PDA

View Full Version : Wat te kopen met 49 euro?



yootje
30 december 2005, 20:02
Ik heb 49 euro gekregen en nu is mijn vraag wat ik daar het beste mee kan doen op gitaargebied. Ik heb een Ibanez GAX30BK.

Ik zit aan het volgende te denken:

http://feedback.nl/?id=55&b=HB01

Heel goedkoop wah-effect (is het waar dat je dan een soort Jimi Hendrix sound krijgt?)

http://feedback.nl/?id=55&b=505II

Multi-effect. Maar wat krijg je voor 49 euro?

Hebben jullie nog meer ideeen en/of ips? Alvast bedankt!

Daniël_san
30 december 2005, 20:04
5 setjes snaren?

Walternativo
30 december 2005, 20:05
ja. geen electrische gitaar.

yootje
30 december 2005, 20:06
Grr, kutforum.

Ik heb 49 euro gekregen en nu is mijn vraag wat ik daar het beste mee kan doen op gitaargebied. Ik heb een Ibanez GAX30BK.

Ik zit aan het volgende te denken:

http://feedback.nl/?id=55&b=HB01

Heel goedkoop wah-effect (is het waar dat je dan een soort Jimi Hendrix sound krijgt?)

http://feedback.nl/?id=55&b=505II

Multi-effect. Maar wat krijg je voor 49 euro?

Hebben jullie nog meer ideeen en/of ips? Alvast bedankt!

yootje
30 december 2005, 20:07
Het forum werkt niet mee, geduld...

nielsduursma
30 december 2005, 20:09
wat je helemaal gratis kan doen is dit topic in het juiste forum plaatsen :-D

koennie
30 december 2005, 20:13
koop een tweedehands crybaby voor 50 euri's op MP oid, altijd beter dan zo'n plastic stuiterding. Succes!

Tupelo
30 december 2005, 21:02
Koop mijn Boss DS2 :wink: die met ingang te koop is.

rscalex
30 december 2005, 21:02
verder sparen tot je er iets goed mee kan kopen :wink:

BLOK182
30 december 2005, 21:15
49 euro...een PRS sticker en een MesaBoogie-koffiebeker ofzo :-D

Guitar Martijn
30 december 2005, 22:18
Een Boss DS1 oid :)

Dirk_Hendrik
30 december 2005, 22:35
www.marktplaats.nl

nieuw goed spul voor 49 euro is bijna niet te vinden.

the feable
30 december 2005, 23:46
een big muff :-D

X-Ray
31 december 2005, 00:49
98 plectrums? ;)

Bij marktplaats.nl inderdaad gaan heel wat pedaaltjes voor rond de 50 euro doorheen. Zo heb ik een Ibanez PH7 phaser en een Boss Os-2 overdrive/distortion pedaal voor ieder 40 euro gescoord.

Wat voor versterker heb je? Ik heb een Behringer GM108, en daarmee moest je wel 5 instellingen (incl. volume) aanpassen om tussen clean en disto te schakelen. Dan is zo'n pedaaltje daarvoor echt een uitkomst :D .

Ik raad iig aan om eerst te kijken wat je wilt hebben, en dan te kijken voor hoeveel je dat kan krijgen. Probeer anders eerst wat uit bij feedback, en dan vind je vast iets van, dát wil ik hebben.

Azrael
31 december 2005, 11:20
Hey Yoot....Die Zoom zou ik niet doen als ik jou was. Ga dan door voor een Vamp2 (want die kosten ook niks). Anders inderdaad bij die andere Behringer spullen kijken. Ze hebben leuk spul maar verwacht geen top kwaliteit spullen. En verwacht uit je Cube15 geen super distortion met een pedaaltje ervoor. Anders marktplaats.nl afstruinen inderdaad. De meeste digitale zooi die goedkoop is klinkt namelijk alsof je een bak ruis open trekt en dat is nogal storend als je speelt.
Succes met de "krekekrekekrek"! :razz:

Azrael
31 december 2005, 11:22
Hey Yoot....Die Zoom zou ik niet doen als ik jou was. Ga dan door voor een Vamp2 (want die kosten ook niks). Anders inderdaad bij die andere Behringer spullen kijken. Ze hebben leuk spul maar verwacht geen top kwaliteit spullen. En verwacht uit je Cube15 geen super distortion met een pedaaltje ervoor. Anders marktplaats.nl afstruinen inderdaad. De meeste digitale zooi die goedkoop is klinkt namelijk alsof je een bak ruis open trekt en dat is nogal storend als je speelt.
Succes met de "krekekrekekrek"! :razz:

Azrael
31 december 2005, 11:22
Hey Yoot....Die Zoom zou ik niet doen als ik jou was. Ga dan door voor een Vamp2 (want die kosten ook niks). Anders inderdaad bij die andere Behringer spullen kijken. Ze hebben leuk spul maar verwacht geen top kwaliteit spullen. En verwacht uit je Cube15 geen super distortion met een pedaaltje ervoor. Anders marktplaats.nl afstruinen inderdaad. De meeste digitale zooi die goedkoop is klinkt namelijk alsof je een bak ruis open trekt en dat is nogal storend als je speelt.
Succes met de "krekekrekekrek"! :razz:

ONGELOOFLIJK KUTFORUM!!! :-?

Azrael
31 december 2005, 11:23
Hey Yoot....Die Zoom zou ik niet doen als ik jou was. Ga dan door voor een Vamp2 (want die kosten ook niks). Anders inderdaad bij die andere Behringer spullen kijken. Ze hebben leuk spul maar verwacht geen top kwaliteit spullen. En verwacht uit je Cube15 geen super distortion met een pedaaltje ervoor. Anders marktplaats.nl afstruinen inderdaad. De meeste digitale zooi die goedkoop is klinkt namelijk alsof je een bak ruis open trekt en dat is nogal storend als je speelt.
Succes met de "krekekrekekrek"! :razz:

ONGELOOFLIJK KUTFORUM!!! :-?

Azrael
31 december 2005, 11:24
Hey Yoot....Die Zoom zou ik niet doen als ik jou was. Ga dan door voor een Vamp2 (want die kosten ook niks). Anders inderdaad bij die andere Behringer spullen kijken. Ze hebben leuk spul maar verwacht geen top kwaliteit spullen. En verwacht uit je Cube15 geen super distortion met een pedaaltje ervoor. Anders marktplaats.nl afstruinen inderdaad. De meeste digitale zooi die goedkoop is klinkt namelijk alsof je een bak ruis open trekt en dat is nogal storend als je speelt.
Succes met de "krekekrekekrek"! :razz:

ONGELOOFLIJK KUTFORUM!!! :-?

Azrael
31 december 2005, 11:37
test...kutforum post nou eens! Na een half uur zie ik mijn vorige post nog niet....

OH MIJN GOD! Sorry...nu staan "ze" er wel :lol:

schizo910
31 december 2005, 11:56
test...kutforum post nou eens! Na een half uur zie ik mijn vorige post nog niet....

OH MIJN GOD! Sorry...nu staan "ze" er wel :lol:

als dat gebeurt moet je even via je profiel naar je laatste post gaan, die aanklikken en dan staat ie er wel... 't is kut, maar zo werkt het forum momenteel nu eenmaal...

Azrael
1 januari 2006, 03:06
test...kutforum post nou eens! Na een half uur zie ik mijn vorige post nog niet....

OH MIJN GOD! Sorry...nu staan "ze" er wel :lol:

als dat gebeurt moet je even via je profiel naar je laatste post gaan, die aanklikken en dan staat ie er wel... 't is kut, maar zo werkt het forum momenteel nu eenmaal...

Yupz , ik weet het maar ik ben zolang al niet meer hier geweest dat ik het vergeten was.... :razz:

phx
1 januari 2006, 13:41
5 kratjes bier :lol:

Speeddemon
2 januari 2006, 13:50
5 kratjes bier :lol:
Of 9 kratjes Jupiler (vorige week aanbieding) + change voor 3 zakken chips. :cool:

LPplayer
3 januari 2006, 20:36
Beste koop 10 euro bij leggen en dan Boss DS1

Is een zeer bruikbaar en gewaardeerd pedaaltje door gitaristen uit verschillende genres.
Kijk maar op http://guitargeek.com

dejohan
4 januari 2006, 10:46
Ja de Boss DS-1
Of een de Ibanez Tubescreamer TS7.

Alpha
5 januari 2006, 11:53
Met €50 zou ik gaan voor de Behringer V-Amp, ik heb die ook, nu gebruik ik natuurlijk mn Boss GT-5 (niet meer te verkrijgen) maar die V-Amp doet het nog redelijk, het enige nadeel is dat er een korte stilte is tussen het switchen van effecten, maar dat is ideaal om mee te beginnen...
En mensen probeer eens te antwoorden op de vraag ipv alle mogelijke voorwerpen voor 50 euro op te sommen... :wink:

Stitch
6 januari 2006, 10:24
Oefenmateriaal van Troy Stetina! Of ander lesmateriaal natuurlijk. Een goede techniek heb je veel meer aan dan snel die 49 euro omzetten in een goedkoop flutpedaal!

yootje
6 januari 2006, 19:24
Ik ben al in onderhandleing voor een tweedehands V-amp :)

Alpha
7 januari 2006, 11:08
Ik heb een V-amp 2 te koop voor €99, in perfecte staat...
weg wegens aankoop GT-5

Azrael
8 januari 2006, 23:18
Mafkees....voor 99 euro koop je hem bijna nieuw. Ga iemand anders maar oplichten! :-D

Wilbert
9 januari 2006, 12:32
Ik heb 49 euro gekregen en nu is mijn vraag wat ik daar het beste mee kan doen
Put-opties Talpa kopen en dan van je verdiende geld een dikke set aanschaffen...

Dude
10 januari 2006, 15:10
Koop een fles drank een pakje shag en ga naar de hoeren (wa kos da ?), je moet toch ergens beginnen om de blues te krijgen.


jaja.... alsof jij dat weet...

een fles drank is al snel tussen de 15 en 20 euro, pakkie shag 5 euro

zit je al op 25 euro... waar vind je in godsnaam een hoer die jou voor de resterende 24 euro zou beklimmen :roll:

robert-gitarist
10 januari 2006, 17:41
ach die hoer zou je vast wel willen matsen met die ene euro die je te kort komt...wie wil nou een arme muzikant teleurstellen..die ene euro :P :D

Wilbert
11 januari 2006, 12:10
Ik heb trouwens liever nog een fles drank dan een hoer.
Alcoholist!