PDA

View Full Version : pain of salvation



sebass
11 oktober 2002, 20:07
Ik hoor er op het forum heel weinig van terwijl ik ze erg goed vind. Ben ik de enige? Ik ben gister naar hun concert gegaan en het was top. Heel strak mooi geluid, gewoon precies zoals het hoort.

Thomasvv
12 oktober 2002, 00:06
Ik heb ze in het voorprogramma van DT gezien.. en was opzich wel aardig :smile: Daarna ben ik wat albumpjes gaan kopen en nu heb ik ze allemaal. Zeker goeie band. Beetje DT-kloon af en toe, maar da mag best wel :smile:

Ik had eigenlijk best wel naar dat concert gewild.. maar ja... als je de dag erna hoort dat er een concert was, is het lastig om kaartjes te krijgen :grin:

d'Ordeal
14 oktober 2002, 21:02
DT klonen? PoS raakt mij veel meer. Ik ben niet de enige: lees gastenboek op http://www.painofsalvation.com

coal
17 oktober 2002, 16:21
Kheb ze zondag gezien in Zwolle, perfect optreden. Inderdaad 't is ook symfo-metal, of hoe je het ook wilt noemen, maar het heeft toch inderdaad soms wat meer gevoel dan DT. Coole gitaar trouwens zo'n Parker. Ook wel grappig dat de zanger/gitarist en de gitarist niet voor elkaar onder doen. Verder ook goeie muzikanten hoor. Zowel drums als bas goed voor elkaar en leuke interactie met het publiek. Almetal een hele goeie band...

Komkommerschijfje
17 oktober 2002, 22:39
Ken 't wel.. klinkt lekker :smile:

Ic3gl0vE
19 oktober 2002, 15:26
kep een cd van ze en die is wel relaxed ja