PDA

View Full Version : VHT Ultralead en Bogner Uberkab ?



Riffcrusher
28 december 2005, 11:16
Zie topictitel...
Iemand ervaringen met een VHT Ultralead en een Uberkab tesamen ?

Thanks !
Jo D.

Riffcrusher
29 december 2005, 21:24
Euh... Niemand ?

BLOK182
30 december 2005, 12:02
Tja, het zijn alletwee nogal zeldzame stukken, VHT's zie je niet overal, en dat die zaak óók nog eens een uberkab heeft (vaak zie je de gewone V30 kasten), dat moet echt toeval zijn, ben ik bang! Lijkt me trouwens lekkere combi! Tijdje terug een VHT CL50 top gecheckt (vond ik echt te gek!), en mijn Powerball over een Bogner V30 kast gehoord (ook te gek!).

Riffcrusher
30 december 2005, 12:23
Tja, het zijn alletwee nogal zeldzame stukken, VHT's zie je niet overal, en dat die zaak óók nog eens een uberkab heeft (vaak zie je de gewone V30 kasten), dat moet echt toeval zijn, ben ik bang! Lijkt me trouwens lekkere combi! Tijdje terug een VHT CL50 top gecheckt (vond ik echt te gek!), en mijn Powerball over een Bogner V30 kast gehoord (ook te gek!).

Zucht,... Bogner kasten... Onze ex-andere-gitarist (die nu bij God Dethroned zit 8-) ) deed er al heel erg lyrisch over.

Die Ubercab lijkt me inderdaad heel erg goed, vooral omdat ik ook al met een Uberschall zit. De VHT is echter mijn main amp. Ik hou van het uitgebreide toonpalet, zeker met de eq. !

Cheers !
Ik ga verder op zoek...
Jo D.

Riffcrusher
30 december 2005, 12:23
Tja, het zijn alletwee nogal zeldzame stukken, VHT's zie je niet overal, en dat die zaak óók nog eens een uberkab heeft (vaak zie je de gewone V30 kasten), dat moet echt toeval zijn, ben ik bang! Lijkt me trouwens lekkere combi! Tijdje terug een VHT CL50 top gecheckt (vond ik echt te gek!), en mijn Powerball over een Bogner V30 kast gehoord (ook te gek!).

Zucht,... Bogner kasten... Onze ex-andere-gitarist (die nu bij God Dethroned zit 8-) ) deed er al heel erg lyrisch over.

Die Ubercab lijkt me inderdaad heel erg goed, vooral omdat ik ook al met een Uberschall zit. De VHT is echter mijn main amp. Ik hou van het uitgebreide toonpalet, zeker met de eq. !

Cheers !
Ik ga verder op zoek...
Jo D.

Dude
30 december 2005, 15:57
luister effe naar live recordings van kane, dennis speelt er ook over

BLOK182
30 december 2005, 19:41
Die heeft een VHT 45 top, behoorlijk braaf beestje, meer jazzy/bluesy amp dan een scheurzieke Ultralead (subtiele naam trouwens :-D )

Riffcrusher
30 december 2005, 21:24
Hehe... Héél subtiele naam, ja ! 8-)

Toch zal ik Kane live eens checken !
Thanks !

Jo D.

Alain
31 december 2005, 15:48
je mag altijd mijn bogner wel eens komen beluisteren hoor.

breng jou zooi mee, dan zetten we dat eens naast mijn zooi

Baco
31 december 2005, 19:52
Hmmz, Ubercab en V30 cab klinken toch nog effe anders, heb beide gehad, kan het weten :wink:

Ubercab klinkt super met hi-gain amps (Powerball klinkt bangelijk op deze cab), ben zeker dat die met die Ultralead ook zal klinken 8-)

Mochten jullie een mini-meeting houden, laat me iets weten, please :razz:

Baco
31 december 2005, 19:52
Dubbel :roll: