PDA

View Full Version : Luie Hond



Dila
29 oktober 2001, 20:31
Kennen jullie de nederlandse reggae band Luie Hond? Ik heb ze gezien op Artquake en het was zeker weten een leuk bandje! Ze hebben ook een site http://www.luiehond.nl daar kan je ook een paar mp3-tjes downloaden.

Yorrit
7 november 2001, 23:14
Ja, ik had ze op lowlands gezien, en vond ze ook wel leuk. beetje Doe Maar (zonder te veel te gaan vergelijken :smile: )

PeArLjAm
9 november 2001, 17:08
ik ben ook op artquake geweest, k vond luie hond wel geinig maar niet echt goed ofzo. Maar muzikaal zat het wel goed in elkaar opzich. K vond green lizard beter maar die gasten zijn echt niet zo goed in gitaarspelen het klinkt alleen cool en je kan er lekekr op jumpen

Kitaarhiero
9 november 2001, 19:30
Jah zekah man...

Luie hond is relaxed man...

Dila
9 november 2001, 21:23
green lizard was echt vet cool ik vind t echt een goeie band hoor. maar ligt zeker weer aan mij.

PeArLjAm
9 november 2001, 23:06
Nee hoor green lizard is wel cool alleen op technisch muzikaal gebied steld het niet zoveel voor maar zoals ik al zei, pitje bouwuh en het komt wel goed denk ik zo..

Yorrit
9 november 2001, 23:48
ik vind Green Lizard wel grappig. niet meer niet minder.. tis zeker niet mn favoriete band.

en nog ff door over Luie Hond: nou eigenlijk over een andere Reggae band: Beef! kent iemand die? en hoe vinden jullie et? ik heb ze drie keer gezien en iedere keer was et lekker "skanken"

Kitaarhiero
10 november 2001, 11:11
Beef is wel ook wel cool jah.

Grooveyard21
22 november 2001, 14:06
Luie hond is vet cool.