PDA

View Full Version : Zoom FP02 Expression pedal



Neophyte
28 oktober 2001, 21:52
weet iemand hier iets leux/niet leux over de Zoom FP02 Expression pedal? Xit erover te denken om er één te kopen voor bij mn Zoom 505 I. Hoe duur zijn ze? zijn ze een beetje goed? alle info wil ik graag hebben...URL's en links zijn ook welkom (niet naar tabcrawler.com want daar ben ik zelf lid van...)

Alvast bedankt.

Jeroen
10 november 2001, 19:21
Ik heb een zoom expr.pedal gehad, maar weet niet zeker of het dat model is wat jij zegt. Maar goed, zoals ik al zei: GEHAD. Bij mij komt er in elk geval geen Zoom meer in. Misschien komt het omdat ik het ding bij een Korg multieff.processor gebruikte maar hij haperde tijdens WAH-functies, viel weg als volume pedaal en is 2x weg geweest voor "reparatie". 'k heb nu Korg expr.ped. is beter vin ik... Korg + Korg.... misschien dat een combinatie tussen 2 merken gewoon hapert. maar ja, ik ben er niet weg van in elk geval...

succes!!! mzzl!

Neophyte
10 november 2001, 19:34
thnx voor je reactie.

kheb inmiddels al pedaaltje van Proel. Scheelde 120,- op de 190,-.

kheb in de winkel een half uur zitten testen en geen foutje kunnen ontdekken. Verder issie precies hetzelfde (binnen- en buitenkant) als de echte Zoom. Alleen een ander stickertje :smile:

Verder heb ik ook weleens gehoord dat 2 merken in dit geval niet echt combineren.

nogmaals thnx voor je reaxie

have phun & play ur rockin' guitars.
Let the amps cry!

grtnx

Jeroen
10 november 2001, 22:26
Ik had nog ff gekeken: Ik had destijds een FP-01.... dussss. Anywayz: gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

mzzl!

Neophyte
12 februari 2002, 21:10
ik heb n proel-pedaal, precies hetzelfde, maar dan 120 gulden (55 euro) goedkoper en net zo goed. das pas dealen