PDA

View Full Version : Godin LG hmb gekocht!



Walternativo
28 december 2005, 19:11
hey mensen!

Ik heb vandaag 400 euro uitgetrokken voor een Godin Humbucker gitaar :) speelt erg lekker. Is mn tweede (gitaar).

http://www.maxguitar.nl/instore/electrics/godinlg.jpg

bij max guitars in den haag. Was blijkbaar een showroommodel (de eerste keer dat ik er was wist een andere gozer me te vertellen dat t 2ehands was maar t kan me allemaal niet schelen t blijft dezelfde gitaar.)

speelt lekker dus :) lekker rocken met dat ding.



wow zit ff lekker Lostprophets werk de verrichten... lekker vol geluid dat vink nou's fijn.

FruscianteFan
28 december 2005, 19:30
mooi ding :)

Noot Muskaat
28 december 2005, 19:33
Gefeliciteerd, eindelijk eens iemand op dit forum die verstand van zaken heeft!

Dirk W
28 december 2005, 19:38
Ik vind het een mooie gitaar. Niet te bekend en niet teveel toeters en bellen.
Zoiets wil ik ook ooit nog eens.
Dirk

Orpheo
28 december 2005, 19:44
en ik weet waar je m gekocht hebt :D

max guitars in den haag :D:D
congrats dude. veel plezier met je godin. supertoffe gitaar.

Walternativo
28 december 2005, 20:43
ja orpheo de rest van de lezers van t onderwerp ook maar ik snap dat je meer weet van de geschiedenis van deze gitaar. Mag ik je verzoeken dit me NIET te vertellen? Dank je wel.

Orpheo
28 december 2005, 21:30
ja orpheo de rest van de lezers van t onderwerp ook maar ik snap dat je meer weet van de geschiedenis van deze gitaar. Mag ik je verzoeken dit me NIET te vertellen? Dank je wel.

nee. ik weet niets van deze gitaars geschiedenis. ik weet alleen dat ie goed is, lekker speelt en lekker klinkt... :???:

Robbert
28 december 2005, 21:51
nee. ik weet niets van deze gitaars geschiedenis. ik weet alleen dat ie goed is, lekker speelt en lekker klinkt... :???:

:???: :D

Orpheo
28 december 2005, 22:05
nee. ik weet niets van deze gitaars geschiedenis. ik weet alleen dat ie goed is, lekker speelt en lekker klinkt... :???:

:???: :D

tja, das mijn reactie op die van de TS. ik wist dat t max' guitars was, vanwege de foto. die herkende ik gewoon...vandaar dat ik zijn reactie op mijn post dus ook niet snap, mar goed...boeie.

Mitch
28 december 2005, 22:08
Godin heeft zeker goede gitaren. Wat ik alleen belachelijk vond aan dit specifieke exemplaar is (niet te zien op deze foto) dat de halspocket veel te ver is uitgefreesd. Of het halshout is te ver afgezaagd, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk :D
Anyway, naast de toets kijk je gewoon een gat in. Raar.
Niet dat je er vreselijk last van hebt of zo, maar het ziet er niet uit en ik ben het van Godin niet gewend. Ik bedoel: ik heb er zelf twee gehad en er meerdere bespeeld, maar deze vond ik niet denderend . Het verschil in kleur van de drie-delige body is ook wat minder, maar goed, daarom is het ook een goed betaalbaar ding.
Ik heb hem direct naast mijn LG SP90 gehad en die is iets minder veelzijdig, maar klonk in zijn geheel duidelijk lekkerder. Vooral het brugelement viel me wat tegen van de LG hmb, weinig bite. Maar goed, daar is makkelijk iets aan te doen natuurlijk, zeker met deze aanschafprijs.


Over de bediening/deskundigheid: het zal er erg vanaf hangen door wie je geholpen wordt. Eigenaar Robbert heeft zeker veel verstand van gitaren.

Tupelo
28 december 2005, 22:28
Leuk ding hoor. Wil er zelf wel 1-tje met P90's. :P

Mitch
28 december 2005, 22:30
Waarschijnlijk omdat -ie in de eerste post al vermeldt waar de gitaar vandaan komt en jij het daarna 'onthult' in jouw post :wink:

Orpheo
28 december 2005, 22:39
Waarschijnlijk omdat -ie in de eerste post al vermeldt waar de gitaar vandaan komt en jij het daarna 'onthult' in jouw post :wink:

oh ja joh :razz:

echt debiel van me :lol: ik las daar dus echt falikant overheen.

dan heb ik niks gezegd.... :oops:

Anders Destium
29 december 2005, 00:24
Gefeliciteerd!

Ik heb tot nog toe alleen nog maar positieve ervaringen met Godin, daar ga je veel plezier van hebben :)

RS-Rik
29 december 2005, 01:34
Die dingen schijnen echt de bom te zijn alleen jammer van die flobberige bovenste "hoorn" en die te kleine onderste "hoorn"... tis alsof het een wijf is met een gigantische reet en een cup a

Negative K3 fan
29 december 2005, 01:52
ik vind hem echt heel mooi! die 3delige naturellook doet het hem

renier
29 december 2005, 01:57
Gefeliciteerd, eindelijk eens iemand op dit forum die verstand van zaken heeft!

je vindt het gewoon lekker om in elk topic ertussen genomen te worden he?

ik laat deze even schieten, heb het druk zat. nog liefhebbers?



ontopic: leuke gitaar, mooie afwerking ook. veel plezier ermee.

jorrit
29 december 2005, 11:01
lekkere gitaar, godins spelen bijna zonder uitzondering allemaal lekker

Hankey
30 december 2005, 19:21
400 euro? Damn, das een koopje :)

Ik heb zelf het grote broertje, de LG Signature en ik ben er ook erg tevreden mee. Spelen erg lekker en klinken ook zeer goed...

Nickname
30 december 2005, 19:41
Mooi dingetje.. gefeliciteerd! :)

zjanke
31 december 2005, 15:55
Die dingen schijnen echt de bom te zijn alleen jammer van die flobberige bovenste "hoorn" en die te kleine onderste "hoorn"... tis alsof het een wijf is met een gigantische reet en een cup a

Om in dit vergelijk te blijven, mijn godin kan fantastisch pijpen 8-)

Ik vind de mijne nog steeds niet mooi van vorm, maar het geluid en de bespeelbaarheid zijn fantastisch.

Walternativo
31 december 2005, 19:37
riiiight @ dat laatste.

Maar dat ff terzijde... ik vind het zo juist fucking mooi zo :P een les paul ofzo is ook maar een ontworpen vorm mensen das ook nie heilig.

BassAgent
1 januari 2006, 12:40
Gefeliciteerd man! Godins zijn zeker 8-) gitaren!

*Loesje*
1 januari 2006, 13:06
Mooie gitaar hoor! :D

benedictlismont
8 juni 2007, 11:26
Hey ik kan ook zo een godin lg kopen, maar wat ik me afvraag is of de single coil er goed uitkomt? Ik heb begrepen dat je via de schakelaar naar single coil kunt veranderen. Koop ik dan beter een exit 22? Qua prijs zijn ze even duur.