft te maken met ruisonderdrukking). Maar dat kan ik in ieder geval gewoon opvangen met een compressor en wat reverb of zo.

Ding zit momenteel nog gewoon ergens op het podium rond te slingeren maar eind deze week zit het netjes in een 19" rack ingebouwd. Samen met de Sennheiser IEM. :D

artnaz
6 maart 2007, 18:57
Klinkt goed. Jammer alleen dat ik dol ben op sustain...:D

Die Shure PGX-14 kost 500 euro als ik het zo bekijk, dus buiten mijn budget. Maar iemand ervaring met de apparaten die ik stuurde?

intGod
6 maart 2007, 20:03
Klinkt goed. Jammer alleen dat ik dol ben op sustain...:D

Dan zou ik zeker niet onder die Shure gaan zitten ...

artnaz
6 maart 2007, 20:36
Hmm... Oke, ik zal eens kijken dan. Bedankt!

cardinal
6 maart 2007, 21:34
ik doe zeker een optreden en een oefening of 5 met een batterij!

Nocki

Ik ook, nu spelen wij maar drie kwartier per set hoor.

Zender is prima, geluidsverlies is alleen voor de puristen merkbaar. Een rauser als ik hoort het verschil niet.

marlies_d
6 maart 2007, 22:24
hoiz
'k heb es geinformeerd in "alla brave" in Roeselare
en je verliest niets van kwaliteit
in tegendeel
das net zoals je met een gsm belt of zo.
gaat ongeveer 50m ver
en als je verder zit
komt het geluid wat achter waardoor je in verwaring kan gebracht worden.
de prijs is rond de €190
greetz Marlies

fretboardtoash
6 maart 2007, 22:28
zo'n ding zou ik weigenlijk oook moeten hebben ik loop vaak hetzelfde rondje, weet er iemand merken ofzo hiervoor? ik neem aan dat planet waves wel wat heeft maar iemand goede ervaring met merken?

artnaz
6 maart 2007, 22:51
zo'n ding zou ik weigenlijk oook moeten hebben ik loop vaak hetzelfde rondje, weet er iemand merken ofzo hiervoor? ik neem aan dat planet waves wel wat heeft maar iemand goede ervaring met merken? Ik zou zelf ook wel (populaire) goedkope modellen willen horen, want ik heb de ballen verstand van dat draadloze spul.

Zelf heb ik goede ervaringen met de apparatuur en Sennheiser, en een paar dingen van AKG. Beide merken leveren topspul. Shure moet ook goed zijn, maar geen ervaringen mee.

glacius
6 maart 2007, 22:58
hey all,
heeft er iemand een gitaarzender ofzoiets ?
wat is de prijs ?en blijft de kwaliteit hetzelfde ? :???:
alvast bedankt :lol:

grtz. :wink:

ik heb er verschillende gehad, vind de kwaliteit van mijn geluid dan erg benadeeld .. en het podia waar ik met until dawn op speel, is toch niet erg groot dus laat ik hem iedere keer maar thuis

artnaz
6 maart 2007, 23:04
ik heb er verschillende gehad, vind de kwaliteit van mijn geluid dan erg benadeeld .. en het podia waar ik met until dawn op speel, is toch niet erg groot dus laat ik hem iedere keer maar thuisZal ik hem dan maar voor je gebruiken...:p

Nee serieus, ik wil er wel eentje proberen als het niet te duur is...

glacius
6 maart 2007, 23:09
heb ze allang verkocht ! ... heb ook geen behoefte meer aan een wireless

Punt
7 maart 2007, 20:26
Ik gebruik de Sennheiser EW172 G2 en dat bevalt prima, had ik nooit verwacht. Ik gebruikte eerst Fatsoflex kabels, maar mis ze niet.
Volumeverlies heb ik niet, er zit een gain regelaar op, die moet je 1 x goed zetten. Ontvanger zit op m'n pedalboard.

artnaz
7 maart 2007, 21:22
Klinkt toch interessant. Ik wil wel zo'n tweedehands setje proberen voor het begin... Iemand ervaringen met een "Shure Marcad Diversity"?

The Mess
7 maart 2007, 21:30
De zaal in lopen is zóóó 80's! :stop: Dat kan echt niet meer! :seriousf:

Vind ik één van de leukere dingen van een draadloos systeem! :D
(Ik heb laatst een AC/DC tribute gehouden, en als je dan de Angus bent is het best handig. Voor het eerst in m'n leven gecrowdsurfd. MET GITAAR 8))

artnaz
7 maart 2007, 21:46
Voor het eerst in m'n leven gecrowdsurfd. MET GITAAR 8)) Man, dat is zoooooo cool...:blast:

De Beer
7 maart 2007, 23:21
Vind ik één van de leukere dingen van een draadloos systeem! :D
(Ik heb laatst een AC/DC tribute gehouden, en als je dan de Angus bent is het best handig. Voor het eerst in m'n leven gecrowdsurfd. MET GITAAR 8))My point exactly. De beste AC~Dc tracks zijn zelfs van vóór 1980.

nog erger, gitarist stapt tijdens de soundcheck de zaal in...luistert...
"de gitaar moet harder!"

Henkes
8 maart 2007, 11:30
Ik heb sinds kort een Sennheiser EW372 G2 Wireless setje...
En ik moet zeggen, ik ben er super tevreden mee!!

Hiervoor had ik een lowbudget DB technolgies VHF gitaarzender...
VHF mag/kan dus niet meer, en hij zat vast op 1 frequentie...

deze kan op 1440 verschillende frequenties draaien... maar dat kan de 172 ook...

waarom heb ik gekozen voor de duurdere 372:

- Multi-color display (in één oogopslag zien dat er iets mis is, b.v. een batterij die bijna leeg is: display op ontvanger wordt dan rood)

- Betere audiokwaliteit (verschil is niet héél duidelijk hoorbaar, maar is er wel degelijk. De 300-serie is qua audiokwaliteit wat beter)

- De bodypack heeft contactpuntjes waardoor deze in een (optionele) lader gezet kan worden en je niet continu batterijen hoeft te verwisselen (zeker handig als je in de toekomst ook nog eens in-ear gaat gebruiken)

- Er zit standaard een volledige rackmontage-set bij!

Ik kon de 172 krijgen voor 449 euro, en de 372 voor 749 euro
Al met al hebben deze bovenstaande punten me overtuigd dat de 372 voor mij een betere investering in de toekomst is dan de 172!

Mathidal
21 september 2009, 19:08
Laatst nog, ik sprong van de drumriser en rende naar mijn kant van het podium, stond de zanger met zijn laars op mijn kabel. Het ding zo hard dat de ring van mijn straplock afbrak bij de gitaarband en de hele band in de rondte vloog. Dat was nog eens een emergencyrepair midden tijdens een nummer:d

Dan heb je je kabel niet professioneel genoeg aangedaan, het moet op de volgende methode:

als je je band aan hebt, doe je de kabel rond je band aan de kant van je aanslaaghand (meest rechts, maar soms links als je linkshandig speelt) en sluit ze dan pas aan. Als deze instructie niet duidelijk is, kan ik wel wat specifieker gaan.

Ik heb het getest en het is erg moeilijk om ze eruit te snokken zo. Vandaar dat ik het nu standaard doe. :D

Kakihara
21 september 2009, 19:15
Dan heb je je kabel niet professioneel genoeg aangedaan, het moet op de volgende methode:

als je je band aan hebt, doe je de kabel rond je band aan de kant van je aanslaaghand (meest rechts, maar soms links als je linkshandig speelt) en sluit ze dan pas aan. Als deze instructie niet duidelijk is, kan ik wel wat specifieker gaan.

Ik heb het getest en het is erg moeilijk om ze eruit te snokken zo. Vandaar dat ik het nu standaard doe. :D

Ik hoop dat hij het na 2,5 jaar al een beetje doorheeft ;)

macwilliams
21 september 2009, 19:16
Toch leuk dat je na 2,5jaar nog reageert

Mathidal
21 september 2009, 19:41
Whoops, niet op de datum gelet. Ik gebruikte gewoon de zoekfunctie omdat ik eens info wilde over draadloze zendertjes.

Leek me wel vet om in de badkamer te spelen terwijl mijn versterker in mijn kamer staat. :punk:

Ik zal nog zien of daar iets mee zal doen.

Kunnen deze draadloze zendertjes nog wat extra dan enkel een gitaar dienen?
http://www.leo-caerts.be/newsite/view.php?scID=27&catID=84

En ik zie niet goed wat er in de gitaar moet en wat waar aangesloten moet worden, ziet me er nog niet duidelijk genoeg uit. :D

snaarplukker
21 september 2009, 23:00
Ach, nu we toch 2 1/2 jaar verder zijn wil ik informeren of die draadloze setjes nu zo kwalitatief zijn verbeterd dat het geen toonsuckers meer zijn.
Zijn daar al ervaringen mee?

Mathidal
21 september 2009, 23:03
Dit is echter een low-cost zender (mja, voor mijn budget is het nog altijd een grote som, maar ja), dus misschien dat bij de mijne meer tone-suck zit.

Lijkt me wel hip als ik hem zou testen. Zo de ganse winkel doorlopen. :p

lindstrom
22 september 2009, 10:44
heb zelf in het verleden 2 systemen gehad, echter beide systemen bleef ik problemen hebben met de kwaliteit van het geluid, dynamics verdwenen gewoon.

Geef mij maar een goede kabel, dan loop ik wel wat minder over het podium.

en geef toe, wanneer sta je nou echt op een groot podium?

Hiro
22 september 2009, 12:20
Ik ga er binnekort zelf ook voor kijken, maar ik ga gewoon s naar de winkel en ik probeer m daar uit en de beste neem ik mee naar huis (voor mn budget dan :P ) en als hij na repetitie en thuis tog niet is wat ik zoek gaat ie gewoon terug.

er is geen betere manier om erachter te komen of t nou echt goed werkt ja of nee

HaroldA
22 september 2009, 12:29
heb zelf in het verleden 2 systemen gehad, echter beide systemen bleef ik problemen hebben met de kwaliteit van het geluid, dynamics verdwenen gewoon.

Dat had ik ook bij mijn Sennheiser EW172G2. Met m'n X2 hoor ik geen verschil! :rockon: