PDA

View Full Version : Meeting / workshop ?



AllodoX
8 oktober 2002, 22:23
Gewoon es een vraagje die je niet verkeerd moet opvatte..

'k moet binnenkort een paar presentaties geven voor grote klanten van me werk, en moet dus wat ervaring opdoen.. dus ik wil binnenkort een paar sessie's organiseren waarbij ik les ga geven over diverse bass-gerelateerde subjecten.. o.a. afstellen van je bass, tips & tricks over hoe je mooi geluid krijgt, etc.. gratis uiteraard.. zoek alleen nog een goeie lokatie..

Hoeveel van jullie zouden behoefte c.q interesse hebben in zo'n workshop ?

Addixx_
8 oktober 2002, 22:25
Hm, ik wel!
ben ik nou de eerste die dit topic leest op jou na? :|

frenske
9 oktober 2002, 11:12
En ik ben nummer 17 die dit leest! Maar ik ben wel degelijk geinteresseerd in cursus!
Ik zal eens kijken in Utrecht voor 'n zaaltje!

bathmutz
9 oktober 2002, 11:31
hoe lang speel je al bas dan?
heb je les gehad?

haha nou ja ik heb wel interesse in iemand die mn bas af wilt stellen.
ik zou het namelijk zonde vinden als ik het zelf probeer en mn bas verneuk, begrijp ie?

ja, lachen ik heb er wel oren naar, denk ik.

BathmutZ

BasPete
9 oktober 2002, 13:21
Lijkt me een tof initiatief...hoor het wel wanneer en waar :smile:).

emielow
9 oktober 2002, 15:00
tja, alsut n beetje inde buurt (tilburg) is...

flearulez
9 oktober 2002, 19:44
Lijkt me leuk, maar uh Tim je bent toch systeem beheerder en je moet voor je werk iets bass gerelateerd doen???
Maar klinkt leuk vooral dat afstellen en elementen verwisselen bv.

basswasp
9 oktober 2002, 20:05
Hij wil dan ook ervaring opdoen in het geven van presentaties enzo...:smile: en dan kan je beter oefenen op een onderwerp waar je écht wat van af weet :wink:

Maareh? Waar en wanneer?

AllodoX
9 oktober 2002, 22:05
Nou.. kijk.. ik heb meerdere baantjes eh :smile:

Ik werk overdag als systeembeheerder, maar ben in m'n vrije tijd bezig als reparateur.. daar wil ik ooit nog es fulltime m'n eigen winkeltje voor beginnen... :smile:

Poolmow
9 oktober 2002, 22:34
Je mag ook wel op mij oefenen met workshops geven hoor. Waar en waneer dus he?

AllodoX
10 oktober 2002, 06:59
uh.. utrecht lijkt me het beste.. beetje centraal en zo.. alleen waar ? uhm.. da's een goeie..

Hebben ze in Utrecht oefenruimtes met backbone die je voor 1 middag kunt huren ?

bathmutz
10 oktober 2002, 15:34
ja, en neemt er dan ook iemand een beetje tools mee om alles te kunnen afstellen?
op wat voor een dag wordt dit gehouden enzo.

info mensen, info!

BathmutZ

AllodoX
10 oktober 2002, 18:24
nou.. als je je bass meeneemt.. :smile:

ik neem m'n volledige toolkitje mee dusseh.. :smile:

frenske
14 oktober 2002, 13:29
Uhm, ik weet er wel een in Utrecht. Ik ben er zelf nooit geweest. Maar het ligt zo goed als in het hartje van Utrecht aan de Oudegracht (loopafstand van CS)!
Huur van een oefenruimte kost 32 euro per vier uur. Basversterkers zijn aanwezig!

Check: http://www.ceresmusic.com

Andere oefenruimtes zijn te vinden via:
http://www.utrecht.nl/pigu/pigu_cgi.exe?TH-KEY=oefenruimtes Maar zoals gewoonlijk zijn de ambtenaartjes (no offence) summier met informatie en niet bepaald up-date!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: frenske op 2002-10-14 14:07 ]</font>

AllodoX
14 oktober 2002, 15:16
jezus was een afzetters... :sad:

frenske
14 oktober 2002, 16:05
Inderdaad, afzetterij!

Veel oefenruimtes hebben geen internetadres en de gemeente is hopeloos achter met 't updaten van gegevens, gezien het feit dat de prijzen in guldens zijn. En veel oefenruimtes kun je huren per maand!
Nog een mogelijkheid is De Bunker. Dat is volgens mij in principe bedoeld voor studenten, maar ik denk dat ook derden er van gebruik mogen maken.
Het kost 30 tot 45 gulden per dagdeel (4 uur?) inclusief backline!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: frenske op 2002-10-14 16:09 ]</font>

Ruud
14 oktober 2002, 19:43
Lijkt me hardstikke leuk, maar ja, tijd he...en ja, ik stel mijn eigen bas ook wel af, er is veel over te vinden op internet en wie niet probeert of bang is om zijn spul kapot te maken komt natuurlijk nooit verder... maarja, roep maar, misschien kom ik wel,...

AntY
14 oktober 2002, 19:57
het lijkt mij ook wel nuttig om eens heen te gaan, zit alleen ook met tijd
ik weet nix over hoe je je bas moet afstellen en zo, als er flink wat mensen komen vallen de kosten toch ook mee? (10 mensen -> 3 euro!)

goed initiatief van allodox om hiermee te komen

basswasp
14 oktober 2002, 20:53
(Allodox doet dit om zelf ervaring op te doen hoor :wink:)

Maar leuk is 't wel :smile:

Ruud
14 oktober 2002, 21:18
Veel animo, misschien kunnen we de kuip wel afhuren, soort EO-bassistendag, om het bassistenevangelie te verkondigen...

AllodoX
14 oktober 2002, 23:04
hoe heb jij het ( gore ) lef om zo iets als de E.O. met bassisten te associeren ?

ye gods !!!! :sad:

hoofd
15 oktober 2002, 00:44
Ik ziet het al voor me, elke zondagochtend op ned 3, blije bassisten die allemaal in hun handen klappen en zingen over hoe goed Warwick wel niet is :smile:.

AllodoX
15 oktober 2002, 10:37
argh !

** rent gillend weg **

BurningRaven
15 oktober 2002, 14:15
hee Alladox, lijkt me ook super gaaf om te komen, alleen heb ik mijn basje nog steeds niet :S ik hoop dat ik m met kerst heb, het wordt de Ibanez GSR200. maar laat het wel ff weten als je een datum heb enzo!

basswasp
15 oktober 2002, 21:52
Op 2002-10-15 00:44, schreef mtlhead:
Ik ziet het al voor me, elke zondagochtend op ned 3, blije bassisten die allemaal in hun handen klappen en zingen over hoe goed Warwick wel niet is :smile:.


Yeah, dat wordt 'm helemaal! :cool:

flearulez
15 oktober 2002, 22:06
Damn je had mijn grs200 zo mee kunnen nemen voor elk aannemelijk bod....wat een kanker apparaat.

AllodoX
15 oktober 2002, 22:10
uhuh.. de ibanez gsr is niet echt iets om over naar huis te schrijven nee..

Semafoor
15 oktober 2002, 22:26
En mocht er iemand nog interesse hebben in mijn goeie ouwe soundgear 300dx... ik hou me aanbevolen.

frenske
16 oktober 2002, 15:36
We dwalen een beetje af van het onderwerp! Volgens mij zitten we al zo lang over dit te discusieren dat Tim allang het praatje heeft gehouden!

AllodoX
16 oktober 2002, 17:39
nee is in december pas.. nieuw product dat alleen Tim kent, dus ik moet uitleggen aan de klant hoe en wat..

Venomer
16 oktober 2002, 17:51
[Allodox: "...oefenruimtes met backbone..."]

Haal je nou niet je twee baantjes door elkaar? :smile:)

Of wil je echt een oefenruimte met snelle internet-toegang? :smile:

AntY
16 oktober 2002, 17:55
nee dat doet ie niet
backbone slaat niet alleen op retesnelle internettoegang :smile: een volledig muzieksysteem heet ook zo :razz:

ik wil eigenlijk allebei wel maarja je kan niet alles hebbe hehe

AllodoX
16 oktober 2002, 22:44
over snelle internet toegang gesproken.. ik moet nog een cisco voor roods.com configureren.. da's waar ook.. tnx for the reminder, dewd :grin:

frenske
17 oktober 2002, 12:05
duh???? :sad:

basswasp
17 oktober 2002, 12:30
'Ultiem geluk voor Allodox en een mysterie voor de rest van de wereld'

bathmutz
17 oktober 2002, 13:27
is er al een datum? ik heb volgende week vakantie, dat is dus een eventuele datum/planning week ofzo? misschien, ja?

en nog een vraag, neemt er iemand tools mee voor het afstellen van de basjes?

laat het maar weten, wie zitten er (behalve Allodox) nog meer in de organisatie?

BathmutZ

frenske
17 oktober 2002, 14:16
Uhm ja???? Knoopjes zijn er om doorgehakt te worden.
Ik denk dat niet hoeven te muggeziften over de kosten van de oefenruimte. Als iedereen komt die heeft gezegd dat die zou komen en 5 euro betaald kan iedereen daarna nog gemakkelijk een biertje drinken.
Zo ver ik weet is er geen organisatie!

AllodoX
18 oktober 2002, 00:35
hmm.. misschien een idee om een organisatie op te zetten ? :smile:

Venomer
18 oktober 2002, 12:26
"...backbone slaat niet alleen op retesnelle internettoegang een volledig muzieksysteem heet ook zo..."

Ik ben gewend aan de term backLINE i.p.v. backBONE, maar dat kan aan mij liggen.

frenske
18 oktober 2002, 15:02
hmm.. misschien een idee om een organisatie op te zetten ?

Misschien een beetje overdreven om voor een praatje van 'n half uur een organisatie op te zetten. Of bedoel je een organisatie om 'n echte bassistenvereniging op te richten of zo iets.
Als je not steeds 't praatje in Utrecht wilt houden wil ik best wel mee helpen.

AntY
18 oktober 2002, 16:06
Op 2002-10-18 12:26, schreef Venomer:
"...backbone slaat niet alleen op retesnelle internettoegang een volledig muzieksysteem heet ook zo..."

Ik ben gewend aan de term backLINE i.p.v. backBONE, maar dat kan aan mij liggen.


o ja
my bad :razz:

AllodoX
18 oktober 2002, 16:44
frenske : praatje van een half uurke ? :smile: ik dacht meer aan een hele middag of zo..

alleen heb ik nie echt veel tijd om in utrecht op zoek te gaan naar een ruimte.. als een van jullie een mooie ruimte kan zoeken, dan zijn we een end op weg..

frenske
22 oktober 2002, 18:38
Uhm, ik geloof best dat jij een hele dag (inclusief nacht) vol kan lullen over de basgitaar. Ik wil best wel kijken voor een oefenruimte in Utrecht, als jij even bekijkt wanneer het je beste uitkomt en misschien even doorgeeft hoeveel mensen je verwacht te komen.
Stuur maar een PM'tje.

Manusdr
23 oktober 2002, 14:48
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Woerden ligt er een kleine 20 minuten vandaan. En in Woerden is een leuk poppodium dat naar mijn idee erg open staat voor dit soort meetings. En niet duur neem ik aan. Check hun site maar ff: http://www.belangrijk.nl

Ik kom in ieder geval! Nog iemand vervoer nodig vanuit Rotje-knor?

bathmutz
27 oktober 2002, 17:01
nou ik kom gewoon met de trein denk ik, is het in de buurt van het station?
en zit er al een beetje schot in de organisatie of is het allemaal maar flauwekul?

|BathmutZ|

AntY
11 november 2002, 10:40
hoe staat t heir eigenlijk mee?
is er nog hulp nodig bij de organisatie of gaat t helemaal niet meer gebeuren?

AllodoX
11 november 2002, 11:52
verrandering van schema.. 'k heb momenteel totaal geen tijd meer :sad: :sad: 't is zelfs al meer dan 2 weken geleden dat ik uberhaubt bass gespeelt heb...:sad: :sad: :sad: :sad: is van alles tussen gekomen

frenske
12 november 2002, 18:32
Misschien moet je maar eens stoppen met werken!
En je helemaal op het bassen richten! :wink:

basswasp
12 november 2002, 19:05
Kan je niet je hobby omzetten naar werk? :smile:

AllodoX
12 november 2002, 23:43
Mee bezig eh :smile: reparaties.. en ook beetje beginnetje gemaakt aan zelfbouw :smile:

Addixx_
15 november 2002, 17:36
over zelfbouw gesproken :razz: ik heb un pijpje gemaakt bij handenarbeid! :grin:

basswasp
15 november 2002, 19:19
Da's nog eens handig! Wij maken helaas alleen ballonnen met papier-mâché (ofzo)... Daar kunnen we dan later maskers voor een toneelstuk van maken...

O, en ja, ik zit in VWO-5 :S

Ruud
16 november 2002, 01:11
Maar goed dat jullie dan toch nog basgitaar spelen..., want als je alleen maar pijpjes kunt maken en ballonnen kunt plakken heb je ook geen toekomst :smile: kun je beter de creativiteit op de beruchte houten plank met de 4/5/6 of nogmeer snaren zoeken...,

DrLijpo
20 november 2002, 09:19
Lijkt me bestwel cool zo'n meeting. Ik bas nu drie jaartjes en ik weet eigenlijk nog geen zak van afstellen, en eigenlijk nog veel meer niet

bathmutz
21 november 2002, 14:39
ja, wanneer is die meeting nou?
is de organisatie een beetje ingedut?
lijkt me tof als het wel komt zegmaar, of is het al geweest?

BathmutZ

DrLijpo
22 november 2002, 09:23
Mijn band heeft een eigen oeferuimte hier in Den Bosch. Maar het is niet erg groot (20m2) en daarbij staat er maar 1 basversterker (park 50 watt). Dus niet echt geschikt denk ik zo.

AllodoX
22 november 2002, 12:07
Jah ik heb ook een unit bij Safe rent-a-unit, maar ik ga echt niet met een berg andere lieden in mijn studio vol dure sjit zitten.. met alle respect :smile:

DrLijpo
22 november 2002, 17:36
Zit je ook in safe rent??? Welke untit?? Wij zitte in 2204 als ik me niet vergis.