PDA

View Full Version : Nieuwe 5-hals van Rick Nielsen



stringer
29 december 2005, 16:48
Rick Nielsen van Cheap Trick heeft weer eens een nieuw gitaartje laten maken. Niet voor de hernialijders onder ons (zucht) :razz:

Kijk op: http://www.hamerguitars.com/?fa=news

mdb
29 december 2005, 16:52
Pffffffft :o , mooi ding.

Bram+
29 december 2005, 16:59
Dan vraag ik me toch af hoe hij met zijn recherarm de snaren van de onderste hals aanslaat. Is dat lichamelijk echt mogelijk?

Jax
29 december 2005, 17:00
Dan vraag ik me toch af hoe hij met zijn recherarm de snaren van de onderste hals aanslaat. Is dat lichamelijk echt mogelijk?

Waarschijnlijk niet, maar het ziet er grappig uit.

vester86
29 december 2005, 17:08
wannegek

lelijk kutding

stringer
29 december 2005, 17:08
Hij krijgt echt alle halzen te pakken, maar is wel creatief. (de laagste hals voor solowerk) Kijk anders maar een op de DVD Silver van Cheap Trick. Deze DVD is trouwens een doorlopende gitaarshow. (29 nummers = 29 gitaren)

Noot Muskaat
29 december 2005, 17:15
Waarschijnlijk denkt hij dat het op deze manier niet zo opvalt wat voor een vreselijke bagger gitarist hij eigenlijk is, zijn gitaarspel is op één gitaar al niet om aan te horen, laat staan op vijf!

Robbert
29 december 2005, 17:21
Tja..

Wabbie
29 december 2005, 17:31
Wat een gedrocht zeg. Ik vind de meeste double-neck gitaren al niet heel erg mooi, maar dit is echt verschrikkelijk :stop:

jorrit
29 december 2005, 18:16
Waarschijnlijk denkt hij dat het op deze manier niet zo opvalt wat voor een vreselijke bagger gitarist hij eigenlijk is, zijn gitaarspel is op één gitaar al niet om aan te horen, laat staan op vijf!

tis nog steeds 1 gitaar hoor, als je dan toch zo nodig zinloze opmerkingen wilt gaan maken...

Noot Muskaat
29 december 2005, 18:34
Waarschijnlijk denkt hij dat het op deze manier niet zo opvalt wat voor een vreselijke bagger gitarist hij eigenlijk is, zijn gitaarspel is op één gitaar al niet om aan te horen, laat staan op vijf!

tis nog steeds 1 gitaar hoor, als je dan toch zo nodig zinloze opmerkingen wilt gaan maken...

En een siamese tweeling is zeker ook maar één mens?

wietse
29 december 2005, 20:22
Waarschijnlijk denkt hij dat het op deze manier niet zo opvalt wat voor een vreselijke bagger gitarist hij eigenlijk is, zijn gitaarspel is op één gitaar al niet om aan te horen, laat staan op vijf!

heb je ooit wel eens meer beluisterd van cheap trick dan i want you to want me?
want dan weet je wel anders echt een wereldband met rick nielsen als het excentrieke middelpunt, met z'n weirde outfits en elk nummer een andere gitaar.
hij is mischien niet de beste ter wereld maar ik wou wel dat ik zo goed als hem kon spelen.
dit is trouwens alweer z'n 2004 model toch?
zal er binnenkort wel weer 1 bijkomen de gitaarcollectie van die man is echt gigantisch.

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:27
Owja, weirde outfits en elk nummer een andere gitaar...ja dan ben je goed, sorry dat was ik even vergeten.

Orpheo
29 december 2005, 20:35
Owja, weirde outfits en elk nummer een andere gitaar...ja dan ben je goed, sorry dat was ik even vergeten.

dat maak jij op uit de woroden van wietse. leer eens lezen man, dan kan je opmerken dat dat wietse's beschrijving is van 'excentriek". als jij zo kan spelen als die dude, dan heb je pas recht van spreken. als hamer, gibson, fender, jackson of welk merk ook (behalve ibanez, die geeft iedereen een endorsement) je een endorsement geeft, dan wil ik je wel weer horen.

Noot Muskaat
29 december 2005, 20:45
Endorsement = reclame

Pubers vinden veel gitaren, rare gitaren, "snelle" gitaristen geweldig, mamma ik wil ook een gitaar...zo één met veel van die "dingen" en van dat en dat merk, want die man van dat bandje speelt daar ook op...en die is de beste van de wereld want die heeft bij ieder nummer een andere gitaar!!!!!

Ieder nummer een andere gitaar is raar!

JvD.
29 december 2005, 21:00
wat een onzin =/

sickpunk
29 december 2005, 21:05
eigenschapje van noot muskaat

Noot Muskaat
29 december 2005, 21:07
eigenschapje van noot muskaat

Hij heeft het over die gitaar hoor.

stringer
29 december 2005, 23:26
Wietse heeft gelijk: Rick Nielsen is wel degelijk een goede gitarist die zeer onderschat is. Je hoeft immers geen 100 noten per seconde te spelen om goed te zijn.

Noot Muskaat is wel heel kortzichtig of weet gewoon goede gitaristen niet te herkennen.

Overigens was er zondre Rickj Nielsen geen Hamer geweest. De gitaarcollectie van RN is trouwens waardig om een museum mee in te richten.

Herman
29 december 2005, 23:44
Kvind dat ...ding... iig wel mooier dan die vorige...maar ik zie het nut van 5halzen aan 1 gitaar niet helemaal...en mooi is het al helemaal niet

Herman
29 december 2005, 23:47
Kvind dat ...ding... iig wel mooier dan die vorige...maar ik zie het nut van 5halzen aan 1 gitaar niet helemaal...en mooi is het al helemaal niet

bert k
30 december 2005, 00:16
Jezus, moet dan alles nut hebben? Die gitaar is zo leip als maar zijn kan. Nee, geen nut, maar wel erg grappig.

Nickname
30 december 2005, 00:30
Waarschijnlijk denkt hij dat het op deze manier niet zo opvalt wat voor een vreselijke bagger gitarist hij eigenlijk is, zijn gitaarspel is op één gitaar al niet om aan te horen, laat staan op vijf!

tis nog steeds 1 gitaar hoor, als je dan toch zo nodig zinloze opmerkingen wilt gaan maken...

En een siamese tweeling is zeker ook maar één mens?

+1!! :-D mooie uitspraak dude!