PDA

View Full Version : Gear Ben Harper en meer



guitarmusicman
12 oktober 2002, 17:45
Ey ik had even een vraagje : wie weet er met wat voor een gitaren ben harper speelt of anders nog liever of daar een site over is. Daarnaast zou ik ook even willen weten of hij ooit in Europa een concert gegeven heeft en of hij dat van plan zou zijn. Op zijn site staan wel concert-data maar die zijn allemaal in Amerika en om daar nou ff naartoe te vliegen....Als hij een concert in Nederland gaat uitvoeren wil ik er namelijk zeeker bij zijn!! Maar hij zal er vast niet bekend genoeg voor zijn om in Nederland of Europa een concert te geven.

Maarja misschien weten jullie er dus meer vanaf : Gear en concerten...
thanx...

ah ik heb nu een beetje beter op de site gezochd en ben er een stuk wijzer van geworden..Die data van concerten en zo hoef ik dus niet meer zozeer te weten (tot eind 2002 doetie nix meer, hij is een nieuw album aan het opnemen) Maar over zijn gitaren zou ik alsnog meer willen weten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guitarmusicman op 2002-10-13 17:11 ]</font>

guitarmusicman
14 oktober 2002, 22:39
Jo,
ik weet alles nu al dus bedankt voor alle reacties :grin: ....Neh maar ik hoef er in ieder geval geen meer, ben een stuk wijzer geworden op het forum van Ben harper z'n site..
mzzl
p.s Mehhn wat zijn er hier volgens mij veel ben harper fans :grin: