PDA

View Full Version : Iemand ervaring met Mainstreet Guitar Shop in Scharwoude?



Mienmachine
29 december 2005, 19:29
Heeft iemand ervaring met Mainstreet Guitar Shop in Scharwoude?

Beetje service?

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:01
Jah....best wel een goeie zaak, alleen de service........
Ooit heb ik er een pakje snaren gekocht en na twee dagen brak er een snaar, ik had de aankoopbon nog maar kreeg ondanks dat toch mijn geld niet terug, service vind ik dus niet zo....

Fumi SG
29 december 2005, 20:08
Vind je het gek? :-?

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:13
Een beetje wel ja, ik had wel verwacht dat er garantie op zat.

sickpunk
29 december 2005, 20:15
uhm nee.... dat lijkt me wel erg appart

Robbert
29 december 2005, 20:17
Dude.. dat kan je niet menen! :o

Ze hebben echt niet die snaar terug genomen en een nieuw setje gegeven? Ik zou naar de consumentenbond stappen! :P

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:23
Consumentenbond gaat me wel erg ver, een nieuwe snaar had ik wel verwacht ja, volgens mij zijn ze dat ook verplicht als iets zo snel na aankoop al stuk gaat, maar goed...ik heb er verder geen werk van gemaakt omdat ik daar niet zoveel zin in had.....voor een snaar, het is een wijze les geweest, ik koop daar geen snaren meer.

strattie
29 december 2005, 20:23
net alsof je dat bij een andere winkel wel terug krijgt :roll:

Orpheo
29 december 2005, 20:25
en wat een serieuze reacties weer op noot muskaat.....
wat een rukker is t ook.

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:29
en wat een serieuze reacties weer op noot muskaat.....
wat een rukker is t ook.

Wat een vreemd reactie.

Orpheo
29 december 2005, 20:31
en wat een serieuze reacties weer op noot muskaat.....
wat een rukker is t ook.

Wat een vreemd reactie.

en jou reactie dan van je snaren..




edit: :evil: ga ik er zelf op in.

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:37
Ok, ik geef toe, ik had er meer werk van moeten maken....maar in dit geval was het misschien wel een klein beetje mijn eigen schuld, normaal speel ik altijd gitaar met latex handschoenen aan, want zoals jullie ongetwijfeld weten tast het vet en de zuren die van je vingers op de snaren terecht komen de snaren enorm aan, dit keer had ik geen handschoenen meer op vooraad.....dus ik dacht, ach....ik probeer het eens.
Maar goed, zij hadden ook gewoon een nieuw setje kunnen geven als service vind ik.

Orpheo
29 december 2005, 20:44
Ok, ik geef toe, ik had er meer werk van moeten maken....maar in dit geval was het misschien wel een klein beetje mijn eigen schuld, normaal speel ik altijd gitaar met latex handschoenen aan, want zoals jullie ongetwijfeld weten tast het vet en de zuren die van je vingers op de snaren terecht komen de snaren enorm aan, dit keer had ik geen handschoenen meer op vooraad.....dus ik dacht, ach....ik probeer het eens.
Maar goed, zij hadden ook gewoon een nieuw setje kunnen geven als service vind ik .

en daar zit nu net het probleem.

Veekeren
29 december 2005, 21:17
Noot Muskaat... hoe lang speel je al vraag ik me af?

bert k
29 december 2005, 21:24
Jah....best wel een goeie zaak, alleen de service........
Ooit heb ik er een pakje snaren gekocht en na twee dagen brak er een snaar, ik had de aankoopbon nog maar kreeg ondanks dat toch mijn geld niet terug, service vind ik dus niet zo....
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Robbert
29 december 2005, 22:00
We gaan gewoon door hoor :D

Als ik Noot was, zou ik terug gaan naar die winkel met de vijf snaren die er nog opzitten en die gewoon terug geven. Ik bedoel, als er 1 snaar breekt, zullen er meerdere volgen, toch?

srv-man
29 december 2005, 22:12
Jah....best wel een goeie zaak, alleen de service........
Ooit heb ik er een pakje snaren gekocht en na twee dagen brak er een snaar, ik had de aankoopbon nog maar kreeg ondanks dat toch mijn geld niet terug, service vind ik dus niet zo....

:-D :-D Je hebt helemaal gelijk mijn beste Noot, als ik me niet vergis zijn ze verplicht volgens europees recht 2 jaar garantie te geven. Je snaar zou dus zondermeer direct vervangen moeten worden. En dan heb ik het nog niet over de overige geleden schade (het gebroken uiteinde had wel in je oog terecht kunnen komen, hierover staan meestal ook geen waarschuwingen op de verpakking)
Ik heb zelf zo ook nog wat schade cases lopen her en der in binnen- en buitenland. Misschien moeten we ons als gitaristen verenigen in een soort consumentenbelangenbehartigingsvereniging en ze voor het gerecht dagen.
Ik ga door tot de Hoge Raad en anders naar het Europese hof.

Mienmachine
29 december 2005, 23:37
Heeft iemand ervaring met Mainstreet Guitar Shop in Scharwoude?

Beetje service?

Mienmachine
29 december 2005, 23:38
Heeft iemand ervaring met Mainstreet Guitar Shop in Scharwoude?

Beetje service?

bert k
30 december 2005, 00:19
Ja, hele goeie service die lui! Ik had een setje snaren en na twee dagen brak er een snaar. De hoge E. Ik had de bon niet eens meer, maar die gasten zeiden meteen:"Geen probleem! Breng de twee stukken maar, dan worden ze gratis gelast!" Nou, dat is toch netjes...

Fumi SG
30 december 2005, 00:22
hmz.... bij mij wilden ze niet lassen. :-? Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat de snaar op z'n minst gelijmd werd, ik had toch liever een gelaste snaar maar dat bleek achteraf ook helemaal niet te kunnen. Nylon snaar ofzo? :???:

Walternativo
30 december 2005, 01:28
ben ik nou de enige die denkt dat het toch wel ergens IETS zegt over hoe snel de mensen in die winkel met een glimlach met hun hand over hun hart strijken en je dan maar voor de grap zo'n verrekte snaar geven omdat je de moeite neemt voor zo'n ding terug te komen naar hun winkel?

Als ik in die winkel werkte zou ik t misschien uit zakelijk oogpunt voor de toekomst zelfs wel gedaan hebben hoe zot t ook klinkt :P maar goed je wilt ook niet dat één of andere zot altijd terug komt met gezeur over de hoge E die hij drie kilometer omhoog heeft gedraaid.

Ingewikkeld commercieel gedoe over een snaar.
Loos.

Mienmachine
30 december 2005, 09:19
Het is wel grappig maar kunnen jullie het ergens anders uitvechten over die snaar :wink:

Ach laat maar.

Axelll
30 december 2005, 10:07
Ik ben der wel een paar keer geweest.

Mooi spul, redelijke prijzen en de 'collectie' veranderd best snel.

Goed de service vind ik best redelijk alleen die gast schreeuwt een beetje (of hij is gewoon doof)

Al met al best goed zaak met redelijke service

Noot Muskaat
30 december 2005, 12:02
Donderstenen! jullie houden mij voor de gek, nu heb ik het pas door!! :lol:

hansies
30 december 2005, 17:15
Jah....best wel een goeie zaak, alleen de service........
Ooit heb ik er een pakje snaren gekocht en na twee dagen brak er een snaar, ik had de aankoopbon nog maar kreeg ondanks dat toch mijn geld niet terug, service vind ik dus niet zo....
als ik elke keer dat ik een snaar brak men geld terug kreeg , dan was ik nu wat rijker..............................man man man toch :roll:
snaren breken nu eenmaal, zeker als men ze slecht bevestigd.... :oops: :oops:

guitartub
30 december 2005, 17:25
Donderstenen! jullie houden mij voor de gek, nu heb ik het pas door!! :lol:

DONDERSTENEN??? Nee hoor, ze zijn hier altijd bloedserieus! :-D

Marcel61
31 december 2005, 02:30
hebben ze daar - geen 2ehans snaar...

Ik voel inspiratie opkomen voor een hit :D :D :D :D :razz:

Noot Muskaat
31 december 2005, 11:07
Hahahaha......haha.........ha.....zucht.

Axelll
2 januari 2006, 20:11
Hahahaha......haha.........ha.....zucht.

hou alsjeblieft een keer je bek dicht!

Noot Muskaat
2 januari 2006, 20:38
Hahahaha......haha.........ha.....zucht.

hou alsjeblieft een keer je bek dicht!

Jammer dat er altijd weer dit soort respectloze "mensen" tussendoor moeten komen als het eindelijk eens ergens over gaat.

gershwin5150
3 januari 2006, 00:23
nou goed, ff serieus dan maar :D
Kwam vroeger redelijk vaak bij die zaak. Toen altijd erg gezellig daar, altijd bakkie koffie en praatje.
En de service was -bij mij dan- altijd prima.
Ben ook wel is terug gegaan met nylon snaren die meteen al braken. Kreeg toen zonder probleem nieuwe.

Axelll
3 januari 2006, 20:36
Hahahaha......haha.........ha.....zucht.

hou alsjeblieft een keer je bek dicht!

Jammer dat er altijd weer dit soort respectloze "mensen" tussendoor moeten komen als het eindelijk eens ergens over gaat.

:-?


loser

Noot Muskaat
3 januari 2006, 23:17
Loser, uhm..... Beck, van het album Mellow Gold uit 1994, ik vind persoonlijk de nummers Pay No Mind, Truckdrivin' Neighbors Downstairs en Soul Suckin' Jerk de betere van dat album.

vulvasonic
3 januari 2006, 23:35
Bij Schreeven doen ze niet zo moeilijk.
Ik heb ooit 5 Gibson ES 335's getest en van twee hoog naar beneden gesodemieterd. De eerste 3 braken als een luciferhoutje, de twee overige bleven heel (op een paar flinke dutsen en krassen na). Ik heb uiteindelijk gekozen voor de laatste met de vraag of ze die niet even konden oppoetsen.
"Natuurlijk, GRAAG" was het antwoord. En ik kreeg meteen 25% korting, want ze vonden dat ze het niet konden maken om zo'n afgeragde gitaar zomaar mee te geven voor de volle prijs.

Netjes van ze. En terecht! Uiteindelijk kost zo'n gitaar je toch nog een kleine 1800 euri, zowaar niet niks! :o

Kevin-D
4 januari 2006, 13:07
Bij Schreeven doen ze niet zo moeilijk.
Ik heb ooit 5 Gibson ES 335's getest en van twee hoog naar beneden gesodemieterd. De eerste 3 braken als een luciferhoutje, de twee overige bleven heel (op een paar flinke dutsen en krassen na). Ik heb uiteindelijk gekozen voor de laatste met de vraag of ze die niet even konden oppoetsen.
"Natuurlijk, GRAAG" was het antwoord. En ik kreeg meteen 25% korting, want ze vonden dat ze het niet konden maken om zo'n afgeragde gitaar zomaar mee te geven voor de volle prijs.

Netjes van ze. En terecht! Uiteindelijk kost zo'n gitaar je toch nog een kleine 1800 euri, zowaar niet niks! :o

:???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
:seriousf:

Kevin-D
4 januari 2006, 13:07
Bij Schreeven doen ze niet zo moeilijk.
Ik heb ooit 5 Gibson ES 335's getest en van twee hoog naar beneden gesodemieterd. De eerste 3 braken als een luciferhoutje, de twee overige bleven heel (op een paar flinke dutsen en krassen na). Ik heb uiteindelijk gekozen voor de laatste met de vraag of ze die niet even konden oppoetsen.
"Natuurlijk, GRAAG" was het antwoord. En ik kreeg meteen 25% korting, want ze vonden dat ze het niet konden maken om zo'n afgeragde gitaar zomaar mee te geven voor de volle prijs.

Netjes van ze. En terecht! Uiteindelijk kost zo'n gitaar je toch nog een kleine 1800 euri, zowaar niet niks! :o

:???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
:seriousf:

Kevin-D
4 januari 2006, 13:08
Bij Schreeven doen ze niet zo moeilijk.
Ik heb ooit 5 Gibson ES 335's getest en van twee hoog naar beneden gesodemieterd. De eerste 3 braken als een luciferhoutje, de twee overige bleven heel (op een paar flinke dutsen en krassen na). Ik heb uiteindelijk gekozen voor de laatste met de vraag of ze die niet even konden oppoetsen.
"Natuurlijk, GRAAG" was het antwoord. En ik kreeg meteen 25% korting, want ze vonden dat ze het niet konden maken om zo'n afgeragde gitaar zomaar mee te geven voor de volle prijs.

Netjes van ze. En terecht! Uiteindelijk kost zo'n gitaar je toch nog een kleine 1800 euri, zowaar niet niks! :o

Wow.. m'n eerste triple post!

Droffie
4 januari 2006, 14:47
Loser, uhm..... Beck, van het album Mellow Gold uit 1994, ik vind persoonlijk de nummers Pay No Mind, Truckdrivin' Neighbors Downstairs en Soul Suckin' Jerk de betere van dat album.

:???: Doe ons lol en gooi jezelf voor een trein. We hebben al genoeg domme eikels in dit land.

Dude
4 januari 2006, 15:12
http://www.ftd.de/asset/Image/2005/06/01/balkenende.jpg

oh ja ?

Dude
4 januari 2006, 15:12
http://www.ftd.de/asset/Image/2005/06/01/balkenende.jpg

oh ja ?

Noot Muskaat
4 januari 2006, 15:24
Loser, uhm..... Beck, van het album Mellow Gold uit 1994, ik vind persoonlijk de nummers Pay No Mind, Truckdrivin' Neighbors Downstairs en Soul Suckin' Jerk de betere van dat album.

:???: Doe ons lol en gooi jezelf voor een trein. We hebben al genoeg domme eikels in dit land.

Even nadenken hoor...uhm...."gooi jezelf voor een trein", :roll: hoe doe je dat?
Jezelf gooien, dus je pak jezelf op en je gooi dan jezelf voor een trein...jaja...over domme eikels gesproken, gooi jezelf voor een trein :seriousf:

Mitch
4 januari 2006, 15:43
Wanneer introduceert Gitaarnet de mogelijkheid om bepaalde leden alleen toe te laten op Off Topic ?

Sjiezus.... Shakeel was een narcistische debiel, maar dit begint er aardig op te lijken.

:stop:

Noot Muskaat
4 januari 2006, 16:16
Mensen, laten we aub een klein beetje op ons taalgebruik letten, ik zie hier steeds vaker allerlei ziekte's, doodsverwensingen en vergelijkingen naar mensen met een verstandelijke handicap voorbij komen, ook deze mensen komen hier waarschijnlijk op dit forum en zullen hierdoor zeker gekwetst worden, laten we het leuk houden.

Droffie
4 januari 2006, 16:22
ook deze mensen komen hier waarschijnlijk op dit forum en zullen hierdoor zeker gekwetst worden, laten we het leuk houden.

Nee, jij bent echt de enige...

Noot Muskaat
4 januari 2006, 16:27
ook deze mensen komen hier waarschijnlijk op dit forum en zullen hierdoor zeker gekwetst worden, laten we het leuk houden.

Nee, jij bent echt de enige...

Haha...die Droffie...binnen 6 minuten maakt ie gebruik van mijn inkoppertje, arm jong.

Funkblaster
4 januari 2006, 16:45
als jullie hem nou gewoon eens zouden negeren, zou ie dan niet veel sneller weg zijn?

Noot Muskaat
4 januari 2006, 16:46
Dat is niet met zekerheid te zeggen Droffie, ouwe zelfwerper!

Droffie
4 januari 2006, 16:48
als jullie hem nou gewoon eens zouden negeren, zou ie dan niet veel sneller weg zijn?

Tja dat werkt wel vaak. Een negeerknop zou ook wel handig zijn op het nieuwe forum.

Droffie
4 januari 2006, 16:49
Dat is niet met zekerheid te zeggen Droffie, ouwe zelfwerper!

Ik doe 't graag voor je...Geen enkel punt.

Noot Muskaat
4 januari 2006, 16:55
Dat is niet met zekerheid te zeggen Droffie, ouwe zelfwerper!

Ik doe 't graag voor je...Geen enkel punt.

Geen enkel punt? tel even mee, "Ik doe 't graag voor je1. 2. 3.Geen enkel punt 4."
4 punten dus, niet jokken!

Funkblaster
4 januari 2006, 16:58
slotje?

Noot Muskaat
4 januari 2006, 16:59
Goed plan.

Droffie
4 januari 2006, 17:00
Dat is niet met zekerheid te zeggen Droffie, ouwe zelfwerper!

Ik doe 't graag voor je...Geen enkel punt.

Geen enkel punt? tel even mee, "Ik doe 't graag voor je1. 2. 3.Geen enkel punt 4."
4 punten dus, niet jokken!

Jou voor de trein gooien vind ik geen enkel punt, als je 't zelf niet kunt geef ik je graag een zwieper.

1 2 3 hopla... :D

bert k
4 januari 2006, 21:18
Slot erop. Heren, doe dit lekker per PM. Hier zit niemand op te wachten.