PDA

View Full Version : Godin exit 22



GGKing
30 december 2005, 22:51
Hoi allemaal.

Ik wil graag een Godin exit 22 (rosewood fretboard) uitproberen, op internet kan ik geen winkel vinden die hem in het (internet)assortiment heeft, weet iemand er een te staan in de regio Rotterdam?

Rewind
30 december 2005, 23:08
volgens mij staat er bij feedback 1, kan me iig herinneren dat ik er daar wel eens op gespeeld heb

Hankey
31 december 2005, 00:53
Feedback heeft er idd eentje staan. Ik heb er ook even op gespeeld en vind em best goed spelen, al zijn de halzen van de LG's net wat soepeler. Ik heb em niet ingeplugd, dus ik zou niet weten hou hij (versterkt) klinkt...

Walternativo
31 december 2005, 01:06
Ik weet in ieder geval dat ik zelf HEEL tevreden ben over mn eigen nieuwe Godin!

GGKing
2 januari 2006, 17:19
Hoi,

Bedankt voor de reacties, ga binnenkort zeker kijken bij feedback.
Heeft iemand ervaring met deze gitaar en wat zijn goede alternatieven in deze prijsklasse (400-500 euro) ik ben nl op zoek naar een mooie allround gitaar (single en HB) met een niet te smalle hals.

Groet,
GGking

GGKing
2 januari 2006, 17:20
Hoi,

Bedankt voor de reacties, ga binnenkort zeker kijken bij feedback.
Heeft iemand ervaring met deze gitaar en wat zijn goede alternatieven in deze prijsklasse? (400-500 euro) ik ben nl op zoek naar een mooie allround gitaar (single en HB) met een niet te smalle soepele hals en lekker lage actie.

Groet,
GGking