PDA

View Full Version : mooier geluid?



ibanezman
10 oktober 2002, 21:22
yo
als ik zou moeten kiezen tussen een semi-electrishe gitaar of akoestish-electrish wat kan ik dan beter nemen? wat ligt beter in prijs en maakt het geluid wat uit..ja tis helemaal verschillend maar wat is een mooier geluid?

Moonchild
10 oktober 2002, 23:29
je zegt het zelf, het is verschillend, het hangt er maar vanaf wat je zelf mooier vindt

ibanezman
11 oktober 2002, 14:39
hmm...oke;)

Phizer
11 oktober 2002, 16:34
idd, wat Moonchild zegt, het is geen kwestie van 'beter/mooier' maar van smaak.

ibanezman
11 oktober 2002, 17:19
yep gelijk maar kwou weten wat jullie dr van vonden

sebass
11 oktober 2002, 17:36
Op 2002-10-10 21:22, schreef ibanezman:
yo
als ik zou moeten kiezen tussen een semi-electrishe gitaar of akoestish-electrish wat kan ik dan beter nemen? wat ligt beter in prijs en maakt het geluid wat uit..ja tis helemaal verschillend maar wat is een mooier geluid?


semi-electrishe gitaar: wel soli, blues, jazz. Dus meer wat je ook op een electrische speelt.
akoestish-electrisch: net als een gewone western dus voor akkoorden en beetje clapton stuff. Dus alles wat je op een akoestische speelt.

Dus wat jij wilt. Jij maakt de keus.

Rutger
14 oktober 2002, 13:50
t Zijn eigenlijk twee totaal verschillende gitaren. Semi-elektrisch geeft idd een elektrische sound. Voor een elektrische gitaar klinkt hij clean geweldig en kun je er mooie jazzy begeleidingen mee spelen, maar ga er geen open akkoorden op rammen. Dan kun je veel beter een akoestisch elektrische gitaar aanschaffen. Heel leuk voor unplugged nummertjes ook.