PDA

View Full Version : AllodoX goes warwick



AllodoX
11 oktober 2002, 18:03
ja ja.. :smile:

voor de liefhebber.. m'n MTD kingston met Bartolini preamp + pickup staat vanaf morgen / maandag te koop bij Feedback in Rotterdam :smile:

en wat heeft oom AllodoX daarvoor in ruil genomen ? nou.. dit dingetje :

http://www.allodox.nl/graphics/warwick/

zoals je ziet moet ie nog wel beetje worden schoongemaakt + afgestelt.. ik ga er Bartolini P8S + J9L-1 pickups in stoppen, en misschien.. heeel misschien ooit nog actief maken.. maar hij klinkt op zich passief best lekker :smile:

flearulez
11 oktober 2002, 19:30
Wat heb je voor die mTD terug gekregen, toch niet die hele Warwick?
zijn ze erg schappelijk in inruil daar bij Feed-back?
Ging je niet voor een tumb5?? dit is die toch niet, of liep je deze tegen het lijf?


BTW, geile bas Tim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: flearulez op 2002-10-11 19:32 ]</font>

AllodoX
11 oktober 2002, 19:45
Hij's wat donkerder dan op de foto's b.t.w. :smile:

Feedback is op zich wel redelijk qua inruil, alleen doen ze ( normaliter ) geen inruil op occasions.. maar voor de wereldberoemde ( * kuch * ) superbassist ( * nogmaals kuch * ) AllodoX maakten ze uiteraard een uitzondering. :razz:

* hint *'t zit 'm in de overtuigingskracht :wink:

AllodoX
11 oktober 2002, 19:53
't is trouwens een warwick uit 1993.. dat betekend dat ie nog de traditionele bronzen topkam heeft, en een volledig wenge nek.

de nieuwere warwicks hebben een plastic topkam, omdat de bronzen te duur was of zo iets.. de nieuwe warwicks hebben ( meestal )een ovankol nek met alleen een wenge fretbord.

de meerderheid van de (ex-) warwick bassisten vinden dat de oudere warwicks beter gebouwd zijn.. mjah.. 'k zou het nie weten.. eens een keertje vergelijken binnenkort..

jaspertomas
11 oktober 2002, 20:20
gefeliciteerd, je hebt een warwick. Nou nog ff schoonmaken en weer fotootjes maken, ben benieuwd hoe ie er dan uitziet :smile:

BasPete
11 oktober 2002, 21:05
ik vind de picks op zich (als ze er eenmaal inzitten) erg cool, ik vind de body persoonlijk wat minder, maar goed dat ik smaak.....geloof ik...

Dogma
11 oktober 2002, 22:51
Mooi hoor! Lekker stukkie hout....
`T heeft wel wat zoŽn Warwick, straalt klasse uit. Veel plezier met je nieuwe speeltje!

basswasp
12 oktober 2002, 08:30
Mooie bas! En nog 4-snaar ook! Klasse! :grin:

onZ
12 oktober 2002, 09:35
Mooi hoor! Waar hebben ze die vandaan getoverd? Volgens mij heb ik die Fortress niet zien hangen/staan dinsdag.
Waarvan is die body gemaakt, ik doe maar een gok: ovangkol?

AllodoX
12 oktober 2002, 10:29
Die stond al maanden in de winkel zei 'ie..

de body is gewoon Maple, met een 'antique tabacco' kleurtje..

Maui-San
12 oktober 2002, 17:31
Mooie bas. Gefeliciteerd &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Maui-San op 2002-10-12 17:32 ]</font>

ToolRulez
12 oktober 2002, 18:01
Heej, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Ik heb vandaag op je MTD gespeeld (ik was bij feedback en ik dacht, ik ken die bas ergens van :smile:).

AllodoX
12 oktober 2002, 22:04
speelt lekker he ? :smile:

ToolRulez
13 oktober 2002, 01:08
Ja, inderdaad. En wat een verschil tussen passief en actief, zodra je de switch omzet gaat er een wereld voor je open :smile:.

AllodoX
13 oktober 2002, 11:20
uh.. dat is parallel vs serieel :wink:

ToolRulez
13 oktober 2002, 13:52
ooow, sorry.

Ik heb er nog niet zo veel verstand van.

basswasp
13 oktober 2002, 19:19
Maar wat klinkt er nou beter? Serieel of parallel?

Semafoor
13 oktober 2002, 20:05
Das persoonlijk, maar met serieel heb je meer mogelijkheden (je gebruikt dan beide elementen tegelijk), de meeste mensen geven dit de voorkeur.

AllodoX
13 oktober 2002, 21:39
parallel = meer warmte, minder output

serieel = meer punch, meer output

bj
14 oktober 2002, 10:35
AllodoX, volgens mij heb je (net als ik) chronisch last van GAS (gear acquisition syndrome). Die MTD had je toch pas een paar maanden? Tja op een gegeven moment moet je kiezen zeker, dat herken ik wel. Ik zit eraan te denken om een Cort Curbow 5 te kopen. Geil basje voor een leuke prijs, je moet toch wat doen om je GAS te onderdrukken niewaar?
L8r,
Ben

AllodoX
14 oktober 2002, 11:23
daarom heb ik ook een oudere bass gekocht, die ik ga opknappen... dat is onderdeel van de afwenningskuur..

De andere bassen gaan van de week de deur uit, en de speakercab wordt ook ingewisselt voor een kleinere.

frenske
14 oktober 2002, 16:08
Wat kost die MTD Kingstone in de winkel?

AllodoX
14 oktober 2002, 16:43
nieuw zijn ze 673 geloof ik.. maar ik had 'm ( uiteraard :wink: ) met korting.

AntY
14 oktober 2002, 17:11
dat willen wij natuurlijk niet weten
jij had je MTD toch ubergoed verbouwd? wat kost de jouwe bij feedback :smile: